خبرگزاری کار ایران

۹۲٪ تخفیف شهربازی، بلیت نیم‌بهای سینما کوروش، ۳۰٪ تخفیف اتاق فرار و...

شروع جشنواره زمستان داغ با 92% تخفیف در «شهربازی ژوپیتر»

asdasd
کد خبر : ۷۱۲۳۴۲

آنچه شهربازی ژوپیتر را از سایر مراکز تفریحی متمایز می‌کند امکان با هم بودن و تجربه مشترک هیجان در محیطی امن برای همه اعضا خانواده است. یک خاطره به یادماندنی با شعار: «ما یک خانواده‌ایم». در ضمن کادری مجرب و آموزش دیده در تمام مراحل، مراجعه‌‌کنندگان را همراهی می‌کنند.

ایلنا؛ شهربازی ژوپیتر (سرزمین بازی کورش) یکی از مدرن‌ترین شهربازی‌های سرپوشیده غرب تهران، واقع در مجتمع تجاری کورش است. این مجموعه دارای بیش از 120 دستگاه بازیِ هیجانی، جایزه‌ای، مسابقه‌ای، ویدئویی و تهیه شده از برترین برندهای جهان که گواهینامه استاندارد ایران برای تمامی آنها اخذ شده است.

جشنواره زمستان داغ را بهتر بشناسید:

شما می‌توانید به مدت 3 ساعت یک‌بار از تمام بازی‌های این مجموعه بدون استثنا (حتی دستگاه‌های جایزه‌ای و سکه‌ای) استفاده کنید. این جشنواره محدودیت سنی ندارد، کودکان و بزرگسال‌ها می‌توانند ساعاتی را در کنار یکدیگر به شادی بگذرانند. این جشنواره فرصت‌های خوبی را برای کنده شدن از روزمرگی زندگی شهری و تجربه هیجان و پرداختن به تفریحات سالم به علاقه‌مندان می‌دهد.

همچنین می‌توانید با خرید این جشنواره از سه تخفیف باورنکردنی ویژه و بی‌سابقه دیگر استفاده کنید:

  •  بلیت نیم بهای پردیس سینمایی کورش، بزرگترین پردیس سینمایی کشور که فرصت تماشای یک فیلم را در کنار خانواده میسر می‌سازد.

  • 30% تخفیف اتاق فرار واقع شده در طبقه شهربازی یکی از سرگرمی‌هایی است که به تازگی طرفداران زیادی پیدا کرده است. بازی اتاق فرار اولین بار در سال 2007 در کشور ژاپن شکل گرفت. در این بازی به همراه دوستان می‌توان یک گروه تشکیل داد و وارد یک سناریوی از پیش تعیین شده در فضایی واقعی شد. هدف مشترک شما و گروه‌تان می‌تواند فرار از فضا، سرقت از یک بانک، خنثی کردن یک بمب، پیدا کردن قاتل و ... باشد. هوش برتر، خلاقیت و کار گروهی چیزهایی هستند که در حل معماها کمک می‌کنند و زمینه انجام ماموریت را فراهم می‌سازد. حواس خود را جمع کنید، با دقت به جستجو در فضای بازی بپردازید و با ابزار‌ها، وسایل و نشانه‌ها، معماها را بیابید و آنها را حل کنید تا کار را به اتمام برسانید. سناریوهای اتاق فرار: فرار از زندان، معمای تسلا، سرقت از بانک، متل بوداپست اتاق 313، فریتز هابر

  • 15% تخفیف فست فود سیب: اگر در شهربازی احساس گرسنگی کردید می‌توانید به فست فود سیب واقع در طبقه شهربازی ژوپیتر سری زده و غذای سالم سیب را بخورید.

«ما یک خانواده‌ایم»:

آنچه شهربازی ژوپیتر را از سایر مراکز تفریحی متمایز می‌کند امکان با هم بودن و تجربه مشترک هیجان در محیطی امن برای همه اعضا خانواده است. یک خاطره به یادماندنی با شعار: «ما یک خانواده‌ایم». در ضمن کادری مجرب و آموزش دیده در تمام مراحل، مراجعه‌‌کنندگان را همراهی می‌کنند. از جذاب‌ترین بازی‌های ژوپیتر می‌توان به سینما 9 بعدی، ماشین کوبنده، سیمولاتور، ایرهاکی، فوتبال دستی، مینی‌بولینگ، بازی‌های ویدئویی، ترامپولین ،استخر توپ، سفینه فضایی، اسب پرنده، ماشین کوبنده کودکان و . . . اشاره کرد.

 شروع جشنواره زمستان داغ با 92% تخفیف در «شهربازی ژوپیتر»

در شهربازی سرپوشیده ژوپیتر، علاوه بر این بازی‌های هیجان انگیز، وجود بازی‌های رقابتی و امتیازی همراه با جایزه‌های ویژه انتظار شما را می‌کشد. بدین صورت که پس از استفاده‌ از این نوع دستگاه‌ها (امتیازدهنده) و گرفتن امتیاز، این امتیازها در صندوق هدایای شهربازی ژوپیتر قابل تبدیل به جایزه است که ویژه‌ترین آن‌ها یک لپ‌تاپ است. همچنین برای ارزش و احترام گذاشتن به محیط‌زیست‌ و آیندگان، سیستم امتیازدهی کاغذی و دستی به طور کامل جمع‌آوری شده و امتیازها به صورت سیستماتیک در کارت ذخیره می‌شود.

شهربازی ژوپیتر تمامی فناوری‌های روز را جهت رفاه حال میهمانان به کار گرفته و در جدیدترین اقدام، افتخار این را دارد تا برای اولین بار سیستم خرید آنلاین را راه اندازی کند تا همگان بتوانند برای صرفه‌جویی در زمان و هزینه به صورت اینترنتی کارت بازی خود را شارژ کنند.

هم اکنون پیشنهاد ویژه سرزمین بازی کورش‌مال برای خانواده‌ها جشنواره زمستان داغ ژوپیتر است که از تاریخ 15دی تا 15 بهمن ماه از طریق مراجعه به این لینک می توان به صورت آنلاین تهیه کرد.

قیمت باورنکردنی این جشنواره  سه ساعته ۶۰هزار تومان است و قابل استفاده در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۱:۰۰ تا ۱۷:۰۰ است. ناگفته نماند ورودی شهربازی نیز رایگان است و شما می‌توانید بدون پرداخت مبلغی برای ورودی به این مجموعه وارد شوید. همچنین صدور کارت بازی رایگان است و بعد از اتمام بازی‌ها این کارت متعلق به شخص می‌باشد.

پس اگر می خواهید عزیزانتان فرصت استفاده از این جشنواره باورنکردنی و مهیج را داشته باشند و در محیطی شاد به گردش بپردازند همین حالا از طریق این لینک به صورت آنلاین این جشنواره را خریداری کنید و یادتان نرود که این پکیج به تعداد محدود 1000 عدد است.

 شروع جشنواره زمستان داغ با 92% تخفیف در «شهربازی ژوپیتر»

وجود پارکینگ کورش مال که ۷ طبقه دارد و ظرفیت ۱۶۰۰ اتومبیل در آن پیش بینی شده است خیال همه را برای پارک خودروی شخصی ‌راحت می‌کند. همین طور 11 دستگاه آسانسور، 7 دستگاه پله‌ برقی، 7 دستگاه رمپ در کل طبقات، تقویت کننده‌های آنتن موبایل و سیستم اطفای حریق نیز از دیگر امکانات پارکینگ کورش مال محسوب می‌شوند که دسترسی را به  شهربازی ژوپیتر در طبقه دوم آسان‌تر می‌سازد.

مسیر های دسترسی از مناطق مختلف به شهربازی ژوپیتر

شهربازی ژوپیتر آدرس: تهران، بزرگراه ستاری شمال، نبش خیابان پیامبر مرکزی ، کورش مال ، طبقه+۲

نحوه دسترسی با خودروی شخصی

اگر با خودروی شخصی به سمت شهربازی می‌روید، بزرگراه‌های همت، حکیم، هاشمی رفسنجانی، آبشناسان، شهید لشگری، شیخ فضل‌الله و ... شما را به سمت ستاری هدایت می‌کنند.

نحوه دسترسی با وسایل نقلیه عمومی

تاکسی: تاکسی‌های متعددی از بزرگراه ستاری گذر می‌کنند که به عنوان مثال می‌توان از خطوط  آزادی - جنت‌آباد، تجریش - شهرک اکباتان، ونک - شهرک اکباتان و ... نام برد. می‌توانید دقیقا رو به روی کورش مال از تاکسی پیاده شوید. حتا اگر در مسیر شمال به جنوب ستاری بودید، پل هوایی مکانیزه راهی ساده برای گذر از بزرگراه است.

اتوبوس: برخی از خطوط اتوبوس مانند مترو صادقیه - جنت آباد شمالی و مترو ارم سبز - پونک نیز از ستاری می‌گذرند و می‌توانید برای رسیدن به مجتمع کورش از آنها استفاده کنید.

مترو: اگر به مترو دسترسی دارید خود را به ایستگاه‌های صادقیه و ارم سبز برسانید و از آنجا سوار اتوبوس‌هایی شوید که از ستاری گذر می‌کنند.

راه‌های ارتباطی با شهربازی ژوپیتر شامل سایت به آدرس Familyjupiter.com، اینستاگرام joupiter.ir، ربات تلگرام jupiterrobot@ و تلفن: ۰۲۱۴۹۷۷۸ است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز