خبرگزاری کار ایران

سایت خرید سریع و ارزان بلیط هواپیما با ترانسفر رایگان

asdasd
کد خبر : ۷۴۱۱۳۶

وب‌سایت پیک خورشید، اگر چه مشابه وبسایت‌های علی بابا ، مستر بلیط ، سپهر 360 ، فلایتیو، سفرمی، سفرستان، اسنپ تریپ، الی گشت، ایرپلین تیکت، لست سکند، قاصدک 24، سیمرغ 24، تریپ، رسپینا، سامتیک، تیکبان یا تیک بان، فلای تودی، دور و نزدیک، وب‌سایت خرید بلیط هواپیما است اما مزیت‌هایی همچون ترانسفر رایگان و تورهای رایگان همانند علی بابا ماهیانه را برای مشتریان خود فراهم کرده است.

وب‌سایت پیک خورشید، اگر چه مشابه وبسایت‌های علی بابا ، مستر بلیط ، سپهر 360 ، فلایتیو، سفرمی، سفرستان، اسنپ تریپ، الی گشت، ایرپلین تیکت، لست سکند، قاصدک 24، سیمرغ 24، تریپ، رسپینا، سامتیک، تیکبان یا تیک بان، فلای تودی، دور و نزدیک، وب‌سایت خرید بلیط هواپیما است اما مزیت‌هایی همچون ترانسفر رایگان و تورهای رایگان همانند علی بابا ماهیانه را برای مشتریان خود فراهم کرده است.

چگونه بلیط چارتر را کنسل کنیم؟

معمولا بلیط­های چارتر را نمی­توان کنسل کرد، ولی پیک خورشید به دنبال راه حلی است که بتواند برای رضایت مشتریان خود، شرایطی برای کنسل کردن بلیط چارتر به وجود آورد. لازم به ذکر است فقط بلیط­های چارتری کنسل می­شوند که طبق نرخ ثابتی خریداری شده­اند . به اصطلاح ساده­تر، امکان کنسل کردن بلیط­های چارتری که با نرخ پایینی خریده شده­اند وجود ندارد.

هنگام خرید بلیط، مبلغ جریمه بلیط­های چارتر ثبت می­شوند؛ تعیین مقدار جریمه بر عهده­ی چارترکننده­ها است و پیک خورشید هیچ دخالتی در این امر ندارد. ولی به طور کلی هر چه به روز پرواز نزدیک­تر شویم مبلغ جریمه بلیط چارتر افزایش می­یابد. حتی ممکن است در 24 ساعت قبل از پرواز و یا خود روز پرواز، بلیط چارتر کنسل نشود.

سایت خرید سریع و ارزان بلیط هواپیما با ترانسفر رایگان

خرید بلیط چارتر از پیک خورشید

خرید بلیط هواپیما چارتر از سایت پیک خورشید کار بسیار راحتی است. مراحل انجام این کار:

1ـ ابتدا باید وارد وب سایت پیک خورشید شد.

2ـ نوع بلیط (بلیط رفت، بلیط رفت و برگشت) موردنظر خود را مشخص کرد. سپس شهر مبدأ و مقصد را انتخاب کرد و بعد از مشخص کردن زمان سفر، روی دکمه « جستجو» زد.

3ـ در نتایج جستجو فهرست پروازها را به مقصد مورد نظر نمایش می­دهد. در این فهرست، همه­ی پروازها شامل پروازهای سیستمی و چارتر را می­توان مشاهده کرد.

4ـ برای اینکه مراحل خرید بلیط را آسان­تر بتوان انجام داد و یا فوری بلیط­های چارتر را پیدا کرد، در قسمت نوع بلیط، با انتخاب گزینه بلیط چارتر فهرست کاملی از بلیط­های چارتر مقصد موردنظر به ترتیب قیمتی و پرواز را می­توان مشاهده کرد.

 بلیط چارتر خارجی

همانطور که در توضیحات بالا گفته شد، بلیط­های چارتر معمولا کنسل نمی­شوند ولی پیک خورشید درصدد رفع این مشکل است. اما نکته قابل توجه این است که بلیط­های چارتر پیک خورشید فقط سفرهای داخلی استفاده نمی­شوند. می­توان با انتخاب گزینه بلیط هواپیما خارجی، بلیط چارتر خارجی را رزرو کرد.

سایت خرید سریع و ارزان بلیط هواپیما با ترانسفر رایگان

فرایند خرید بلیط خارجی:

1ـ باید در سایت پیک خورشید به قسمت پرواز خارجی وارد شد.

2ـ سپس بلیط مورد نظر خود را (بلیط رفت و برگشت، بلیط رفت) را تعیین کرد و بعد مسیر خود را انتخاب کرد. با مشخص کردن تاریخ سفر، روی دکمه « جستجو» کلیک کرد.

3ـ با نشان دادن فهرست، بلیط چارتر را انتخاب کرده تا بتوان بلیط­های چارتر را کامل مشاهده کرد.

مراحل رزرو بلیط لحظه آخری خارجی و رزرو رایگان پرواز خارجی به همین شکل انجام می­شود.

نکات کلیدی خرید بلیط چارتر ارزان

1ـ در صورتی که مسافران در جستجوی بلیط ارزان قیمت هواپیما هستند و یا مایل باشند بلیط پرواز چارتر بخرند، با مشاهده فهرست بلیط­های چارتر، چنانچه بلیط ارزانی را پیدا کردند فوری بلیط را رزرو کنند چون بلیط­های ارزان همیشه زود به فروش می­رسند.

2ـ درصورتی که بلیط ارزان قیمت یافت نشود می­توان تاریخ سفر خود را تغییر داد و در بین روزهای قبل و بعد تاریخ موردنظر دقیق­تر بررسی کرد.

3ـ از نوع دیگر بلیط چارتر هواپیما، بلیط لحظه آخری هوپیما نامیده می­شود؛ این نوع بلیط هر چه به زمان پرواز نزدیک‌تر شویم، ارزان­تر از همیشه ارائه می­شود. بلیط­های لحظه آخری ارزان را می­توان در فصل­های کم سفر و خلوت (مخصوصا زمستان) پیدا کرد؛ ولی در زمان­های پرسفر و شلوغ (مخصوصا تابستان و بهار) در روزهای نزدیک به پرواز قیمت بلیط هواپیما بیشتر می­شود. درصورتی که شخص بخواهد بلیط لحظه آخری هواپیما تهیه کند باید هر زمانی آماده سفر باشد، چون احتمال دارد هر لحظه بلیط ارزان لحظه آخری بیابد.

4ـ درصورتی که تمایل دارید برای سفر بلیط چارتر هواپیما رزرو شود، اگر بلیط رفت را سریع و با قیمت ارزان پیدا کردید، حتما همان لحظه با دقت باید نگاه کرد که بلیط برگشت را هم با مناسب‌ترین قیمت رزرو کرد. برای عده­ای ممکن است پیش آمده باشد که بلیط رفت را با قیمتی ارزان خریده­اند ولی در مقصد و برای برگشت مجبورشدند بلیط را با قیمت بیشتری تهیه کنند.

بلیط چارتر مشهد

کسانی که همیشه با هواپیما سفر می­کنند به علت قیمت ارزان بلیط چارتر طرفدار اینگونه بلیط­ها هستند. در بین بلیط­های چارتر، مسیرهای مشخصی بیشترین تردد را دارند. براساس رتبه­بندی، از لحاظ پروازهای داخلی بعد از فرودگاه مهرآباد، فرودگاه هاشمی­نژاد مشهد جزو رفت­وآمدترین فرودگاه­های کشور محسوب می­شوند. از این­رو بلیط­های چارتر به مشهد پر طرفدارتر است. پر ترددترین مسیرها در بین پروازهای داخلی، بلیط چارتر تهران مشهد و بلیط چارتر مشهد تهران هستند.

بلیط چارتر استانبول

در پیک خورشید بلیط پرواز چارتر برای سفرهای خارجی ازقبیل استانبول و تفلیس نیز ارائه می­شود. از پر ترددترین مسیر بلیط­های چارتر خارجی، بلیط چارتر تهران استانبول و بلیط چارتر استانبول تهران محسوب می­شوند. کافی است برای تهیه بلیط چارتر استانبول و تفلیس و سفر به این کشورها نام آن­ها را در سایت پیک خورشید در قسمت جستجو تایپ کرده تا فهرست کاملی از بلیط­ها را مشاهده کرد.

ـ چه زمانی بلیط چارتر نخریم؟

هنگامی که کودکان همراهان سفر هستند بهتر است بلیط چارتر خریده نشود.

به هیچ عنوان برای کودکان بلیط چارتر نخرید!

زیرا قیمت بلیط چارتر هواپیما برای همه­ی سنین (چه کودک چه بزرگسال) یکسان است، ولی قیمت بلیط سیستمی برای سنین­ مختلف تفاوت دارد. از این رو، درصورتی که با کودک سفر می­کنید، بلیط سیستمی مقرون به صرفه­تر است. پیشنهاد می­شود که برای همه همسفران­ قیمت بلیط هواپیما چارتر را حساب کنید و سپس بلیط سیستمی همان مقصد را با در نظر گرفتن قیمت بلیط برای همه سنین و بعد از آن مجموع هزینه­ها را مقایسه کنید.

هنگامی که از رفتن به سفر خود مطمئن نیستید.

معمولا بلیط­های چارتر قابل استرداد نیستند.

فقط وقتی از سفر اطمینان دارید باید بلیط چارتر هواپیما رزرو کرد؛ چون بعضی از بلیط­های چارتر قابل استرداد هستند. همچنین هزینه جریمه استرداد بلیط­های چارتری زیاد است. ولی بلیط­های سیستمی قابل استراد هستند و می­توان نصفی از مبلغ را بعد از کم کردن درصدی از جریمه دریافت کرد. گفتنی است که نمی­توان زمان و اسم مسافر را در بلیط­های سیستمی و بلیط­های چارتر تغییر داد. اگر اشتباهی درصورت واردکردن پیش­آید باید حتما بلیط قبلی را کنسل و بلیط جدیدی خرید.

هنگامی که قصد سفر در روزهای شلوغ و پر سفر را دارید.

بلیط چارتر همیشه ارزان نیست.

دلیل ارزان بودن بلیط چارتر در اکثر مواقع این است که شرکت چارتر کننده قصد دارد همه­ی بلیط­هایش را یک‌جا به فروش برساند، دراین صورت به بلیط­هایش تخفیف می­دهد، بنابراین همیشه در جستجوی بلیط پرواز چارتر نباید بود. ولی در روزهایی که سفر زیاد است و بلیط­های چارتر فوری به فروش می­رسند، قیمت بلیط هواپیما چارتر با قیمت بلیط سیستمی برابر است و گاهی در بیشتر مواقع در روزهای پر سفر مثل تعطیلات (تابستان و ایام نوروز) قیمت بلیط چارتر هواپیما بیشتر از بلیط سیستمی می­شود.

پرواز چارتر و سیستمی

منظور از پرواز چارتر پروازی است که در آن همه­ یا تعدادی از صندلی­های یک پرواز به وسیله شرکت­های چارتر کننده خریداری می­شوند. معمولا در مسیرهای پر تردد نظیر تهران مشهد این پروازها بیشتر انجام می­گیرد. این صندلی­ها هم در تورهای گردشگری و هم به صورت جداگانه به کار می­روند. از طرفی هزینه­ی تکمیل نشدن صندلی­های یک پرواز بر عهده­ی شرکت هواپیمایی چارتر کننده است، بنابراین اگر ظرفیت خالی زیاد باشد، برای جلوگیری از ضرر خود تخفیف بیشتری می­دهند تا سریع‌تر بلیط­ها به فروش برسند.

بلیط­های چارتر کنسل نمی­شوند، یعنی استرداد آن­ها امکان پذیر نیست. ارائه کننده این بلیط­ها، تنها شرکت­های چارتر کننده هستند.

شرکت هواپیمایی پیک خورشید، برای رسیدن به هدف خود، یعنی برای ارائه بهترین امکانات به مشتریان خود، مستقلا خودش بلیط پروازهای چارتری را خریداری می­کند. همانطور که بارها اشاره شد این بلیط­ها اصلا کنسل نمی­شوند از این جهت امکان استرداد آن­ها وجود ندارد.

پروازهای سیستمی، پروازهای دقیق و منظمی هستند که در برنامه­های خط­هی هوایی جای می­گیرند. اینگونه پروازها، تاریخ و زمان ثابتی دارند و برای زمان­های طولانی مدت اجرا می­شوند. از جمله خطوط هوایی مهم کشور که به صورت برنامه­ای ارائه می­شوند، ماهان و ایران ایر هستند. قیمت بلیط­های سیستمی در مقایسه با بلیط­های چارتر ثابت و دقیق­تر است و مبلغ ناشی از خالی ماندن صندلی­های هواپیما به گردن شرکت­های این پرواز است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز