خبرگزاری کار ایران

قیمت مجسمه برنجی کوچک در شهر تهران

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۳۰۳۹

مجسمه برنجی یکی از بزرگترین محصولات عرضه شده در زمینه صنایع و هنرهای دستی می باشد که امروزه در بسیاری از خانه ها وجود دارد.

امروزه استفاده از انواع مجسمه برنجی با اندازه های کوچک و بزرگ در دکور منازل بسیار پر طرفدار و محبوب شده است. در طراحی داخلی همیشه جزئیاتی وجود دارد که می تواند ظاهر دکوراسیون را مدرن و جذاب کند جزئیاتی که شاید حضورشان در دکوراسیون الزامی نباشد اما کمبودشان تاثیر بسیار زیادی بر زیبایی دکور می گذارد.

یکی از زیبا ترین وسایل تزیینی که همیشه نقش پر رنگی در دکور منازل و یا بیرون از آن داشته اند مجسمه ها هستند. مجسمه ها اجسامی هستند که به شکل انسان، حیوان و یا طرحهای دیگر ساخته می شوند. در ادامه با آراد برندینگ همراه باشید.

این مجسمه ها از مواد مختلفی مانند انواع سنگها، فایبر گلاس، گچ و فلزات مختلف مانند طلا، برنز، نقره و برنج ساخته می شوند. ویژگی مجسمه ها در طراحی داخلی این است که می توان از آنها در هر جایی بدون محدودیت استفاده کرد.

این مجسمه ها را می توان در پذیرایی، اتاق خواب و حتی سرویس بهداشتی به کار برد. در زمان قدیم از مجسمه ها به عنوان نمادهای مختلف استفاده می کردند برای مثال مجسمه ی شیر نماد قدرت، مجسمه ی ماهی نماد خوشبختی و مجسمه ی خروس به معنای رزق و روزی بودند.

بدون شک یکی از جذاب ترین و لوکس ترین مجسمه ها برای تزیین، مجسمه های برنجی می باشند که طرفداران بسیار زیادی هم دارند. اگر می خواهید فضاهای خالی منازل خود را با دکوریهای خاص پر کنید استفاده از مجسمه برنجی بهترین انتخاب می باشد.

 

خرید مجسمه برنجی کوچک

اگر به دنبال خرید مجسمه بودا کوچک و در عین حال زیبا برای مکانی خاص می باشید مجسمه های برنجی به دلیل طرحها و رنگهای متنوع می توانند مورد پسند شما قرار بگیرند. برنج نوعی فلز آلیاژ بدست آمده از مس و روی می باشد.

آلیاژهای برنجی به دلیل استحکام بالا، شکل پذیری، سختی، هدایت الکتریکی، مقاومت در برابر سایش و خوردگی و ظاهری درخشان محبوبیت زیادی دارند. این آلیاژ به رنگهای نقره ای، زرد، قهوه ای، برنزی، طلایی کمرنگ و قرمز می باشد که جلوه ای کلاسیک به دکوراسیون می دهد.

قیمت مجسمه برنجی کوچک در شهر تهران

استفاده از مجسمه برنجی کوچک بهترین انتخاب برای کسانی است که به طراحی داخلی با سبک کلاسیک و سلطنتی علاقه مند می باشند.

فلز برنج ماده ای است که به راحتی خورده نمی شود، حالت کدری به خود نمی گیرد، انعطاف پذیری بالایی دارد و رنگ آن می تواند طیف متفاوتی داشته باشد طوری که از قرمز بودن به سمت طلایی و حتی سبز مایل به سبز هدایت می شود.

انواع مجسمه برنجی با ابعاد کوچک و بزرگ قیمت مناسب تر و به صرفه تری نسبت به مجسمه های دیگر دارند به همین دلیل در بین مردم بسیار پر فروش هستند. ساخت مجسمه های برنجی از هزاران سال پیش رایج بوده است.

 

خرید مجسمه برنجی گوزن

شاید برایتان جالب باشد بدانید مجسمه های برنجی به دو صورت دستی و صنعتی ساخته می شود، اکثر مجسمه های حیوانات مثل گوزن، شیر و ببر به وسیله دستگاه و درون قالبهای آماده تولید می شوند به همین دلیل قیمت خرید آنها مناسب می باشد.

در مقابل مجسمه هایی که به صورت دستی تولید می شوند و هنر دست هستند از ارزش بیشتری برخوردار می باشند و به مراتب بهای آنها نیز بسیار گران خواهد بود. کشور چین در حوزه تولید مجسمه های صنعتی بسیار خوب عمل کرده و توانسته بخش بزرگی از بازار این محصول را دنیا بگیرد.

قیمت مجسمه برنجی کوچک در شهر تهران

به همین دلیل به افراد علاقه مند به خرید مجسمه برنجی یا صادرات این محصول توصیه می شود با آموختن دانش ساخت مجسمه به صورت دستی، آن را تولید کنند زیرا شانس موفقیت بیشتری خواهند داشت.

در حال حاضر مجسمه هایی که با پلی استر تولید می شوند توانسته اند جای جنس گچی را بگیرند، زیرا سبک تر می باشند و جا به جایی آن سخت می باشد اما هنوز هم مجسمه های کچی طرفداران خاص خود را دارد.

کشور ایران جزو تولید کنندگان به نام این نوع صنایع دستی می باشد و صادرات خوبی به کشورهای حاشیه خلیج فارس مثل امارات و عراق دارد، همچنین در کشورهای اروپایی نیز مشتاقان زیادی برای خرید مجسمه های دست ساز ایرانی وجود دارد.

برخی از افراد علاقه بسیار زیادی به تولید مجسمه دارند و در کنار آن استعداد خوبی نیز در این زمینه داشته اند اما به دلیل نداشتن سرمایه کافی برای فراهم کردن مکان و خرید تجهیزات و مواد اولیه از ورود به این حرفه باز مانده اند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز