خبرگزاری کار ایران

معرفی انواع روغن صنعتی در ایران

asdasd
کد خبر : ۸۴۱۶۷۵

روغن صنعتی از جمله مهمترین محصولات صنعتی می باشد که می توان گفت کاربرد روغن صنعتی در زمینه های بسیاری چون روغن موتور خودروها قابل مشاهده می باشد. روغن صنعتی یکی از پرکاربردترین محصولاتی می باشد که در زمینه صنعتی به خصوص روغن موتور خودروها مورد بهره برداری واقع می شوند روغن های صنعتی در انواع مختلفی تولید و عرضه می گردند که شما می توانید از وب سایت ما باکیفیت ترین محصول را خریداری کنید.

روغن صنعتی

روغن های صنعتی از جمله روغن هایی می باشد که با داشتن خواص شیمیایی و فیزیکی خاص تمام روانکارها را در برداشته و از مهمترین محصولات صنعتی به شمار می آید توجه داشته باشید که این محصول در انواع مختلفی با کاربرد و کارایی های متفاوت تولید و عرضه می گردند. در تهیه روغن های صنعتی عملیات پیچیده ای اجرا شده و پس از طی کردن مراحل خاص و منحصر به فرد این روغن تهیه می گردد در چندین مرحله از تقطیر نفت خام، این نوع روغن به دست می آید که شرایط جوی در تقطیر نفت خام از اهمیت قابل توجهی برخوردار می باشد. از انواع مختلف این محصول می توان به موارد زیر اشاره نمود:

روغن زنجیر، روغن توربین، روغن های هیدرولیکی، روغن سیلندر، روغن های چند منظوره، روغن دریایی، روغن های کمپرسور، روغن های ضد زنگ و ضد خوردگی، روغن های نساجی، روغن های گردشی، روغن توتال، روغن شل و روغن دنده

البته می توان به این نکته اشاره کرد که روغن های صنعتی بر دو پایه نفتی و گیاهی تولید می گردند که روغن های صنعتی پایه نفتی شامل طیف گسترده ای از روغن ها مخصوص ماشین آلات صنعتی، ماشین آلات داخل منزل می باشند. در صورتی که روغن های بر پایه گیاهی از فرآوری گیاهان تهیه شده و با افزونی های مربوط خواص این نوع روغن ها بهبود داده می شود.

روغن شل

شل یکی از معروف ترین شرکت های نفتی شناخته می شود که با تولید و عرضه روغن های صنعتی باکیفیت و درجه یک توانسته است در اولویت انتخاب افراد جوامع قرار بگیرد. از انواع روغن صنعتی شل می توان به مواردی چون روغن صنعتی ریمولا، روغن صنعتی کسیدا، روغن صنعتی آلوانیا، روغن موتور الکسیا، روغن موتور کلاوس و روغن موتور شل هلیکس اشاره نمود. شرکت شل انواع بهترین و باکیفیت ترین روغن موتورها با قیمت بسیار مناسب با کارایی بالایی را عرضه و به فروش می رساند.

معرفی انواع روغن صنعتی در ایران

روغن توتال

از دیگر انواع روغن صنعتی می توان به روغن های توتال اشاره نمود که در کیفیت بسیار عالی و ساختار بسیار بالایی تولید و عرضه می گردد این محصول با توجه به کیفیت و عملکرد قابل توجهی بسیار پرمصرف بوده و برای موتورهای قدرتمندی که در شرایط بسیار سخت عملیاتی قرار دارند مورد استفاده واقع می شوند. بسیاری از شرکت های خودروسازی این محصول را از نظر کیفیت و کارایی تایید کرده و مورد بهره برداری قرار داده اند توجه داشته باشید که روغن توتال، تمام سنتز بوده و دارای گرانروی 10w40 می باشد که این امر سبب شده است عملکرد این نوع روغن در دماهای متغیر بسیار مناسب باشد به گونه ای می توان گفت از این روغن صنعتی به عنوان روغن چهار فصل می توان بهره مند شد. همانطور که می دانید سلامتی موتور خودرو از اهمیت بسیار بالایی در صنایع خودروسازی داشته و استفاده از روغن های صنعتی مناسب در این زمینه بسیار نقش موثری را ایفا می کند از این جهت یکی از بهترین راه های مراقبت از موتورهای خودرو ها استفاده از روغن توتال می باشد. شما می توانید با مراجعه به وب سایت ما بهترین و باکیفیت ترین انواع روغن صنعتی را مورد مشاهده قرار داده و خرید خود را انجام دهید.

معرفی انواع روغن صنعتی در ایران

روغن موبیل

اکسان موبیل به عنوان دومین شرکت نفتی در جهان شناخته می شود این شرکت در 21 کشور 37 پالایشگاه نفتی داشته و در میزان بسیار بالایی به تولید نفت خام می پردازد. می توان گفت روغن موبیل از جمله بهترین محصولات تولیدی در زمینه انواع روغن های صنعتی به شمار می آید که در حال حاضر این شرکت سعی بر آن دارد با استفاده از تکنولوژی و نوآوری به روز، محصولات پتروشیمیایی را برای نیازهای جهانی تولید و عرضه می کند. این شرکت تولید کننده انواع روغن موتور موبیل، روغن موتور دریایی موبیل و گریس موبیل می باشد.

معرفی انواع روغن صنعتی در ایران

کاربرد روغن صنعتی

روغن های صنعتی با داشتن کاربردهای قابل توجهی برای کارهای سبک، متوسط و سنگین مورد استفاده قرار می گیرد. روغن های صنعتی سنگین در سرعت های پایین و تحت بار سنگین مورد بهره برداری واقع می شوند و روغن های صنعتی متوسط به منظور روانکاری ماشین آلات برای بارهای متوسط و سرعت متوسط مورد استفاده واقع می شود. مشتریان و کاربران می توانند با ورود به وب سایت ما خرید بسیار مطمئن و ارزان قیمتی را داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز