خبرگزاری کار ایران

آشنایی با دکتر عبدالله زندی جراح لاغری و چاقی

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۷۸۷۶

در این مقاله با دکتر زندی جراح لاغری و چاقی آشنا می‌شویم، می دانید که بهترین متخصص جراح چاقی بایستی چه ویژگی هایی را داشته باشد؟ شما هم قصد دارید از دست بافت های چربی اطراف شکم خود خلاص شوید؟ از شما دعوت می گردد که مطالب درج شده در وب سایت پیش روی خود را تا آخر با دقت بالایی مورد بررسی قرار دهید.

تجربه و تعدد جراحی موجب تبحر می‌شود و عدم عوارض پس از جراحی برای بیماران نشان از تعهد پزشک نسبت به بیمار می‌باشد. دکتر عبدالله زندی با بیش از ۲۴ سال تجربه در زمینه انواع جراحی های چاقی و با بهره گیری از به روزترین تجهیزات آمریکایی و متناسب با آناتومی و ژنتیک هر فرد، جراحی‌های خود را انجام می‌دهد تا علاوه بر حفظ سلامت بیمار، عوارض ناشی از جراحی به حداقل ممکن برسد.

 در سال های اخیر بسیاری از افراد از سراسر دنیا به دنبال بهترین جراح و متخصص چاقی هستند. افرادی که دچار اضافه وزن و چاقی هستند، زندگی سالمی را نخواهند داشت. افراد دوست دارند با استفاده از روش های کم تهاجمی، از دست بافت های چربی خود خلاص شوند. برای این منظور نیز به دنبال معتبرترین و موفق ترین جراح چاقی هستند. چاقی می تواند به دنبال خود بیماری های مختلفی را نیز تشدید کند. از مهمترین این بیماری ها می توان به درد مفاصل، فشار خون، بیماری های عروقی و دیابت اشاره کرد. همچنین پزشکان امروزه علت اصلی برخی از بیماری های سرطان را نیز چاقی اعلام کرده اند. بنابراین تا جایی که امکان دارد رژیم غذایی سالم و مناسبی را برای خود تهیه کنید. برای رهایی سریع از دست چربی های خود نیز می توانید نزد یکی از بهترین جراحان چاقی کشورمان مراجعه نمایید.

بررسی اهمیت انتخاب متخصص جراح لاغری و چاقی با توجه به هزینه

بهترین متخصص و جراح چاقی با بهره مندی از متد ها و روش های مختلف سعی دارد تا بیماران خود را به وزن ایده آل شان برساند. در بسیاری از مواقع بافت های چربی در برخی از قسمت های بدن تجمع می شوند. بنابراین خارج کردن بافت های یاد شده می تواند تاثیر بالایی را در کاهش وزن بیماران داشته باشد. به فرایند خارج نمودن بافت های چربی تجمع یافته جراحی چاقی گفته می شود. در ادامه مطالب سعی داریم تا در مورد بهترین مشخصه های مربوط به جراحان چاقی توضیحات بیشتری را ارائه داده و همچنین درخصوص این مورد هزینه جراحی چاقی بسته به ه عواملی است صحبتی داشته باشیم. همانطور که می‌دانید با توجه به بالا رفتن نرخ ارز یکسری از پزشکان از تجهیزات بی کیفیت تری استفاده می نمایند تا در هزینه های خود صرفه جویی نمایند اما با توجه به اینکه دکتر زندی پزشک متخصص و متعهد بوده و همچنان از تجهیزات پیشرفته آمریکایی استفاده می نماید لازم به ذکر است استفاده از این تجهیزات هزینه تمام شده یک عمل چاقی را ببرد و اما استفاده از تجهیزات نامناسب و بی کیفیت سبب مرگ متقاضی عمل چاقی بشود.

آشنایی با دکتر عبدالله زندی جراح لاغری و چاقی

مهمترین ویژگی های مربوط به متخصص و جراح لاغری

همانطور که اشاره شد امروزه بسیاری از افراد به دنبال باتجربه ترین متخصص و جراح چاقی هستند. آنها دوست دارند با کمترین هزینه های ممکن به اندام و وزن مدنظر خود دست پیدا کنند. بدون شک امروزه پزشکان بسیار زیادی در زمینه جراحی چاقی فعالیت می کنند. بیماری چاقی متاسفانه یکی از شایع ترین بیماری ها در عصر حاضر می باشد. از سوی دیگر  جراح و متخصص چاقی بایستی یکسری از مهمترین ویژگی ها را داشته باشند. مهمترین ویژگی های مربوط به متخصصان و جراحان چاقی عبارتند از:

-         متخصص و جراح چاقی بایستی با تمام روش های لاغری آگاه باشد: بهترین جراح لاغری بایستی از نزدیک با تمام روش های لاغری آشنا باشد. در این صورت می تواند بهترین خدمات جراحی را برای بیماران خود به ارمغان آورد. مهمترین تکنیک های و روش های لاغری عبارتند از: بای پس روده، پلیسه معده، عمل اسلیو معده، ساسی بای پس و باندینگ. جراح لاغری مدنظر شما بایستی به تمام تکنیک های یاد شده تسلط کافی را داشته باشد.

-         متخصص و جراح چاقی بایستی تجربه ی کافی را داشته باشد: از مهمترین ویژگی های مربوط به جراح چاقی می توان به تجربه ی آن اشاره کرد. شما بایستی قبل از انتخاب جراح مدنظرتان، تجربه ی آن را مورد بررسی قرار دهید. بدون تردید جراحی که از تجربه ی کافی و بالایی برخوردار باشد، می تواند خدمات بی نظیری را نیز ارائه دهد.

-         پیگیر احوال بیماران باشد: یک متخصص و جراح لاغری خوب بایستی مدام احوال و اوضاع بیماران خود را جویا شود. این امر می تواند تاثیر مثبتی را در روحیه بیماران داشته باشد.

-         داشتن مدرک معتبر: جراحان چاقی بایستی مدرک معتبری را از بهترین دانشگاه های ایران و جهان داشته باشند. بدون شک داشتن مدرک معتبر از مهمترین ویژگی های خوب یک جراح چاقی می باشد. همچنین قبل از مراجعه نزد جراح مدنظر خود می توانید تعداد عمل های موفقیت آمیز وی را مورد بررسی قرار دهید.

آشنایی با دکتر عبدالله زندی جراح لاغری و چاقی

توانایی های مربوط به متخصص و جراح چاقی

متخصص و جراح لاغری بایستی یکسری از مهمترین توانایی را داشته باشد. در این صورت می تواند در کوتاه ترین زمان ممکن چربی های اضافه ی بدن را خارج نماید. با این حال حرفه ای ترین جراح و متخصص چاقی بایستی با بروزترین تکنیک های لاغری و جراحی های چاقی آشنا باشد. همچنین بتواند برای درمان بیماران مختلف خود از متدهای گوناگونی استفاده کند. ارائه مشاوره ی لازم و ایده آل برای بیماران خود از مهمترین توانایی های مربوط به یک متخصص و جراح چاقی خوب می باشد. در مبحث مربوط به توانایی های جراح چاقی می توان به انصاف و قابل اعتماد بودن جراح نیز اشاره کرد. متخصص چاقی بایستی با بیماران خود رو راست بوده و بتواند اعتماد بیماران خود را به دست آورد.

منظور از جراحی اسلیو معده دکتر زندی چیست؟

در مبحث مربوط به معرفی بهترین متخصص و جراح چاقی می توان به روش جراحی اسلیو معده اشاره کرد. روش یاد شده یکی از محبوب ترین و مهمترین روش های جراحی چاقی می باشد. در این روش جراح و متخصص چاقی سعی دارد حجم مربوط به معده بیمار خود را کوچک نماید. کوچک شدن معده در واقع از مهمترین روش های جراحی باریاتریک می باشد. دکتر زندی تجربه ی بسیار بالایی را در زمینه جراحی اسلیو معده دارد. شما نیز می توانید برای رفع چاقی خود از روش جراحی یاد شده بهره مند شوید.

آشنایی با دکتر عبدالله زندی جراح لاغری و چاقی

دکتر زندی بهترین متخصص و جراح لاغری و چاقی 

اکنون که به دنبال بهترین متخصص و جراح چاقی هستید، می توانید از وب سایت پیش روی خود وقت قبلی اخذ نمایید. دکتر زندی از معروف ترین و با تجربه ترین جراحان و متخصصان چاقی می باشد. شما می توانید با خیال آسوده سلامت و زیبایی خود را به دست دکتر زندی بسپارید. دکتر زندگی با داشتن بیش از 24 سال تجربه در زمینه جراحی چاقی، توانسته است رضایت مندی کامل بیماران خود را به دست آورد. همچنین دکتر زندی در حین جراحی های خود از مدرن ترین تجهیزات آمریکایی استفاده می کند. بنابراین می تواند عوارض مربوط به جراحی چاقی را به حداقل ترین حد ممکن برساند. پیشنهاد می گردد که نظرات سایر بیماران دکتر زندی را بررسی نمایید. شما می توانید اسم دکتر زندی را در لیست بهترین متخصصان و جراحان چاقی کشورمان مشاهده کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز