خبرگزاری کار ایران

پیوان؛ حلقه میانی عرضه و تقاضا

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۲۰۴۰

به گزارش مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی شرکت آرمان تجارت آرون(پیوان)؛ تولید و مصرف فولاد در اقتصاد جهان امروز تبدیل به یکی از شاخصه‌های اصلی پیشرفت تبدیل شده است، به نحوی که کشورها برای دستیابی به رتبه‌های بالاتر ضمن افزایش اکتشاف معادن، میزان تولید خود را به نحو چشمگیری افزایش داده‌اند.

از نظر اقتصاددانان هر چند تولید آهن و فولاد در اولویت قرار دارد، ولی چالش قرن جدید برای آن‌ها نحوه تامین و توزیع است و آن را عامل اصلی رونق اقتصادی و پیشرفت می‌دانند.

بر همین اساس بلافاصله بخش‌خصوصی وارد میدان شد و به دلیل چابکی و قدرت تصمیم‌گیری بالا توانست خیلی سریع نبض بازارهای جهانی را در اختیار بگیرد و در این بین رقابت بسیار نزدیکی میان بنگاه‌های اقتصادی ایجاد شد که در این کوران رقابت، تنها شرکت‌هایی موفق به ادامه حیات خود شدند که مطابق با استاندارهای جهانی و ارائه خدمات تخصصی نظر مشتریان را جلب نمودند.

پیوان؛ حلقه میانی عرضه و تقاضا

در همین راستا شرکت آرمان تجارت آرون(پیوان) بعد از نیم قرن تجربه و با درک صحیح از وضعیت بازار در شرایط کنونی به عنوان یکی از تامین و توزیع‌کنندگان برجسته  مقاطع و ورق‌های فولادی و همچنین تخته‌های نراد کشور شناخته می‌شود، چرا که توانسته با ایجاد انباری 30 هزار متری و سوله‌ای مسقف به متراژ 5 هزار متر، خدمات ویژه و تخصصی را برای مشتریان خود ایجاد کند. مدیران ارشد شرکت پیوان با تلاش زیاد توانسته‌اند در شرایط کنونی خود را به عنوان حلقه میانی عرضه و تقاضا در بازار معرفی و با توزیع مناسب تعادل و رونق مطلوبی را در میان اهالی فولاد ایجاد کنند. پیوان با ایجاد سازمانی قوی و ساختاری هوشمند خدماتی مانند برش، فرمینگ، مشاوره تخصصی، همراهی کارشناسان کنترل کیفیت در تمامی مراحل جایگاه ویژه‌ای در میان خانواده بزرگ آهن و فولاد کشور کسب کرده است. در واقع شرکت پیوان ضمن امکان پرداخت پس از بازرسی محصول و تاییده کارفرما، شرایط خرید در همکاری‌های بلند مدت را تسهیل کرده است.

پیوان؛ حلقه میانی عرضه و تقاضا

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز