خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل نبض زندگی در گفتگو با ایلنا:

آموزش‌های تخصصی باید از خانواده آغاز شود

asdasd
کد خبر : ۷۱۱۹۰۷

دومین نمایشگاه بین المللی فرانچایز و توسعه کسب و کار توسط شرکت ایده تجارت هرمس با مشارکت علمی باشگاه نبض زندگی از 12 تا 15 دی ماه 97 در تهران در حال برگزاری است.

به گزارش ایلنا، نمایشگاه بین المللی فرانچایز و توسعه کسب و کار با حمایت شورای جهانی فرانچایز و برخی انجمن‌های ملی فرانچایز کشورهای توسعه یافته در این حوزه، وزارت صنعت ،معدن و تجارت، وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی، اتاق اصناف ایران و با حضور مدیران ارشد کسب و کارهای زنجیره ای، مراکز تجاری، فعالان اقتصادی مرتبط، صاحب نظران، اساتید دانشگاه و دانشجویان برگزار می‌شود.

در همین ارتباط سجاد موسوی مدیر عامل باشگاه نبض زندگی در گفتگو با ایلنا گفت: باشگاه نبض زندگی برگزار‌کننده کلیه سمینارها و کلاس‌های دومین نمایشگاه فرانچایز و توسعه کسب و کار به مدت 4 روز هر یک ساعت یکبار کارگاههایی با حضور اساتید و کارآفرینان برتر در محل نمایشگاه و در غرفه نبض زندگی برگزار می‌کند.

موسوی در خصوص تفاوت نمایشگاه امسال با سال گذشته گفت: نمایشگاه امسال با سال گذشته تفاوت‌های بسیار زیادی داشت٬ آمار بازدید‌کنندگان نسبت به سال گذشته افزایش داشته است٬ همینطور از نظر تعداد غرفه و مراکز آموزشی شرکت کننده نسبت به سال گذشته پیشرفت قابل توجهی داشته است.نمایشگاه امسال در دو حوزه فرانچایز و توسعه کسب و کار برگزار می‌شود که شرکت کنندگان در این نمایشگاه در بحث اعطای نمایندگی و توسعه کسب و کار٬ ایده و محصولات جدیدشان را عرضه می‌کنند.

آموزش‌های تخصصی باید از خانواده آغاز شود

وی در خصوص تاریخچه فعالیت باشگاه نبض زندگی گفت: موسسه نبض زندگی از 5 سال پیش با رویکرد توسعه کسب و کار و کارآفرینی شروع به کار کرد، این موسسه از مرحله پیش از تشکیل٬ راه اندازی و پس از راه اندازی در کنار کارآفرینان خواهد بود و در قالب دوره ها و کارگاه‌های آموزشی توسط اساتید کارآفرین این حوزه آموزش‌هایی را به مدیران کسب و کارهای نوپا و استارت آپ ها ارائه می‌دهد. که از جمله فعالیت‌های این موسسه می‌توان به مشاوره کسب و کار ، طراحی بیزینس پلن، برگزاری کارگاه، سمینار، کلاس، نمایشگاه، استارت آپ و... اشاره کرد.

سجاد موسوی درباره به اهداف آینده موسسه و اینگونه آموزش‌های تخصصی در کشور ابراز امیدواری کرد: در آینده آموزش‌ها از خانواده و در سنین پایین شروع شود٬ خیلی از مردم عقیده دارند آموزش‌ها باید توسط دولت و از مدارس شروع شود اما به اعتقاد ما این آموزش‌ها باید از درون خانواده شروع شود. اگر این روند آغاز شود بازخورد آن به خود خانواده برمی‌گردد و تاثیر به سزایی در انتخاب شغل مناسب و هدف مناسب دارد.

مدیرعامل نبض زندگی در ارتباط با اهمیت آموزش های کسب و کار گفت: انتظار داریم واقعا به بحث آموزش در حوزه‌های تخصصی کسب و کار بها داده شود تا در آینده بتوانیم کارآفرینانی موفق‌تر و کارآمد تر برای کشور داشته باشیم.

آموزش‌های تخصصی باید از خانواده آغاز شود

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز