خبرگزاری کار ایران

خبری در رابطه با کارزار

درخواست انتشار لیست مسافرین قطر و شفافیت در خصوص هزینه‌های صورت گرفته

کد خبر : ۱۳۲۶۶۶۴

جمعی از مردم دغدغه‌مند در کارزاری با عنوان« درخواست انتشار لیست مسافرین قطر و شفافیت در خصوص هزینه‌های صورت گرفته» خواستار انتشار کامل اسامی اعزام شوندگان از سوی وزارت ارشاد و وزارت ورزش همراه با بیان مخارج این سفر شدند. در متن این کارزار آمده است:

« آبان ماه امسال و همزمان با شروع جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، تعدادی از فعالین رسانه‌ای غیرمرتبط به ورزش در قالب کمیته‌ای که دو ماه قبل از شروع این رویداد تشکیل داده بودند عازم قطر شدند. در این بین پس از حذف تیم ملی از تورنومت و بازگشت به کشور، وزارت ارشاد تحت فشار افکار عمومی لیستی از خبرنگاران را منتشر کرد و سهمیه متعلق به هر روزنامه و خبرگزاری را اعلام کرد. اما با توجه به اخبار منتشر شده در فضای مجازی به خصوص توئیتر مشخص گردید که تعداد زیادی افرادی که حتی در کسوت خبرنگاری هم نیستند به قطر رفته‌اند. این کمپین خواستار انتشار کامل اسامی اعزام شوندگان از سوی وزارت ارشاد و وزارت ورزش همراه با بیان مخارج این سفر است.»

کارزار «درخواست انتشار لیست مسافرین قطر و شفافیت در خصوص هزینه‌های صورت گرفته» از بهمن ماه سال جاری آغاز و تا ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ ادامه دارد و تا لحظه انتشار این خبر بیش از دوهزار نفر آن را امضا نموده‌اند. این کارزار در آدرس اینترنتی https://www.karzar.net/62325   در سایت کارزار در حال جمع‌آوری امضا است.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز