خبرگزاری کار ایران

با کارآفرینی در زمینه پنجره ثروتمند شدم

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۱۱۱۴

با کارآفرینی در زمینه پنجره روز به روز خوشبخت تر شده و تمام مشکلات زندگی خود و خانواده ی خود را حل کردم و فکرش را نمی کردم که بتوانم روزی در این حوزه موفق شوم فقط کمی تلاش باعث شد تا آرزوهایم برآورده شوند با ما همراه باشید و با انواع پنجره آشنا شوید.

پنجره upvc

اگر بخواهیم یکی از انواع پنجرهupvc را نام ببریم می توان به پنجره های دو جداره ریلی اشاره کرد که درب این نوع از پنجره ها به صورت ریلی باز و بسته می شود در واقع قیمت پنجره های دو جداره به نوع آن و کیفیت پنجره بستگی دارد و این موارد می تواند در تفاوت قیمت پنجره ها تاثیر گذار باشد.

اگر شما در جایی زندگی می کنید که با سر و صدای زیادی روبرو می شوید و یا خانه شما در منطقه ای ساخته شده که جاده ی آن پر رفت و آمد می باشد و یا حتی اگر زمین بازی یا مدرسه در نزدیکی خانه شما وجود دارد.

ممکن است که صدا های بچه ها بسیار بلند باشد و به خانه شما منتقل شود و آسایش را از شما بگیرد یا حتی ممکن است خانه ی شما نزدیک به مسیر پرواز و یا خط قطار باشد که در چنین شرایطی شما باید از پنجره های دو جداره استفاده کنید.

زیرا این پنجره ها تاثیر بسیار زیادی در کاهش انتقال سر و صدا به داخل اتاق را دارند. نوعی از پنجره های دو جداره هستند که به آنها پنجره دو جداره ثابت می گویند که این نوع پنجره ها را در زمانی استفاده می کنند که شما در خانه دارای پنجره های دیگری هستید.

 

پنجره ارسی

همانطور که گفته شد یکی از انواع پنجره های دو جداره پنجره ارسی می باشد که بسیار مورد استفاده افراد قرار می گیرد و به دلیل آنکه باز و بسته شدن این پنجره ها بسیار آسان می باشد طرفدار زیادی دارد. باز و بسته کردن درب پنجره های ریلی به صورت افقی انجام می شود و فضای زیادی را اشغال نمی کند.

همچنین در هنگام باز کردن درب پنجره ها به پرده گیر نمی کند و قیمت آنها نیز مناسب می باشد. اگر شما در شهری زندگی می کنید که آب و هوای معتدلی دارد استفاده از پنجره های دو جداره ریلی بسیار مناسب می باشد همچنین اگر در مکانی زندگی می کنید که دارای مناظر زیبایی می باشد.

با استفاده از پنجره های ریلی که به صورت افقی باز و بسته می شوند نمای بیرون از خانه کاملا مشخص می ‌شود و می‌ توانید از تماشای فضای زیبای بیرون لذت ببرید. از پنجره های دو جداره ریلی می توان در آشپزخانه ها، اتاق خوابها و ورودی حیاط و تراس استفاده کرد.


با کارآفرینی در زمینه پنجره ثروتمند شدم

پنجره چوبی

هنگام انتخاب پنجره چوبی بعد از آنکه نوع پنجره و جنس قاب آن را انتخاب کردید نوبت به انتخاب رنگ می شود که با توجه به طیف وسیع از رنگها که هر نوع پنجره دارد می توانید متناسب با سبک خانه ی خود رنگ مورد نظر را انتخاب کنید.

یا مثلا می توانید رنگ درب اتاق خود را با قاب پنجره مطابقت دهید در واقع تطابق حداقل یک عنصر با پنجره هایتان ظاهر اتاق و خانه ی شما را زیبا تر می کند. پنجره های دو جداره گزینه ی امن تری نسبت به پنجره های تک جداره می باشد زیرا به جای یک ورق شیشه ای دارای دو ورق شیشه ای می باشد که باعث بالا رفتن استحکام شیشه می شود و شیشه را در برابر ضربات مقاوم می کند و از شکسته شدن آن جلوگیری می کند.

در نتیجه انتخاب این نوع پنجره ها بهتر است. خرید درب و پنجره مناسب برای خانه ی شما می تواند فرایندی پر تنش باشد.


با کارآفرینی در زمینه پنجره ثروتمند شدم

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز