خبرگزاری کار ایران

قیمت لوله بازکنی در کرج چطور محاسبه میشود؟

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۶۱۷۴

در زمان استعلام قیمت از لوله بازکنی های کرج، چطور متوجه شویم کدامیک قیمت منصفانه و منطقی را ارائه میکنند؟

در زمانی که لوله ها مسدود شوند و یا بشکنند، اولین کاری که باید انجام داد این است که با لوله بازکنی تماس بگیرید. اما بعد از صحبت با چند شرکت لوله بازکنی در کرج به زودی متوجه می‌شوید که هر کدام قیمت متفاوتی را برای یک خدمت یکسان اعلام می‌کنند؟ و سوالی که ذهن شما را درگیر خواهد کرد این است که چرا این قیمت ها با هم تفاوت دارد.

قیمت لوله بازکنی در کرج چقدر است؟

وقتی با لوله بازکن ها در کرج تماس می‌گیرید، حتما دقت کنید که با شرح مشکل، استعلام قیمت بگیرید، چرا که دیده شده است که با اعلام قیمت پایین در تماس تلفنی، کار را می‌گیرند و بعد از اینکه به محل مشتری مراجعه میکنند، به بهانه های مختلف و بیان مشکلات متعدد مبلغ چند برابری را از مشتری می گیرند.

از آنجا که قیمت خدمات لوله بازکنی با توجه به نوع خدمتی که ارائه می‌شود متفاوت است، باید حتما در زمان تماس مشکل را شرح دهید و با هر قیمتی که توافق شد در نهایت اعلام کنید که فقط همین مبلغ را پرداخت خواهید کرد.

اما برای بیان نحوه محاسبه قیمت ابتدا باید با انواع خدمات قابل ارائه توسط شرکت های لوله بازکن در کرج را بیان کنیم.

خدمات لوله بازکن ها در کرج شامل چیست؟

  1. برطرف کردن گرفتگی لوله ها: از جمله مهمترین مشکلات در ساختمان گرفتن لوله های آب و یا لوله های فاضلاب مانند لوله حمام و دستشویی است، که در این موارد باید به لوله بازکنی های کرج مراجعه کرد.
  2. نشت یابی لوله: از دلایل دیگری که نیاز به مراجعه به شرکت لوله بازکنی در کرج دارید نشت کردن آب در آشپزخانه، حمام یا فاضلاب است. که لوله بازکن باید با دستگاه اقدام به تست کرده و منشا نشت آب را پیدا کرده و اقدام به رفع آن نماید.
  3. رفع بوی بد چاه: در ساختمان هایی که چاه وجود دارد، یکی از مشکلات ایجاد بوی نامطبوع است که باید به سرعت برطرف شود.
  4. در آوردن اشیا از لوله و چاه: از جمله مشکلاتی که در ساختمان می‌تواند بوجود آید این است که شی یا جسمی داخل لوله و یا دهانه چاه، یا سیفون و خمیدگی لوله گیر کند. در این زمان نیز بهترین گزینه مراجعه به لوله بازکن است.
  5. نصب توالت فرنگی: از آنجا که با نصب غیر اصولی توالت فرنگی امکان نشت فاضلاب وجود دارد، بهتر است برای نصب و جابجایی توالت فرنگی در کرج حتما به لوله بازکن مراجعه کرد.
  6. رفع رطوبت و نم در ساختمان: در برخی ساختمان ها به دلیل مشکلات دیوار و یا کف ساختمان، ممکن است همواره رطوبت و یا نم در دیوار یا کف وجود داشته باشد که شرایط را برای زندگی بسیار سخت میکند. در این زمان نیز لوله بازکن کرج با بررسی دیوار یا کف ساختمان منشا رطوبت را شناسایی کرده و نسبت به رفع آن اقدام میکند.
  7. تخلیه چاه در کرج: گرفتگی و پر شدن چاه نیز یکی از چالشهای ساختمان هایی است که هنوز به فاضلاب شهری متصل نشده اند و با پرشدن چاه، حتما نیاز است که با چاه بازکن در کرج تماس گرفته شود و نسبت به تخلیه، لایروبی و کف تراشی چاه اقدامات لازم صورت گیرد.

با در نظر گرفتن موارد بالا، متوجه شده اید که در زمان تماس برای استعلام قیمت از شرکت لوله بازکنی در کرج، لازم است ابتدا نوع مشکل را بیان کنید و شرح دهید که درخواست چه نوع خدمتی را دارید.

از مهمترین خدماتی که لوله بازکنی خوب در کرج باید ارائه دهد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ارائه خدمات بصورت شبانه روزی و 24 ساعته
  • رسیدن به محل مشتری در کمترین زمان ممکن
  • انجام کار و بازکردن لوله با بهترین قیمت
  • رعایت تمیزی و پرهیز از کثیف شدن محل کار
  • پیدا کردن محل نشت آب و عیب یابی تخصصی
  • رفع مشکل نشت آب، برطرف کردن گرفتگی لوله و یا بوی بد فاضلاب
  • رفع مشکل چاه با کارهایی مانند رویه تراشی، کف تراشی، افزایش عمق چاه، تخلیه چاه و ...
  • نصب توالت فرنگی و لوله کشی مورد نیاز مشتری

در خانه های ویلایی و به خصوص در آپارتمان ها گرفتن لوله یک معضل جدی و مهم است و حتی زندگی را نیز مختلف میکند، چه گرفتگی لوله در آشپزخانه و ظرفشویی باشد و چه در حمام و سرویس بهداشتی باشد. در این زمان باید هر چه سریعتر نسبت به مشکل گرفتگی لوله اقدام کرد چون میتواند منجر به بروز خسارات مهم به ساختمان و نشت آب به بنا و نم زدگی ساختمان شود.

قیمت لوله بازکنی در کرج چطور محاسبه میشود؟

چند روش برای بازکردن لوله ها وجود دارد؟

با توجه به نوع مشکل گرفتگی و انسداد در لوله، از روش متفاوتی برای باز کردن آن باید استفاده کرده که طبعا بنا به استفاده از ابزارهای متفاوت و زمان مورد نیاز قیمت هر روش فرق دارد. در ادامه مهمترین روشهای بازکردن لوله را بیان می‌کنیم.

  • لوله بازکنی با فنر: در این روش با توجه به قطر و طول لوله، باید از فنر متناسب استفاده کرد و هر چه میزان متراژ استفاده از فنر برای بازکردن لوله افزایش یابد میتواند منجر به افزایش قیمت نهایی کار شود.
  • لوله بازکنی با پمپ تراکم هوا: در زمان هایی که موادی مانند سیمان، گچ یا سایر موادی که باعث ایجاد موانع سخت در لوله می‌شود، باعث لوله گرفتگی شود، نیاز است از پمپ تراکم هوا استفاده کرد.
  • استفاده از پودر لوله بازکن یا چنته
  • استفاده از محلول های لوله بازکن

برای باز کردن انواع لوله، رفع گرفتگی لوله های آشپزخانه، حمام و یا دستشویی و همچنین نصب و جابجایی سنگ توالت یا توالت فرنگی یا رفع گرفتگی چاه و تخلیه چاه در کرج میتوانید به صورت شبانه روزی با لوله بازکنی امید در تماس باشید و هزینه و قیمت کار را با شرح مشکل استعلام بگیرید. توجه داشته باشید که هر قیمتی که قبل از انجام کار توافق کرده اید را در نهایت پرداخت کنید.

برگرفته شده از وب سایت لوله بازکنی امید (https://loolebazkoniomid.com)

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز