خبرگزاری کار ایران

با بهترین رستوران های گیاهی تهران آشنا شویم

asdasd
کد خبر : ۷۹۷۴۵۱

بیرون غذا خوردن در اغلب شهرهای ایران چالش بزرگی برای گیاهخواران است. اغلب غذاهای ایرانی بر پایه گوشت‌اند و به‌ندرت غذاهای کاملا گیاهی و متنوع در رستوران‌ها یافت می‌شود.

بااین‌حال تهران به‌عنوان پایتخت کشور، این چالش را تا حدودی برای علاقه‌مندان به رژیم غذایی گیاهی آسان‌تر کرده است. پس برای سفر به تهران همین امروز هتل های تهران را در فلایتیو بررسی و با قیمت مناسب رزرو کنید.

رستوران زمین

رستوران زمین با منوی متنوعش یکی از بهترین گزینه‌های ممکن است. انواع و اقسام سبزیجات گریل، سالادها و حتی کباب و خورش‌های ایرانی که بدون هیچ گوشتی با همان طعم اصیلشان سرو می‌شوند، در زمین قابل یافتن است. در کنار این رستوران فروشگاهی گیاهی از محصولات کاملا گیاهی وجود دارد که درصورتی‌که خورش‌ها یا کباب‌های رستوران را پسندیدید می‌توانید از گوشت‌ها، ژانبون‌ها و سوسیس‌های گیاهی این فروشگاه برای مصارف خانگی خریداری کنید. (ما در فلایتیو بهترین قیمت بلیط هواپیما را به شما ارایه می کنیم)

قیمت‌های منوی این رستوران در سال نودوشش بین شش تا سی‌وشش هزارتومن است.

آدرس: شهرک غرب، فاز پنج، خیابان سیمای ایران، مجتمع مسکونی پردیسان

کافه‌رستوران گیاهی آناندا

این رستوران حدود یک دهه است تاسیس شده و در مانیفستی که روی سایتش قرار داده هدفش را تغییر دیدگاه مردم در مورد غذاهای گیاهی معرفی کرده. تا جایی که امروزه بسیاری از مردم حتی غیر گیاهخواران برای تجربه‌ی تنوع غذاهای گیاهی به این رستوران می‌آیند. اگر از آن دسته افرادید که عاشق فضای سبزید و یا از یک روز شلوغ کاری می‌خواهید به یک فضای آرام‌بخش پناه ببرید حتماً این رستوران را انتخاب کنید. داخل رستوران همیشه پر از گل و گیاه است و بوی تازگی همه‌جا را فراگرفته.

در منوی این رستوران بیش از غذاهای فرنگی با غذاهای سنتی ایرانی مواجه می‌شوید. برای اطلاعات بیشتر در مورد منو و مواد تشکیل‌دهنده غذاها می‌توانید به وب‌سایت آناندا مراجعه کنید. www.anandaveg.com

آدرس: خیابان پاسداران، بهستان هشتم, اختیاریه جنوبى، جنب مخابرات پلاک ١٨ کافه‌رستوران گیاهى آناندا ٢٢٥٥٦٧٦٧_٢٢٧٧٢٨١٧

رستوران گیاهی درخت بانیان

رستوران درخت بانیان در میان شلوغی‌های خیابان شریعتی فضایی پر از آرامش برای مشتریانش فراهم کرده. این رستوران به خاطر استفاده از مواد غذایی تازه، برنج قهوه‌ای و پاستا با آرد کامل گندم شهرت دارد. در درخت بانیان هیچ کنسرو یا مواد فریز شده‌ای وجود ندارد؛ بنابراین چه گیاهخوار هستید و چه نه می‌توانید برای تجربه‌ی یک غذای سالم به این رستوران سری بزنید. برای اطلاعات بیشتر به وب‌سایت درخت بانیان مراجعه کنید: banyantreeveg.com

آدرس: شریعتی، پائین تر از دولت(شهید کلاهدوز)، نبش کوچه امان پور، پلاک ۳

  ۲۲۶۳۱۰۱۷- ۲۲۶۳۱۰۱۶

رستوران گیاهی خانه هنرمندان

شاید بیشتر از غذاها فضا مجذوبتان کند. خانه هنرمندان برای بسیاری از تهرانی‌ها پاتوقی فرهنگی هنری‌ای با آپشن‌های متنوع فرهنگی مانند تآتر، سینما، گالری و یا اتمسفری جالب برای دیدن قشر هنرمند جامعه و آشنایی با لایف استایل آن‌هاست.

در رستوران گیاهی خانه هنرمندان علاوه بر غذاهای گیاهی، فروشگاهی هم تعبیه‌شده که مناسب کسانیست که تمایل دارند در خانه غذاهای گیاهی درست کنند.

آدرس: خیابان ایرانشهر

رستوران گیاهی پیور

رستوران گیاهی پیور با دکوراسیون کرم، صورتی‌اش برای بسیاری از افراد اتمسفری جذاب و مدرن فراهم کرده. بسیاری معتقدند این رستوران دکوراسیون‌اش را از کافه‌های فرانسوی الهام گرفته. به‌هرحال چه با این نظر موافق باشیم و چه نه مطمئن باشید حتما بارها به این رستوران بازمی‌گردید.

از دیگر ویژگی‌های پیور، منوی صبحانه‌های آن است که می‌تواند آن را تبدیل به محل مناسبی برای قرارهای کاری صبح و یک شروع پرانرژی برای روزتان کند.

آدرس: برج آ اس پ

رستوران تیلیت

تیلیت یک رستوران گیاهی نیست اما احتمالا از معدود رستوران‌هایی است که دیزی گیاهی دارد. اگر از آن عشق دیزی‌ها هستید که گیاه‌خواری شمارا از معشوقتان دور کرده می‌توانید بدون شکستن رژیم گیاهی‌تان در این رستوران دیزی بخورید.

 تهران سعدى شمالى خ-مصباح ١٩

٣٣٩٨٤٦٨٤ - ٣٣٩٨٤٦٩٠

رستوران خوشبین

رستوران خوشبین که به حسن رشتی هم معروف است، یک رستوران گیلکی با منوی هیجان‌انگیزی از غذاهای گیلانی است. اگر شما از دسته‌ی گیاهخواران هستید که گوشت سفید یا شیر و تخم‌مرغ در رژیمتان غدغن نیست می‌توانید ماهی‌های خوشمزه، باقالا قاتوق رشتی، میرزاقاسمی و بسیاری دیگر از غذاهای این رستوران را نوش جان کنید و در عین حال بافرهنگ غنی غذایی در شمال ایران آشنا شوید.

رستوران ایتالیایی گیاهی خانگی چارمیز پاستا

این رستوران همزمان غذاهای ایتالیایی، خانگی و گیاهی را به شما ارائه می‌کند؛ بنابراین اگر عاشق غذاهای ایتالیایی هستید یا دلتان هوای یک فضای گرم خانگی برای ادامه رژیم گیاهی‌تان کرده، این رستوران مناسب حال شماست.

آدرس:تهران، خ حافظ، نرسیده به خ انقلاب، کوچه البرز١، پلاک ٢/١

 ۶۶۴۹۸۵۱۰ - ۶۶۴۶۰۸۳۹

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز