خبرگزاری کار ایران

بازدید جمعی از مسوولان تبریز از غرفه پیوان در نمایشگاه چوب

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۶۶۷۶

روز نخست از هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی چوب، یراق‌آلات، ماشین‌آلات و صنایع وابسته ایران که به میزبانی شهر تاریخی تبریز برگزار می‌شود، با استقبال از غرفه پیوان همراه شد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی شرکت آرمان تجارت آرون(پیوان)؛ غرفه زیبای پیوان در مراسم رسمی افتتاح نمایشگاه بین‌المللی تخصصی چوب که با حضور مهندس امیرحسین عرب، مدیر عامل شرکت آرمان تجارت آرون همراه بود، از سوی علاقه‌مندان و متخصصان حوزه چوب مورد استقبال قرار گرفت به نحوی که در ساعات ابتدایی شروع فعالیت نمایشگاه، جمعی از مسوولان و مدیران تبریز با حضور در غرفه پیوان ضمن گفتگو با مدیر عامل و متخصصان چوب این شرکت در جریان نیم قرن تلاش پیوان در حوزه تامین و توزیع تخته‌های نراد و خدمات ویژه و کاربردی آن قرار گرفتند. نکته قابل توجه اینکه بازدیدکنندگان و کارشناسان نمایشگاه تخصصی چوب تبریز با تقدیر از عملکرد پیوان، اظهار امیدواری کردند که این شرکت همچنان با برنامه‌ریزی مناسب در حوزه تامین و توزیع با اقتدار به مسیر خود ادامه دهد.

گفتنی است؛ شرکت پیوان به دلیل پتانسیل بالا و عملکرد قابل قبول در حوزه تامین و توزیع تخته‌های نراد مورد توجه سایر شرکت‌ها و تولیدکنندگان حاضر در نمایشگاه تبریز قرار گرفت تا از این طریق موجبات همکاری بیشتر را فراهم آورند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز