خبرگزاری کار ایران

خرید استرچ فیلم و نایلون استرچ باکیفیت مستقیم از کارخانه

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۷۲۰۹

 یکی از پرطرفدارترین و محبوب‌ترین محصولات پلاستیکی که در بسیاری از صنایع از جمله صنایع غذایی کاربرد گسترده‌ای دارد و برای بسته‌بندی مواد غذایی مورد استفاده قرار می‌گیرد، استرچ فیلم یا فیلم استرچ است. ویژگی‌هایی مانند کیفیت بسیار بالا، استفاده از مواد اولیه مرغوب و برخورداری از قابلیت الاستیکی این محصول سبب شده است که برای بسته‌بندی با استفاده از رو‌ش‌های قدیمی یک جایگزین بسیار مناسب باشد‌. بسته‌بندی با فیلم استرچ علاوه بر این که به دلیل قیمت بسیار مناسب مقرون به صرفه‌تر از سایر روش‌های بسته‌بندی است، به سهولت جا به جایی محصولات بسته‌بندی شده نیز کمک زیادی می‌کند. در این مقاله قصد داریم درباره مراحل تولید استرچ فیلم در کارخانه، مزایای استفاده از فیلم‌های استرچ در صنایع مختلف از جمله صنایع غذایی، کاربردها، نحوه خرید و عوامل موثر روی قیمت فیلم استرچ صحبت کنیم.

مراحل تولید استرچ فیلم به چه صورت است؟

برای تولید فیلم استرچ از روش‌های گوناگونی استفاده می‌شود. تنها تفاوتی که در هر یک از این روش‌ها وجود دارد این است که تعداد لایه‌ها در آن‌ها متفاوت است. در زمان تولید لایه‌های این محصول پلاستیکی معمولا بین یک لایه تا پنج لایه متغیر خواهد بود. هر چه تعداد لایه‌ها بیشتر شود، کیفیت و مقاومت فیلم‌های استرچ تولید شده نیز به میزان زیادی افزایش پیدا می‌کند.‌ البته در مراحل تولید این محصول امکان اضافه کردن برخی افرودنی‌ها به مواد اولیه برای افزایش قابلیت‌های فیلم استرچ وجود دارد. به عنوان مثال با اضافه‌ کردن افرودنی Anti Uv به مواد اولیه مقاومت نایلون استرچ در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید افزایش خواهد یافت. این محصولات معمولا به صورت بی‌رنگ و شفاف هستند اما امکان افزودن رنگ نیز به آن‌ها وجود دارد. مشتری می‌تواند از بین رنگ بندی‌های مدجود در زمان ثبت سفارش رنگ دلخواه خود را به ثبت برساند. در متراژ، ضخامت و رنگ بندی فیلم‌های استرچ در زمان ثبت سفارش هیچ محدودیتی وجود ندارد.

استرچ فیلم‌های باکیفیت در شرکت‌های معتبر و با استفاده از باکیفیت‌ترین، پیشرفته‌ترین و مدرن‌ترین دستگاه‌ها تولید و به بازار عرضه می‌شوند. در این شرکت‌ها همواره سعی می‌شود که از مواد اولیه پتروشیمی بسیار مرغوب و درجه یک برای تولید این محصول استفاده شود. فیلم استرچ به دو صورت دستی و ماشینی برای بسته‌بندی محصولات و مواد غذایی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در روش دستی سرعت بسته‌بندی کمتر است؛ ولی استفاده از نیروی کار هزینه‌های کلی را افزایش می‌دهد. در روش ماشینی و بسته بندی محصولات به روش صنعتی فیلم‌های استرچ در داخل دستگاهی به نام استرچ پالت بند قرار می‌گیرند تا مراحل بسته بندی و استرچ کشی بدون داخلت انسان و با نیروی ماشین به طور اتوماتیک با بالاترین سرعت انجام شود.

استفاده از استرچ فیلم کششی در صنایع مختلف از جمله صنایع غذایی چه مزایایی دارد؟

  • چسبیدن روی بدنه محصولات
  • جلوگیری از ورود رطوبت و آب به داخل بسته‌بندی
  • جلوگیری از ورود گرد و غبار به داخل بسته‌بندی
  • مقاومت بسیار بالا در مقابل خوردگی و پوسیدگی
  • مقاومت و استحکام زیاد در مقابل پارگی و سوراخ شدن
  • کمک به حفظ بهداشت مواد غذایی
  • افزایش سهولت در حمل و نقل و جا‌به‌جایی محصولات
  • صرفه‌جویی در کاهش هزینه‌های بسته‌بندی

 

آشنایی با کاربردهای استرچ فیلم

فیلم استرچ یا سلفون استرچ کاربردهای بسیار گسترده‌ای در صنایع مختلف دارد و از مهمترین کاربردهای این محصول می‌توان به مواردی مانند بسته‌بندی قطعات در صنایع تولید خودرو، بسته‌بندی مواد غذایی گوناگون در صنایع غذایی، بسته‌بندی مبلمان و لوازم چوبی، بسته‌بندی لوازم خانگی و لوازم آشپزخانه و بسته‌بندی محصولات تولیدی در کارخانه اشاره کرد. بسته‌بندی با فیلم‌های استرچ نسبت به روش‌های دیگر بسته‌بندی به هزینه کمتری نیاز دارد و بسیار مقرون به صرفه است‌.

خرید استرچ فیلم و نایلون استرچ باکیفیت مستقیم از کارخانه

خاصیت کششی استرچ فیلم چه فوایدی دارد؟

خاصیت کششی بالا یکی از مهم‌ترین قابلیت‌ها و خاصیت‌های استرچ فیلم محسوب می‌شود‌. این قابلیت باعث می‌شود که استرچ کشی دور محصولات مختلف به راحتی انجام شود و چند کالا یا محصول مختلف در کنار هم و بدون این که جدا شوند؛ توسط این نوع فیلم کششی کنار هم نگه داشته شوند. از فواید دیگر این محصول به این مورد اشاره کرد که محصولات در حین حمل و نقل و جا به جایی تا رسیدن به دست مشتری تمیز می‌مانند. زیرا هیچ گرد و غبار یا آلودگی اجازه نفوذ به داخل بسنه بندی را ندارد. خاصیت کششی بالای فیلم‌های استرچ سبب می‌شود که حتی در اثر فشار و ضربه‌های شدید نیز مشکلی پیش نیاید و هیچ آسیبی به سطح آن وارد نشود. این محصول بهترین و پرکاربردترین گزینه برای استفاده در بسته‌بندی محصولاتی بزرگ با ارتفاع زیاد است و محافطت بسیار کاملی برای این محصولات ایجاد می‌کند‌. برای اطمینان از کیفیت بسته‌بندی می‌توان از چند لایه استرچ استفاده کرد. لوازم خانگی بزرگ نمونه‌ای از محصولات هستند که با این روش بسته‌بندی می‌شوند.

صاحبان مشاغل با خرید نایلون استرچ از چه مزایایی بهره‌مند می‌شوند؟

ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی مانند خاصیت کششی، انعطاف پذیری بالا، چسبندگی، مقاومت و استحکام در فیلم استرچ باعث شده است که به یک محصول محبوب و پرطرفدار در بین صاحبان مشاغل تبدیل شود. آن‌ها از خرید این محصول استقبال گسترده‌ای می‌کنند زیرا بسته‌بندی ایمن و مستحکم به صورت پالت فقط با استفاده از استرچ فیلم ممکن است. کارخانه‌های تولیدکننده برای تولید این محصول از درجه‌یک ترین مواد اولیه استفاده می‌کنند. حفظ طعم و بوی مواد غذایی، شفافیت بالا، توانایی حفظ کردن دما و استفاده از مواد اولیه بهداشتی در استرچ غذایی این نوع رول استرچ را برای بسته‌بندی انواع مواد غذایی پرطرفدار کرده است.

خرید استرچ فیلم و نایلون استرچ باکیفیت مستقیم از کارخانه

قیمت استرچ به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت استرچ به عواملی مانند نوع استرچ، سایز و ابعاد، ضخامت، تعداد لایه‌ها کیفیت مواد اولیه، رنگ‌بندی و کارخانه تولیدکننده آن بستگی زیادی دارد. البته به دلیل نوسان قیمت مواد اولیه در بازار و همچنین تغییرات شدید قیمت دلار نمی‌توان قیمت ثابت و مشخصی برای استرچ مشخص کرد زیرا قیمت استرچ به صورت روزانه در حال تغییر است. برای خرید باکیفیت‌ترین نوع این محصول با قیمتی منصفانه و مقرون به صرفه به شرکت‌های معتبر مراجعه کنید.

جمع‌بندی

در این نوشته استرچ بسته‌بندی را به طور کامل بررسی کردیم. در انتها باید به این مورد اشاره کنیم که استرچ فیلم‌های تولید شده در رول پلیمر به عنوان استرچ صادراتی از کیفیت فوق‌العاده بالایی در کشسانی و چسبندگی برخوردار هستند و به کشورهای همسایه نیز صادر می‌شوند. مشاوران فروش این شرکت در تمام ساعات آماده پاسخگویی به مشتریان هستند. با خرید مستقیم از کارخانه‌های رول پلیمر می‌توانید قیمت را به دلیل حذف واسطه ها در بهترین حالت قیمت خرید خود را انجام دهید. امیدواریم از مطالب ارائه شده در این نوشته به اطلاعات مورد نیاز خود دست پیدا کرده باشید.‌

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز