خبرگزاری کار ایران

راهنمای خرید پاوربانک

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۶۱۶۴

خرید پاوربانک یک کار تقریباً ضروری برای هرکسی است. در این دوره که بیشتر کارهای خود را با موبایل انجام می‌دهیم، داشتن شارژ گوشی خیلی مهم است. درجایی که شارژ گوشی رو به اتمام است و شارژ نداریم و یا این‌که دسترسی به برق وجود ندارد، اهمیت استفاده از آن به‌خوبی احساس می‌شود. رادینو پخش عمدهٔ لوازم جانبی و ارائه‌کنندهٔ انواع پاوربانک اورجینال است که می‌توانید با آسودگی خاطر، خرید خود را از طریق سایت اینترنتی رادینو انجام دهید.

خرید پاوربانک یک کار تقریباً ضروری برای هرکسی است. در این دوره که بیشتر کارهای خود را با موبایل انجام می‌دهیم، داشتن شارژ گوشی خیلی مهم است. درجایی که شارژ گوشی رو به اتمام است و شارژ نداریم و یا این‌که دسترسی به برق وجود ندارد، اهمیت استفاده از آن به‌خوبی احساس می‌شود.

رادینو پخش عمده لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر و ارائه‌کنندهٔ انواع پاوربانک اورجینال است که می‌توانید با آسودگی خاطر، خرید خود را از طریق سایت اینترنتی رادینو انجام دهید. قبل از خرید بهتر است که دربارهٔ نکات راهنمای خرید یک پاوربانک خوب بیشتر بدانید.

 

انواع پاوربانک

با این‌که پاوربانک‌ها مدل‌های مختلفی دارند، اما در عملکرد تقریباً یکسان هستند. آشنایی با انواع مدل‌های آن کمک می‌کند تا در هنگام خرید پاوربانک، با مشکلی روبه‌رو نشویم. تفاوت پاوربانک‌ها در میزان ولتاژ است. میزان ولتاژ یک پاوربانک باید با میزان ولتاژ دستگاه شما هماهنگی داشته باشد. درصورتی‌که ولتاژ پاوربانک با ولتاژ گوشی، تبلت و لپ‌تاپ هماهنگی نداشته باشد، شارژدهی به‌خوبی انجام نمی‌شود و به‌نوعی پاوربانک ناکارآمد خواهد شد. بهتر است قبل از خرید، با انواع آن آشنایی پیدا کنید تا در هنگام خرید بتوانید بهترین پاوربانک را انتخاب کنید.

  • پاوربانک مخصوص گوشی و تبلت

ظرفیت ولتاژ گوشی موبایل و تبلت بسیار کمتر از لپ‌تاپ است، بنابراین نیازی به خرید پاوربانک با ولتاژ زیاد برای موبایل نیست. بهترین پاوربانک بیشترین سازگاری را با گوشی شما دارد برای مثال، اگر از مدل‌های گوشی شیائومی استفاده می‌کنید، خرید پاوربانک شیائومی به شما توصیه می‌شود.

  • پاوربانک لپ‌تاپ

سیستم شارژ دهی لپ‌تاپ‌ها بسیار قوی‌تر از گوشی‌های موبایل است، بنابراین جهت شارژ کردن به پاوربانک‌هایی باقدرت بالای ولتاژ نیاز است. برای شارژ باتری لپ‌تاپ احتیاج به خرید پاوربانک با ولتاژ 16 تا 20 برحسب نوع سیستم است. بیشتر پاوربانک‌های موجود در بازار 5 ولت توان دارند که مناسب شارژ لپ‌تاپ نیستند و برای گوشی‌های موبایل طراحی‌شده‌اند.

  • پاوربانک خورشیدی

پاوربانک‌های خورشیدی یا سولار به دلیل شارژ توسط انرژی خورشید، این روزها بسیار پرطرفدار شده‌اند. ازآنجایی‌که شارژ این نوع پاوربانک‌ها از طریق انرژی خورشید اتفاق میفتد، بسیار موردتوجهٔ دوستداران محیط‌زیست قرار گرفته‌است. این نوع پاوربانک‌ها بیشتر مناسب افرادی است که بیشتر وقت خود را در دل طبیعت و یا جاده‌ها هستند و دسترسی آن‌ها به برق کمتر است.

  • پاوربانک هوشمند

شاید بتوان بهترین نوع پاوربانک را پاوربانک‌های هوشمند نامید. این پاوربانک‌ها با توجه به باتری و نیاز دستگاه، میزان ولتاژ خود را تأمین می‌کنند. ایمنی این نوع پاوربانک‌ها بسیار بیشتر از انواع دیگر پاوربانک است.

راهنمای خرید پاوربانک

نکات مهم در هنگام خرید پاوربانک

تنوع محصولات در بازار باعث ایجاد سردرگمی برای خریداران پاوربانک است. انواع مختلفی از پاوربانک‌ها مانند پاوربانک وایرلس با کارایی‌های جذاب و هیجان‌انگیزی وجود دارند و این موضوع روند انتخاب و خرید را کمی با مشکل روبه‌رو می‌کند. در این صورت ممکن است که فرد پاوربانکی را خریداری کند که هیچ کارایی‌ای برای وی نداشته باشد و یا این‌که بابت قابلیت‌های اضافی‌ای که هرگز از آن‌ها استفاده نمی‌کند، پول بیشتری بپردازد. بهتر است که در هنگام خرید پاوربانک، نیاز خود را در نظر بگیرید و براساس نیاز خود اقدام به خرید کنید. مهم‌ترین مواردی که در هنگام خرید پاوربانک باید به آن‌ها توجه کنید عبارت‌اند از:

  • ظرفیت

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که باید به آن توجه کرد، ظرفیت پاوربانک است. ظرفیت درواقع میزان برق ذخیره‌شده در دستگاه را نشان می‌دهد. برای شارژ کامل تلفن همراه شما، ظرفیت پاوربانک باید کمی بیشتر از ظرفیت گوشی موبایل باشد. همین مورد برای شارژ تبلت و لپتاپ نیز صدق می‌کند. بهترین پاوربانک ظرفیت شارژ بالایی دارد.

  • جریان شارژ خروجی

زمان شارژ کردن دستگاه یکی دیگر از موارد مهمی است که در زمان خرید پاوربانک باید به آن توجه کنید. معمولاً در شناسنامهٔ پاوربانک‌ها میزان جریان شارژ نوشته‌ شده‌است. هرچقدر عدد جریان بیشتر باشد، شارژ دستگاه با سرعت بیشتری اتفاق میفتد. پاوربانک فست‌ شارژ یکی از انواع پاوربانک است که طرفداران زیادی دارد.

  • تعداد پورت‌ها

یکی از ویژگی‌های یک پاوربانک خوب، تعداد پورت‌های آن است. پاوربانک‌هایی که تعداد پورت بیشتری دارند، می‌توانند هم‌زمان چند دستگاه را شارژ کنند. خرید پاوربانک فست‌ شارژ چند پورت یک گزینه‌ٔ ایده‌آل برای خرید است.

  • مدت‌زمان شارژ پاور بانک

یکی دیگر از نکاتی که در هنگام خرید پاور بانک باید به آن توجه داشته باشید، مدت‌زمان شارژ خود پاور بانک است. یک پاوربانک اورجینال مدت‌زمان شارژ کمی دارد.

  • اندازه و وزن

اندازه و وزن پاور بانک یکی دیگر از نکات مهمی است که در هنگام خرید باید به آن توجه کنید. اندازه و وزن با ظرفیت افزایش پیدا می‌کند. پاور بانک‌های جیبی بیشتر مناسب افرادی است که گاه‌گاهی از آن استفاده می‌کنند. اما اگر به‌طور مداوم مجبور به استفاده از پاور بانک هستید، پاور بانک‌هایی با ظرفیت بالا برای شما مناسب است.

راهنمای استفاده صحیح از پاور بانک

نحوهٔ استفاده از پاور بانک می‌تواند بر طول عمر آن تأثیر داشته باشد. فرقی ندارد که پاوربانک ارزان داشته باشید یا از پاوربانک وایرلس استفاده کنید، با استفادهٔ درست و اصولی می‌توانید عمر دستگاه را افزایش دهید. یکی از نکات مراقبتی، استفاده نکردن از پاور بانک در هنگام شارژ است. این کار تأثیر بدی بر کارایی پاور بانک دارد و خیلی زود ممکن است آن را از رده خارج کند. دومین نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید، این است که از کابل شارژ تقلبی و بی‌کیفیت استفاده نکنید. مورد دیگر این‌که درزمانی که به برق دسترسی دارید، از پاور بانک جهت شارژ گوشی استفاده نکنید. یکی دیگر از کارهایی که می‌تواند عمر پاور بانک را افزایش بدهد، خرید پاور بانک متناسب با مدل گوشی است. برای مثال، اگر از گوشی‌های شیائومی استفاده می‌کنید، خرید پاوربانک شیائومی بهترین گزینه است. در آخر جهت استفاده بهتر از این وسیله، می‌توانید راهنمای روی جعبهٔ آن را با دقت مطالعه کنید.

راهنمای خرید پاوربانک

سخن پایانی

پاور بانک‌ها یک گزینهٔ عالی برای مواقعی هستند که با کمبود شارژ موبایل یا لپ‌تاپ مواجه شده‌اید و دسترسی به برق ندارید. پخش عمده لوازم جانبی رادینو انواع پاور بانک گوشی موبایل، تبلت و لپ‌تاپ را ارائه می‌کند. از طریق سایت اینترنتی رادینو می‌توانید انواع پاوربانک ارزان و باکیفیت را خریداری کنید. به نظر شما یک پاور بانک خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز