خبرگزاری کار ایران

پاشا جوش بهترین مرکز فروش الکترود

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۱۳۸۰

الکترود جوشکاری یکی از محصولات بسیار رایج در جوشکاری است که این روزها جوشکاران زیادی از آن استفاده می‌کنند. الکترودهای جوشکاری در انواع مختلفی موجود هستند و هر یک از آنها در صنایع و روش‌های به خصوصی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

جنس الکترودها از فلز است و اغلب آنها را پوششی در بر می‌گیرد که فلاکس نامیده می‌شود. حال برای خرید الکترود جوشکاری باید به سراغ بهترین مراکز رفته تا بتوان این قطعات را با کیفیت بالا خریداری کرد. در ادامه با یکی از بهترین مراکز فروش الکترود آشنا شده و به نحوه خرید این محصولات اشاره خواهیم داشت.

الکترود جوشکاری و مهمترین کاربردهای آن

همانطور که اشاره کردیم الکترود جوشکاری یکی از ملزومات کاربردی در صنایع مختلفی از جمله کارخانجات ریخته گری، ساختمان سازی و تولید قطعات فلزی است. این قطعات با استفاده از فلزات مختلف به عنوان مفتول ساخته می‌شوند و بر روی اغلبشان پوشش خاصی به نام روکش یا فلاکس قرار می‌گیرد. الکترود جوشکاری میان فضاهای خالی در جوشکاری قرار می‌گیرد و سبب اتصال و جوش می‌شود.

در رابطه با کاربرد الکترود جوشکاری باید اشاره شود که با عبور جریان برق از این قطعات و ذوب شدن آنها، فاصله بین دو قطعه فلزی به خوبی پر می‌شود. از سوی دیگر با شروع فرآیند جوشکاری و ایجاد گاز مناسب، یک لایه پوششی را ایجاد کرده تا در نقطه جوش اتصال بسیار خوبی صورت بگیرد. بنابراین نقش الکترود جوشکاری در صنعت جوش بسیار مهم است و باید حتما از بهترین و مناسبترین الکترودها برای این کار استفاده شود. باید اشاره شود که از الکترودها میتوان برای جوشکاری قطعات فلزی سبک تا سنگین استفاده کرده و آنها در وضعیت‌های جوی مختلف به کار برد. بنابراین انتخاب بهترین الکترود جوشکاری به مواردی چون محل انجام پروژه و شرایط جوی، وضعیت کارگاه و نوع فلزات بستگی دارد.

نحوه نامگذاری الکترودهای جوشکاری

نامگذاری الکترودهای جوشکاری با حرف انگلیسی E آغاز می‌شود که نشانگر همان الکترود است. پس از آن معمولا یک عدد دو رقمی می‌آید که بیانگر استحکام کششی محصول است. رقم بعد از آن هم نشان دهنده حالت جوشکاری با این الکترود است که معمولا بین 1 تا 4 است. رقم آخر نیز نوع پوشش الکترود جوشکاری را نشان میدهد.

برای خرید الکترود جوشکاری چه نکاتی را در نظر بگیریم؟

پاشا جوش بهترین مرکز فروش الکترود

برای خرید الکترود با کیفیت بالا باید به چند نکته توجه کرد:

  • برند شرکت تولید کننده
  • ساخت با مواد اولیه با کیفیت
  • تعداد الکترودها در هر بسته بندی

در صورتی که الکترود جوشکاری را با دقت خریداری کنید، میتوانید به یک جوش با کیفیت بالا دست پیدا کنید. برای همین در کنار موارد اشاره شده باید به خرید الکترود جوشکاری از مراکز معتبر توجه داشته باشید و حتما الکترودها را از فروشگاه‌های قابل اطمینان خریداری نمایید. در حال حاضر شرکت‌های مختلفی در ایران و جهان به تولید این محصول می‌پردازند که بسیاری از آنها شناخته شده‌تر هستند. برای مثال برندهای میکا و آما در ایران جزو پرفروشترین الکترودهای جوشکاری هستند که میتوان برای خرید الکترود جوشکاری به سراغ این برندها رفت. همچنین در کنار توجه به اعتبار شرکت سازنده، باید به تاریخ تولید و کیفیت بسته بندی الکترود توجه کرد. چرا که برخی از پوشش‌های الکترود جوشکاری همچون نوع سلولزی، در برابر رطوبت بسیار آسیب‌ پذیر هستند و کیفیت خود را در این شرایط از دست می‌دهند. پس حتما به نکات اشاره شده توجه داشته باشید و خرید الکترود را از بهترین مرکز فروش الکترود جوشکاری انجام دهید.

پاشا جوش یکی از بهترین مراکز فروش الکترود جوشکاری

شرکت بازرگانی پاشا جوش صنعت، از جمله شرکت‌های فعال در زمینه واردات و توزیع انواع مواد مصرفی جوشکاری نظیر الکترود است. در حال حاضر این شرکت خدمات گسترده‌ای را به اقصی نقاط ایران ارائه می‌دهد و به فروش انواع الکترود جوشکاری با کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب می‌پردازد. در فروشگاه پاشا جوش میتوانید انواع الکترود جوشکاری را در مدل‌های مختلف مشاهده و خریداری نمایید. از جمله الکترودهای این فروشگاه میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • الکترود استیل: الکترودهای استیل از جمله مهمترین نوع الکترودهای جوشکاری هستند که از مشخصه‌های آنها میتوان به وجود بیش از 12 درصد کروم و مقاومت بالا در برابر زنگ زدگی اشاره کرد.
  • الکترود آلومینیوم: با این الکترودها میتوان به جوشکاری آلیاژهای آلومینیومی پرداخت. این الکترودها از مفتول آلومینیوم ساخته می‌شوند و با پودرهای مختلفی پوشش داده می‌شوند.
  • الکترود مس: در جوشکاری مس از الکترود مس استفاده می‌شود که انواع مختلفی هم دارند و باید بر اساس جنس، سطح کار و موارد دیگر انتخاب شوند.
  • الکترود چدن پایه نیکل: برای جوشکاری چدن از این الکترودها استفاده می‌شود و از انواع موجود آن میتوان به الکترود چدن آما و الکترود چدن میکا اشاره کرد.
  • الکترود فولادی: الکترود فولادی از انواع الکترود جوشکاری است که شامل انواع مختلفی نظیر الکترود فولاد نرمه و الکترود فولاد پر کربن می‌شود.
  • الکترود ضد سایش: الکترودهای ضد سایش در سخت کاری سطحی و بازسازی قطعات مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  • الکترود ذغالی: الکترودهای ذغالی از انواع موادهای پر مصرف در صنعت جوشکاری هستند که با الکترودهای معمولی تفاوت دارند. در جوشکاری با این الکترودها شرایط متفاوتی در قوس الکتریکی ایجاد می‌شود و حرارت در قوس الکتریکی بین الکترود و آلیاژ به وجود می‌آید.

خرید الکترود جوشکاری به صورت آنلاین و حضوری از پاشا جوش

پاشا جوش بهترین مرکز فروش الکترود

در صورتی که زمان کافی برای خرید حضوری الکترود جوشکاری را ندارید، میتوانید از سایت‌های معتبر اقدام کنید و الکترود مورد نظرتان را خیلی راحت خریداری نمایید. این روزها بسیاری از شرکت‌ها و مراکز در کنار فروش حضوری، امکان خرید آنلاین الکترود جوشکاری را نیز فراهم کرده‌اند تا افرادی که قادر به مراجعه به فروشگاه نیستند، بتوانند به راحتی الکترودشان را خریداری نمایند. شرکت پاشا جوش از جمله این مراکز است که برای خرید انواع الکترود جوشکاری میتوان از طریق سایت یا تماس تلفنی اقدام کرده و خیلی سریع محصول را خریداری کرد. بنابراین برای خرید اینترنتی الکترود جوشکاری، میتوانید از طریق سایت یا شماره‌های درج شده در سایت با این شرکت تماس حاصل فرمایید.

قیمت خرید الکترود جوشکاری از بهترین مراکز

در تعیین قیمت فروش الکترود جوشکاری، عوامل مختلفی تاثیر دارند. در واقع میتوان گفت قیمت این قطعات تحت تاثیر عواملی چون نوع الکترود جوشکاری، جنس پوشش، روش تولید، برند سازنده و غیره است. از این رو قیمت فروش الکترود جوشکاری بر اساس هر یک از این فاکتورها متغیر است. از سوی دیگر مواد اولیه و قیمت آنها در بازار بر روی قیمت نهایی این مواد تاثیر می‌گذارد و همراه با نوسانات نرخ ارز در بازار، قیمت این مواد هم تغییر پیدا می‌کند. برای همین اگر قصد دارید از قیمت روز این قطعات مطلع شوید، باید با مراکز معتبر فروش الکترود جوشکاری در تماس باشید و قیمت خرید الکترود جوشکاری را از آنها جویا شوید.

جمع بندی

برای خرید الکترود جوشکاری باید از بهترین مراکز اقدام کنید تا بتوانید الکترود را با کیفیت بالا و استانداردهای لازم خریداری نمایید. خرید الکترود جوشکاری با کیفیت، باعث می‌شود تا بتوانید به بهترین جوش دست پیدا کنید و کار خود را به شکل ایده آلی به پایان برسانید. از این رو برای خرید این قطعات میتوانید از یکی از بهترین مراکز فروش الکترود جوشکاری، یعنی شرکت پاشا جوش صنعت اقدام کنید و الکترود مورد نظر خود را خیلی راحت خریداری نمایید. این شرکت علاوه بر کیفیت، قیمت فروش الکترود جوشکاری را نیز تضمین کرده و آنها را با بسته بندی مناسب تحویل مشتریان در اقصی نقاط کشور می‌دهد.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز