خبرگزاری کار ایران

آشنایی با لیبل گچی

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۴۶۷۹

لیبل گچی به نوعی از برچسب ها گفته می شود که به دلیل چسبندگی فوق العاده، به هیچ عنوان از سطح جدا نمی شوند. در صورت جدا کردن این لیبل، برچسب به صورت یکجا از سطح مورد نظر کنده نخواهد شد. بلکه تنها می توانید برچسب گچی را به صورت تکه تکه جدا کنید. به همین دلیل به برچسب گچی، برچسب تخریب پذیر یا خرد شونده نیز گفته می شود. و در برچسب اموال نیز امروزه به کار گرفته می شود.

خاصیت چسبندگی قوی برچسب گچی باعث شده است تا این محصول کاربرد فراوانی در تولید و چاپ انواع برچسب اموال، برچسب های امنیتی، پلمپ و ... داشته باشد. استفاده از برچسب گچی نسبت به لیبل های دیگر صرفه اقتصادی بیشتری دارد. به همین دلیل بسیاری از سازمان ها و تولید کنندگان به منظور حفظ ایمنی دارائی و دستگاه های خود از این لیبل استفاده می کنند.

ویژگی های لیبیل گچی

از مهم ترین ویژگی های برچسب گچی می توان به خاصیت خرد شوندگی آن اشاره نمود. این ویژگی سبب می شود تا هر گونه دستکاری و تخریب لیبل گچی به آسانی قابل مشاهده باشد. از دیگر ویژگی های این برچسب، مقاومت بالای آن در مقابل صدمات احتمالی می باشد. معمولاً مجموعه های معتبر به منظور چاپ برچسب گچی از مواد اولیه با کیفیت و مرغوب استفاده می کنند. به همین دلیل این برچسب در مقابل آسیب هایی مانند خراشیدگی و یا جدا شدن از اموال، بسیار مقاوم است.

آشنایی با لیبل گچی

وضوح و کیفیت بالای تصویر، یکی دیگر از ویژگی های مهم این محصول به شمار می رود. مراکز معتبر برای چاپ برچسب گچی از جوهر های مرغوب و دستگاه های پیشرفته استفاده می کنند. یو وی و اکو سالنت از جمله تجهیزات مدرنی هستند که به منظور چاپ برچسب با کیفیت مورد استفاده قرار می گیرند. لیبل های چاپ شده توسط این دستگاه ها در مقابل حل شوندگی و تأثیر مواد شیمیایی، مقاومت بالایی دارند. همچنین در مقابل تابش اشعه فرابنفش خورشید و نفوذ رطوبت مقاوم هستند. این امر باعث شده است تا بتوان از لیبل گچی در فضاهای روباز نیز استفاده نمود.

 

برچسب گچی در ابعاد و شکل های مختلف چاپ می شود. در صورت نیاز می توانید این لیبل را شخصی سازی نمایید. برای این کار، روی لیبل یک لایه محافظتی یا لمینت قرار می گیرد. این لایه باعث افزایش مقاومت برچسب گچی و جلوگیری از بروز هرگونه آسیب احتمالی در این محصول می شود.

مزایای استفاده از لیبل گچی

استفاده از برچسب گچی در تجهیزات و قطعات تولید شده، مزایای بی شماری را به همراه دارد. همانطور که گفته شد در تولید این برچسب از مواد درجه یک و چسب مرغوب استفاده می شود. این ویژگی باعث چسبندگی فوق العاده لیبل به سطح مورد نظر می شود. در ضمن خاصیت خرد شوندگی این برچسب سبب می شود تا اموال و تجهیزات غیر قابل سرقت باشند. در واقع سارقان نمی توانند برچسب گچی را به صورت یکجا و بدون باقی ماندن اثر آن بر روی دستگاه جدا نمایند. به همین دلیل تکه هایی از لیبل گچی روی دستگاه باقی می ماند. این امر در یافتن تجهیزات دزدیده شده در کوتاه ترین زمان ممکن تأثیر بسیاری دارد.

استفاده از برچسب گچی علاوه بر جلوگیری از سرقت اموال و تجهیزات، باعث طبقه بندی اطلاعات مربوط به اموال شرکت ها و سازمان های مختلف نیز می شود. در واقع استفاده از برچسب گچی اموال، یکی از روش های کم هزینه و پربازده برای نظارت و مدیریت صحیح اموال و دارایی های یک سازمان محسوب می شود. با استفاده از این لیبل، نیازی به استفاده از تجهیزات دیگر برای طبقه بندی اطلاعات و استعلام دارایی اموال شرکت نخواهد بود.

کاربرد لیبل گچی

خاصیت تخریب پذیری و خرد شوندگی برچسب گچی باعث شده است تا علاوه بر استفاده از این محصول به عنوان برچسب پلمپ یا برچسب گارانتی، در تولید لیبل اموال نیز مورد استفاده قرار گیرد. در صورتی که از این برچسب به عنوان لیبل اموال استفاده شود رنگ لیبل سفید تر خواهد بود؛ زیرا روشن بودن پس زمینه، تأثیر فراوانی در خوانا و واضح بودن لیبل اموال دارد.

منبع : چاپ سروش

Soroushprint.com

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز