خبرگزاری کار ایران

انتظاری که از آیفون ۱۴ داریم چگونه است؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۳۱۵۳

می‌توان زمانی را یادآوری کرد که کاریکاتوریستی از طریق مستطیل‌های سیاه به وضعیت جهان حمله‌ور شده بود. آن‌ها شکایت داشتند که تنوع و شخصیتی که قبلا در نمایش اعمال روزمره یافت می‌شد، در تماس گرفتن، عکس گرفتن و همچنین تماشای تلویزیون خلاصه می‌شد.

اکنون این موارد خسته کننده شده‌اند و بیشترین میزان سرگرمی مردم در خیره شدن به گوشی‌های هوشمند خلاصه شده است. با این حال، این مورد هم مانند هر چیزی دیگری در حال تکامل است و موهبتی است که باید به آن توجه بیشتری داشته باشیم. با توجه به افزایش قطره قطره فناوری، به‌راحتی می‌توان فراموش کرد که چقدر سریع همه چیز در فضای موبایل تغییر یافته است.

در آغاز قرن، مردم هنوز هم واقعا در مورد بازی Snake در گوشی‌های نوکیا هیجان‌زده می‌شدند. حال با پرداخت قیمت آیفون 14 و خرید آن به بازی‌هایی دسترسی پیدا می‌کنیم که کاملا با آن دوران متفاوت هستند و در قالب اپل آرکید هم می‌توانید به گزینه‌های بیشتری دسترسی پیدا کنید. در گوشی‌های هوشمند امروزی، می‌توانید بازی‌های AAA را استریم کنید، فورا به موزیک دسترسی پیدا کرده و لحظات ماندگاری را برای چندین سال تجربه کنید. می‌توانید آخرین فیلم‌های پر فروش را با کیفیت 4K آن هم با پرداخت قیمت آیفون 14 پرو مکس یا مدل‌های دیگر تجربه کرده و شکوه واقعی را تجربه کنید.

انتظاراتی که از ارزش قیمت آیفون 14 می‌خواهیم

همه باز به‌دنبال تجربه‌ای بهینه‌تر هستند. چندانی امیدی به تحقق رویای کاریکاتوریست فوق الذکر نداریم، اما هدف ما دیدن واقع گرایانه‌تر اتفاقات است و چندان نمی‌خواهیم بشریت مستطیل‌های شادی را دور انداخته و گوشی‌ها و دستگاه‌های دیگر را دوباره کشف کند. ما می‌خواهیم که گوشی‌های هوشمند به قلمرویی که هنوز توسط دستگاه‌های دیگر اشغال شده است، پا بگذارند. مطمئنا با پرداخت قیمت آیفون 14 و خرید آن می‌توانیم به بسیاری از این انتظارات خود دست پیدا کنید. ناچ صفحه نمایش از بین رفته و فضای بیشتری در صفحه نمایش خواهید داشت. پردازنده مرکزی که قبلا به طرز مضحکی قدرتمند بود، حتی قرار است که دوباره قدرتمندتر شود.

یک دوربین عقب جدید با پرداخت قیمت آیفون 14 پرو مکس خواهیم داشت که همراه با سیستم نرم افزاری هوشمند جدید، ترکیب جالبی را رقم زده و قرار است که چشمک یک پشه را هم با سرعت ۵۰ فریم در ثانیه ثبت کند. این به ما امکان یادآوری کارهای موجودمان را خواهد داد. در حال حاضر ما از آیفون خود برای کارهای زیادی استفاده می‌کنیم. از جمله می‌توانیم به ویرایش تصاویر، آهنگ‌سازی، یادداشت برداری برای مقالات و موارد دیگر اشاره کنیم. سریعا این‌ها قطره قطره‌ای خواهند بود که سال به سال انتظارات ما را بیشتر می‌کنند و آیفون می‌تواند مغز عینک واقعیت افزوده آینده هم باشد که به شما کمک می‌کند تا بسیاری از کارهای انفرادی و اشتراکی را بدون نیاز به دستگاه‌های دیگر انجام دهید.

انتظاری که از آیفون ۱۴ داریم چگونه است؟

قیمت آیفون 14 پرو مکس و امکاناتی که دریافت می‌کنیم

حتی وقتی که از آستانه علمی تخیلی عقب نشینی می‌کنیم، فرصت‌هایی برای ریشه کنی دستگاه‌ها وجود دارد. آیفونی که می‌تواند صفح نمایش را بزرگ‌تر کند، وقتی که می‌خواهیم بدون چشمک زدن فیلم تماشا کنیم، کمیک‌ها یا مجلات را خوانده یا بازی‌های موبایلی همه جانیه را تجربه کنید، نیاز به آیپد می‌تواند آن را برای برای‌مان برطرف کند. برای کارهای اداری و نوشتن هم می‌توانیم از یک مک بوک یا رایانه شخصی استفاده کنیم. مهاجرت از دستگاهی که همیشه از آن استفاده می‌کردیم، می‌تواند بسیار سخت باشد؛ اما با پرداخت قیمت آیفون 14 پرو مکس می‌توانیم به امکاناتی دست پیدا کنیم که کم کم پا در کفش آیپد و مک بوک هم می‌کند.

تعداد انگشت شماری از دستگاه‌های اندرویدی قبلا در این مسیر بوده‌اند. آن‌ها را می‌توانید به یک نمایشگر وصل کرده و از یک صفحه کلید همراه با ماوس هم استفاده کنید. شما چیزی را دریافت می‌کنید که به‌طور قابل تشخیص، همان رایانه رومیزی است. این گامی در مسیری درست است. اگر هم اندکی به دلیل فقدان جاه طلبی در اکوسیستم برنامه اندرویدی تا کنون موفق به این کار نشده باشیم، اپل یک کمپانی است که ما را به این سمت حرکت می‌دهد.

خرید از بازرگانی سیب

علاقه‌مندان می‌توانند تنها با پرداخت ۴۰ درصد از قیمت آیفون 14 صاحب این گوشی در مدل‌های مختلف شوند. مابقی مبلغ را هم می‌توانید در اقساط ۳ الی ۱۲ ماه پرداخت کنید. این شیوه خرید به شما کمک می‌کند که برنامه ریزی مالی بهتری داشته و حساب بانکی خود را برای خرید یک گوشی یا سایر محصولات اپل، خالی نکنید. اپل در مراسم رونمایی از آیفون ۱۴ خود، از سه اپل واچ جدید برای امسال هم رونمایی کرد که گزینه‌های جالبی بودند.

شما می‌توانید به وب سایت بازرگانی سیب مراجعه کرده و روند خرید اپل واچ سری ۸، اپل واچ اولترا و اپل واچ SE جدید را در کنار محصولات جدیدی مانند آیفون ۱۴ پرو مکس بررسی کنید. سپس با مراجعه به فروشگاه می‌توانید در عرض ۴۵ دقیقه خرید خود را با شرایط مندرج شده در سایت تکمیل کنید.

منبع: ایسنا

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز