خبرگزاری کار ایران

امکان خرید لوله مانیسمان با قیمت ویژه فراهم شد!

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۳۰۴۴

امروزه خرید لوله مانیسمان یا لوله های بدون درز در صنایع گوناگون بسیار پرکاربرد هستند. انواع لوله مانیسمان با توجه به عدم وجد درز در ساختارشان، از جمله موارد کارآمد برای صنایع حساس می باشد. این محصول توسط یک مهندس آلمانی به اسم مانیسمان در اواخر قرن 19 ابداع شد. در سیستم های تاسیسات و لوله کشی و صنایع نفت و گاز به وفور می توانید حضور آن ها را مشاهده کنید.

 

از مهم ترین ویژگی های آن این است که در برابر شرایط گوناگون محیطی و سیالات پرفشار دارای مقاومت بسیار بالای است. در ضمن قیمت لوله مانیسمان رده 20، رده 40 کاوه و رده 80 با توجه به ویژگی های مختص به خود متفاوت هستند. در ادامه از این مطلب با ما همراه باشید تا شما را بیشتر با این لوله های بدون درز پراستفاده آشنا کنیم.

مشخصات لوله های مانیسمان چیست؟

در ساختمان لوله مانیسمان هیچ درزی یا خط جوشی دیده نمی شود و در مقاطع 6 و 12 متری به روش های گوناگونی ساخته می شود. در ضمن سایز تولیدی آن 24 اینچ بوده که این میزان با توجه به نوع استفاده و کارایی امکان ساخت تا 42 اینچ را دارد. این محصول به دلیل داشتن ساختار یکدست و پکپارچه خود در مقایسه با دیگر لوله های فولادی دارای استحکام و دوام خوبی است. از مهم ترین استانداردهای تولید لوله مانیسمان می توان به استاندارد A106 اشاره کرد. از جمله دیگر مشخصات فنی لوله بدون درز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استحکام و مقاومت بالا

  • داشتن مقاومت فشاری بالا

  • قابلیت عدم جوش پذیری

  • مقرون به صرفه بودن قیمت لوله مانیسمان

  • کارایی و عملکرد مناسب

  • یکنواختی قابل قبول

  • کیفیت مناسب

انواع لوله مانیسمان موجود در بازار

لوله بدون درز از جمله لوله های فولادی می باشد که دارای قطر کمی بوده و در مواقعی و صنایعی که نیاز به لوله های با قطر بالا می باشد، با تغییر فرایند تولید و هزینه های بیشتر محصولی با قطر مورد نظر را تولید می کنند. دسته بندی لوله های مانیسمان با توجه به اندازه، دسته بندی و کاربرد به مدل های گوناگونی تقسیم می شود. لوله بدون درز در دو سایز 6 و 12 متری ساخته شده و لوله مانیسمان رده 40 کاوه، رده 20 و رده 80، 120 و 140 از جمله تقسیم بندی می باشد که براساس دسته بندی آن صورت می گیرد. در بین آن ها رده 20 و 40 دارای کاربرد بالاتری است.

دیگر تقسیم بندی آن براساس کارخانه های تولید کننده آن است. با توجه به آن که لوله بدون درز نیاز به فرایند خاص برای تولید دارد، توسط تعداد کمی کارخانه تولید می شوند. شرکت لوله مانیسمان دقیق کاوه ایرانیان، کارخانه نورد و لوله اهواز از جمله شرکت های داخلی تولید کننده می باشند. قیمت لوله مانیسمان در هر کدام از تقسیم بندی ها متفاوت است.

مزایای لوله بدون درز چیست؟

انتخاب کردن نوع لوله با توجه به محیط کار و عوامل موثر بر وضعیت قطعات صورت می گیرد. نمی توان اهمیت این محصول را در نظر نگرفت و خط تولید آن ها بسیار مهم است. البته قیمت لوله مانیسمان با توجه به روش تولید پیچیده و تولیدکنندگان محدود، بین 20 تا 30 درصد دارای نرخ بالاتری است.

ماندگاری بالا

لوله های مانیسمان از طریق مواد اولیه با استحکام بالا و داشتن مقاومت کافی برای استفاده در مدت طولانی بدون آسیب دیدگی قابل استفاده هستند. می توان از آن در کشتی سازی و زیردریایی ها به دلیل داشتن دوام بالا، کاربرد دارند. شاید تا حدودی بتوان این عامل را به عنوان مهم ترین دلیل خرید لوله مانیسمان دانست.

یکپارچه بودن

لوله مانیسمان بدون جوش و دارای ظاهری یکدست است و همه به یک شکل و یکپارچه هستند. این ویژگی موجب بهبود کارایی این محصول شده و در ضمن ظاهر زیبای دارد.

داشتن مقاومت بالا در برابر خوردگی و دمای بالا

استفاده کردن از این محصول بسیار پرکاربرد بوده و در سیستم ها و تجهیزات لوله کشی بسیار مهم است. در ضمن نوع لوله به واسطه دمای مواد در زمان عبور از لوله انتخاب می شوند. لوله مانیسمان در برابر خوردگی بسیار مقاوم بوده و در برابر دماهای بالا مانند صنایعی چون نفت و گاز و پتروشیمی انتخاب خوبی است.

کاربرد لوله های بدون درز در صنایع مختلف!

این لوله پرکاربرد محبوب دارای دوام عالی در برابر شرایط گوناگون است. در ضمن به دلیل فشارکاری بالا برای نصب در شرایط مختلف و خاص انتخاب خوبی است. در ادامه شما را با تعدادی از کاربردهای لوله مانیسمان و صنایعی که خرید لوله مانیسمان را لازم می کند، آشنا می کنیم.

صنایع نفت و گاز و پتروشیمی

نفت و گاز از جمله بزرگترین صنایع در دنیاست و به عنوان صنعت مادر شناخته می شود. از لوله های مانیسمان برای صنایع بالادست خط لوله نفت، لوله های حفاری پوششی، لوله های پالایش نفت و گاز و مشتقات و لوله های انتقال مایع و گاز استفاده می کنند.

صنایع دریایی

از لوله بدون برا ساخت کشتی و در سیستم های لوله کشی دیگ بخار و بخش های از کشتی که در معرض دما و فشار بالا هستند، قابل استفاده هستند. همچنین لوله مانیسمان در دیگر صنایع دریایی همچون فانوس دریایی، سکوهای هلیکوپتر و زیردریایی ها کاربرد دارند.

امکان خرید لوله مانیسمان با قیمت ویژه فراهم شد!

قیمت لوله مانیسمان و لوله های بدون درز با توجه به ضخامت، کیفیت، دسته بندی، سازنده و وزن لوله متفاوت است. به طبع هر چه لوله سنگین و ضخیم باشد، نرخ لوله بدون درز بیشتر می باشد. امروزه خرید لوله مانیسمان با قیمت ویژه با توجه به قیمت افزایشی آن از جمله مهم ترین درخواست های صنعت گران است که به نوعی به این محصول نیاز دارد. از این رو ما به شما فروشگاه آنلاین آهن پرو به عنوان بهترین مرکز خرید لوله مانیسمان رده 20، رده 40 کاوه و رده 80 و ... را معرفی می کنیم.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز