خبرگزاری کار ایران

عیب یابی ماشین لباسشویی سامسونگ

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۱۱۰۵

یکی از اصلی ترین موضوعاتی که ذهن تمامی مصرف کنندگان لباسشویی را درگیر می کند خرابی لباسشویی می باشد. توجه داشته باشید که برخی از این مشکلات به راحتی و با عیب یابی لباسشویی سامسونگ قابل برطرف کردن می باشد که در این مقاله قرار است با نحوه عیب یابی لباسشویی سامسونگ و تعمیر لباسشویی سامسونگ همراه شیم. برای آشنایی با نحوه عیب یابی لباسشویی سامسونگ ادامه این مقاله را با دقت مطالعه نمایید.

بهترین راهکارها برای تعمیر لباسشویی سامسونگ

با یاد گیری راهکار های زیر می توانید در صورت بروز هر گونه مشکل اول خودتان دستگاه را چک کنید و بعدا با فرد متخصص تماس بگیرید. در این بخش ما تمامی مشکلاتی را که امکان دارد برای لباسشویی شما پیش بیاید را آورده ایم و راهکارهای بر طرف کردن آن را نیز به شما پیشنهاد داده ایم.

1. دلیل وارد نشدن آب به لباسشویی چیست؟

دلیل وارد نشدن آب به لباسشویی چیست؟

– شلنگ ورودی حتما وصل شده باشد و آب را نیز باز کنید.

– مطمئن شوید که شلنگ ورودی یا شیر آب یخ نزده باشد.

– بررسی کنید که آب قطع نشده باشد.

– چک کنید که چیزی شلنگ ورودی را مسدود نکرده باشد.

2. دلیل تخلیه نکردن لباسشویی چیست؟

– مطمئن شوید که شلنگ تخلیه یخ یا مسدود نشده باشد.

– شلنگ تخلیه خم نشده باشد.

– انتهای شلنگ تخلیه در آب غوطه ور نشود.

– گردو غبار و خاک های درون فیلتر تخلیه را تمیز کنید.

مقالات مرتبط بوی سوختگی ماشین لباسشویی

3. دلیل نچرخیدن ماشین لباسشویی چیست؟

– لباس ها در یک طرف جمع نشوند.

– لباسشویی را در یک سطح مناسب نصب کنید.

4. دلیل توقف لباسشویی وسط کار کردن و برناه شست و شو چیست؟

– مسدود شدن فیلتر پمپ تخلیه یکی از دلایل است.

– فیلتر تخلیه حتما کار کند.

– مواد شوینده را به مقدار لازم بریزید.

– شلنگ تخلیه بالا تر از یک متر قرار بگیرد.

5. دلیل کار نکردن ماشین لباس شویی چیست؟

– مطمئن شوید که درب را درست بسته اید.

– مهر و موم دستگاه سالم باشد.

– حتما برای کار کردن لباس باید درون ماشین لباسشویی باشد.

6.دلیل لرزش ناهنجار دستگاه برای چیست؟

– دستگاه را در یک سطح مناسب نصب کنید.

– تمام پیچ و مهره های حمل و نقل را حذف کنید.

چگونه مشکلات ماشین لباس شویی را تشخیص بدیم؟

دستگاه های به روز و جدید دارای یک تایمر کامپیوتری می باشند. کار این کامپیوتر کنترل کردن تمام مدار های ماشین است، مانند مدار های مربوط به حرارت و تخلیه. اگر شک دارید که یکی از مدار های دستگاهتان آسیب دیده، ابتدا آزمایش اجزای مدار را فراموش نکنید. بعد اگر مشکل حل نشد کنترل پنل را بررسی کنید.

برای مثال در صورتی که در مدار تخلیه مشکل ایجاد شده باید پمپ تخلیه و سیم کشی را آزمایش کنید، و اگر سیستم گرمایش خراب شده بود باید المنت، ترموسات و سیم کشی را چک کنید. در آخر اگر مشکل هنوز از مدار بود، باید با فرد متخصص تماس بگیرید چون شاید مجبور بشید که آزمایش عیب یابی کنید.

حالا باید یاد بگیرید که چگونه مشکل لباس شویی را بفهمید.

– نیاز به مولتی متر دارید. (دیجیتال یا آنالوگ)

– دستگاه را خاموش کنید. ( مطمئن شوید که حتما خاموش است)

چرا ماشین لباسشویی سامسونگ کد خطا می دهد؟

ماشین لباس شویی های سامسونگ تا حل شدن مشکل خاموش می شوند و کد خطا نشان می دهند. این کد خطا شاید مخلوطی از حروف و چراغ ها یا اعداد می باشد.

1. روشن کردن

وقتی که دستگاه روشن شد، ابتدا درب قفل می شود و سیستم برای وجود نداشتن مشکل بررسی می شود. بعد اگر مشکلی پیدا شد دستگاه متوقف می شود و شما شاهد کد خطا خواهید بود. گاهی اوقات خوب بسته نشدن در هم جزء اشکالات حساب می شود.

2. پر شدن ماشین لباسشویی با آب

بعد از گذراندن مرحله ی عیب یابی آب توسط دریچه های ورودی به داخل دستگاه می ریزد. در صورتی که ماشین تشخیص بدهد که نمی تواند در زمان معین شده پر شود، خاموش و باز هم شاهد کد خطا خواهید بود.

عیب یابی ماشین لباسشویی سامسونگ

3. تکمیل چرخه ی شست و شو با حرارت دادن آب

تصور می کنیم که مرحله ی پر شدن دستگاه نیز با موفقیت انجام شده است، بعد آب شروع به مخلوط شدن می کند و اگر نیاز به حرارت داشته باشد دستگاه این کار را انجام می دهد.

بعد از این کار و قبل از تخلیه شدن آب مراحل شست و شو تکمیل می شود، اما اگر به آب در زمان معین شده حرارت نرسد باز هم دستگاه خاموش و کد اخطار نشان می دهد.

4. تخلیه ی آب

وقتی آب تخلیه شد دستگاه یک چرخش کوتاه می کند و بعد چرخه ی آب تکمیل می شود. یک چرخه ی پیش از شست و شو داریم که هیچ تفاوتی با چرخه ی شست و شو ندارد.

چرخه ی پیش از شست و شو دارای دو مرحله شست و شو است. بعد از تکمیل این دو مرحله دریچه های پشتی باز می شوند و از کشو، مواد شوینده به داخل دیگ می ریزند.

5. مرحله ی آخر شست و شو لباس ها

سپس با انجام شدن مرحله ی شست و شو، تنظیم تعادل بار برای آخرین چرخش انجام می شود. یعنی دستگاه باید تعاول وزن را در هر دو طرف دیگ برقرار کند.

عیب یابی ماشین لباسشویی سامسونگ

6. بعد از تکمیل تمام مراحل دستگاه چیزی نشان نمی دهد.

اگر بعد از تکمیل تمام مراحل دستگاه هیچ چیزی مانند نور یا کد نشان نمی دهد، باید آن را طبق مراحل زیر بررسی کنید.

ابتدا مطمئن شوید که فیوز داخل پلاگین نسوخته است. اگر مشکلی در این قسمت نبود بررسی کنید که بین پلاگین و صفحه مانیتور پیوستگی وجود داشته باشد.

با دنبال کردن مسیر پلاگین از طریق دستگاه می بینید که آخر آن به پین در کنترل پنل وصل است. برای بررسی تداوم بین این دو باید از مولتی متر استفاده کنید.

اگر در این قسمت همه چیز درست بود بدانید که مانیتور ماشین لباس شویی تان سوخته است. برای عوض کردن آن از یک فرد متخصص کمک بخواهید.

تعمیرگاه مجاز سامسونگ

نمایندگی تعمیرگاه مجاز با داشتن تعمیرکاران متخصص در زمینه تعمیر لباسشویی سامسونگ آماده است تا تمامی مشکلات پیش آمده را در ماشین لباسشویی شما برطرف کند.

1.ثبت سفارش از طریق فرم آنلاین: برای اینکه بتوانید خرابی دستگاه خود را به صورت آنلاین ثبت نمایید، باید به سایت تعمیرگاه مجاز  www.tamirgahmojaz.comمراجعه نمایید و خرابی دستگاه خود را ثبت نمایید.

2.تماس تلفنی: در صورتی که تخصص کافی را در زمینه تعمیر لباسشویی سامسونگ ندارید باید آجارتان زمین بگذارید و به جای آن تلفن به دست شوید و با نمایندگی تعیمرگاه مجاز تماس بگیرید تا کارشناسان ما خرابی دستگاه شما را ثبت کنند و تعمیرکاران ما در اولین فرصت در محل مورد نظر شما حاضر شوند و به تعمیر لباسشویی سامسونگ بپردازند.

شماره تماس های تعمیرگاه مجاز:

7716615_88592650_55810742_33142528(021)

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز