خبرگزاری کار ایران

نگاهی به جزیره کتاب در غرب تهران

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۱۳۴۳

فروشگاه‌های لوازم تحریر همواره ارائه‌دهنده یکی از اصلی‌ترین نیازمندی‌های شهروندان هستند؛ چرا که این لوازم یکی از مهم‌ترین لازمه‌های زندگی من بشر در مقاطع مختلف تحصیل، انتقال دادده‌ها، ثبت اتفاقات و... محسوب می‌شود. جزیره کتاب یکی از همین فروشگاه‌های معتبر لوازم تحریر واقع در غرب تهران است.

در این نوشته تلاش می‌کنیم که این فروشگاه‌ها را همراه با محصولات و خدمات آن مورد بررسی قرار دهیم. بنابراین اگر شما هم به‌دنبال یک فروشگاه معتبر لوازم تحریر همراه با خدمات آنلاین هستید یا در منطقه غرب تهران سکونت دارید، این نوشته را تا پایان بخوانید.

 فروشگاه جزیره کتاب

فروشگاه جزیره کتاب یکی از مراکز معتبر فروش کتاب و عرضه لوازم تحریر در غرب تهران محسوب می‌شود که در بلوار مرزداران واقع شده‌است. انواع لوازم تحریر مانند دفتر، خودکار، مداد و لوازم رنگ‌آمیزی، محصولات هنری مانند: انواع رنگ‌ها و امکانات رنگ‌آمیزی هنری، کتاب‌های مختلف و... محصولاتی هستند که در این مجموعه عرضه می‌شوند.

ساعت کاری این فروشگاه، شنبه تا پنجشنبه از ساعت 9 تا 22 است؛ جمعه‌ها و سایر روزهای تعطیل نیز، این مجموعه از ساعت 10 تا 22 شب از مشتریان خود میزبانی می‌کند. هم به‌صورت حضوری و هم به‌شکل اینترنتی، این مجموعه همواره آماده خدمت‌رسانی باکیفیت به مشتریان خود خواهد بود.

محصولات فروشگاه جزیره کتاب

امروزه مراکز عرضه لوازم تحریر، تنها محدود به نوشت‌افزار و کتاب و دفتر نیستند و محصولات متنوعی را می‌توان در آن‌ها یافت. اگر به این فروشگاه نیز واقع در بلوار مرزداران مراجعه کنید یا از آدرس‌های اینترنتی جزیره کتاب در فضای مجازی بازدید نمایید، محصولات متنوعی را مشاهده خواهید کرد که در این نوشته به معرفی بخشی از آن‌ها خواهیم پرداخت.

1. لوازم تحریر

همان‌طور که در مقدمه اشاره شد و از حوزه کاری این فروشگاه نیز مشخص است، لوازم تحریر اصلی‌ترین و متنوع‌ترین محصولات آن به‌حساب می‌آید. انواع دفتر‌ها مانند دفتر خط‌دار، دفتر زبان و دفتر نقاشی، خودکار، مداد و روان‌نویس، تراش و پاک‌کن، پرگار، خط‌کش و سایر نیازمندی‌های هندسی و لوازم رنگ‌آمیزی مختلف شامل مداد رنگی، گواش، پاستل و... همگی از لوازم تحریری هستند که در این فروشگاه عرضه می‌شوند. انواع خودکارهای تولید برندهای معتبر بازار و دفاتر باکیفیت و مورد تایید، از مهم‌ترین لوازم تحریر قابل دسترسی در این مجموعه هستند.

همچنین ست‌هایی از دفتر چرمی و خودکار را می‌توان در این فروشگاه یافت که با مراجعه حضوری یا بازدید از وب‌سایت آن می‌توانید با مدل‌های مختلف آن آشنا شوید. دفترهای برنامه‌ریزی (To Do List)، یکی دیگر از محصولات بسیار جالب و کاربردی هستند که در فروشگاه جزیره کتاب موجود بوده و می‌تواند در مسیر موفقیت و انجام دقیق‌تر برنامه‌ها، به شما کمک کند.

2. محصولات هنری

در کنار پاستل و گواش که در بخش لوازم رنگ‌آمیزی به آن‌ها اشاره شد؛ در این فروشگاه محصولات دیگری چون رنگ اکرلیک، رنگ روغن، مداد پلی کروم و آبرنگ هنری هم قابل دسترسی هستند.

3. کتاب

حیف است که با توجه به نام این فروشگاه، هیچگونه کتابی در آن به‌فروش نرسد؛ رمان‌های جذاب، کتاب‌های انگیزشی و کودک و نوجوان را در این فروشگاه می‌توان یافت. کتاب‌های انگیزشی شناخته‌شده تئوری انتخاب، چهار اثر از فلورانس اسکاول شین، هنر شفاف اندیشیدن و... رمان‌های تحسین‌شده‌ای مانند جز از کل، عقل و احساس، ملت عشق و مردی به نام اُوه و همچنین دو کتاب پاستیل‌های بنفش و شکلات وحشی در ژانر کودک و نوجوان، کتاب‌هایی هستند که اکنون در موجودی این فروشگاه قرار دارند.

 4. محصولات متفرقه

علاوه‌بر محصولات و نوشت‌افزار اصلی که در فروشگاه لوازم تحریر جزیره کتاب به‌فروش می‌رسند، موارد دیگری نیز هستند که به‌واسطه محبوبیت و استفاده زیاد، توسط این فروشگاه به مشتریان عرضه می‌شوند. قیچی، لاک غلط‌گیر، کیف و جامدادی، پیکسل، جاسوئیچی، استیکر و چسب‌های واشی و ماتیکی، همگی از محصولات موجود در این فروشگاه به‌حساب می‌آید.

5. برندهای موجود

خودکارها، مدادها، روان‌نویس‌ها و سایر نوشت‌افزار موجود، در کنار دفتر، دفترچه و دیگر محصولاتی که می‌توان در این فروشگاه یافت؛ همگی از برندهای معتبر موجود در بازار هستند. فابرکاستل، استدلر، اشنایدر و زبرا، برندهای معتبر موجود میان نوشت‌افزار این فروشگاه هستند. دات نوت، نهال مکث، آبرنگ، مستر نوت و برگ تحریر نیز برندهای معتبر بازار در زمینه دفترها و دفترچه‌های مختلف محسوب می‌شوند. در کنار نوشت‌افزار و دفترها نیز، دو برند وینزور و Pebeo، رنگ‌های هنری این فروشگاه را تشکیل می‌دهند. قطعا ارائه محصولات باکیفیت از برندهای معتبر موجود در بازار، یکی از مزیت‌های مهم این فروشگاه در غرب تهران به‌شمار می‌رود.

نگاهی به جزیره کتاب در غرب تهران

خدمات آنلاین

علاوه‌بر مراجعه حضوری و استفاده از امکانات این فروشگاه، بخش قابل توجهی از خدمات مجموعه جزیره کتاب به‌صورت آنلاین ارائه می‌شوند. مراجعه به وب‌سایت https://bookisland.ir یا راه‌های ارتباطی دیگر مانند صفحه اینستاگرام و کانال تلگرام، مسیر‌های دسترسی به خدمات این مجموعه هستند. مسئولان این فروشگاه معتبر در غرب تهران، با دو شماره (09022358377 – 09010886262) از طریق پیام‌رسان واتس‌اپ و حتی با دریافت ایمیل نیز، پاسخگوی مشتریان خواهند بود.

لازم به ذکر است که علاوه بر معرفی و توضیح کامل محصولات و پیش‌نمایش آن‌ها در وب‌سایت اینترنتی، می‌توانید با مراجعه به صفحه اینستاگرام و کانال تلگرامی این مجموعه، تصاویر دقیق‌تر محصولات این فروشگاه را بررسی نمایید. همچنین اگر دنبال‌کننده صفحه اینستاگرام این مجموعه باشید، ویدیوهای مربوط به محصولات را می‌توانید به‌صورت روزانه در استوری‌های این صفحه مشاهده کنید.

نگاهی به جزیره کتاب در غرب تهران

 کلام پایانی

لوازم تحریر یکی از کالاهای بسیار حیاتی در زندگی روزمره ماست؛ رفع نیازهای تحصیلی، انتقال داده‌ها، ثبت اتفاقات و نکات مهم و... همگی به حداقل‌هایی مانند یک خودکار و کاغذ نیاز خواهند داشت. البته گفتنی است که امروزه، مراکز عرضه لوازم تحریر به مواردی چون نوشت‌افزار، کتاب، دفتر و... محدود نمی‌شوند و تنوع بالایی از محصولات را در خود جای داده‌اند. جزیره کتاب یکی از همین فروشگاه‌های معتبر لوازم تحریر واقع در غرب تهران است که محصولات گوناگونی شامل نوشت‌افزار و دفترها، محصولات هنری و رنگ‌آمیزی، کتاب‌های داستانی انگیزشی و کودک‌ونوجوان و همچنین محصولات دیگری مانند لاک غلط‌گیر، قیچی، کیف و جامدادی، انواع چسب‌ها و... را به مشتریان خود عرضه می‌کند.

در پایان نیز گفتنی است که خدمات این مجموعه به مراجعه حضوری محدود نمی‌شوند؛ بازدید از وب‌سایت اینترنتی این فروشگاه در کنار صفحه اینستاگرام و کانال تلگرامی، همگی راه‌هایی برای استفاده از خدمات آن‌ها به‌حساب می‌آید. دو شماره در پیام‌رسان واتس‌اپ و ایمیل مربوط به پشتیبانی این مجموعه نیز، همواره آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان خواهند بود.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز