خبرگزاری کار ایران

نوآوری و پیشتازی سازمان فروش پیوان با هدف رونق اقتصادی

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۶۴۰۲

اقتصاد جهان با سرعت بالایی در حال تغییر و تحول است و در شرایط کنونی با تکیه بر سرعت، قیمت مناسب و کیفیت وارد مرحله تازه‌ای شده است. در گذشته‌ای نه چندان دور کشورهایی از لحاظ اقتصادی قدرت برتر محسوب می‌شدند که تولیدات بیشتری داشتند و حتی در برهه‌ای شاهد رقابت سخت کشورها در این حوزه بودیم. ولی با گذشت زمان رویکرد اقتصاد جهان تغییر کرد و در مقطع کنونی، توزیع و تامین کالاها در اولویت قرار گرفته و به نظر می‌رسد کشوری می‌تواند مدعی اقتصاد پیشرفته باشد که دارای شبکه تامین و توزیع هوشمندی باشد.

هر چند علم اقتصاد در سال‌های اخیر از زوایای مختلفی مورد بررسی قرار گرفته است، ولی مبحث تامین و توزیع به عنوان یکی از مبانی رشد در میان کشورها، از جایگاه ویژه‌ای برخوردار شده است، به نحوی که اکثر بنگاه‌های اقتصادی در سطح بین‌الملل، توزیع مناسب را از عوامل اصلی پیشرفت می‌دانند. آن‌ها بر این باور هستند که افزایش میزان تولید و کیفیت، بدون توزیع مناسب عملا اقتصاد را با مشکلات ریشه‌ای مواجه خواهد کرد. بر همین اساس با بررسی اجمالی به راحتی درمی‌یابیم که اکثر بنگاه‌های اقتصادی موفق در سطح جهان  توانسته‌اند در این زمینه عملکرد قابل قبولی را ارائه کنند، از جمله شرکت آرمان تجارت آرون(پیوان) که با تامین و توزیع آنلاین فولاد و مقاطع آن و همچنین تخته‌های نراد تبدیل به الگویی مناسب در این حوزه شده است. 

شرکت آرمان تجارت آرون(پیوان) با هدف رونق اقتصاد و مطابق با استانداردهای جهانی در حوزه تامین و توزیع با نگاهی تخصصی به این عرصه وارد شده و با کارنامه‌ای موفق اثبات کرده که از مدیریت روز دنیا بهره‌مند است. این شرکت در بخش فروش با نیروهای زبده و راه اندازی بخش‌های مختلف توانسته همچنان خود را به عنوان یکی از برترین‌های تامین و توزیع  مطرح نماید که به صورت کوتاه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

تیم بازرگانی 

ماهیت اصلی شرکت آرمان تجارت آرون(پیوان)، بازرگانی است. در تیم بازرگانی به تامین کالاهای استراتژیک، تخصصی و وارداتی می‌پردازیم. بسیاری از مشتریان در حوزه‌های مختلف درخواست مقاطع فولادی از قبیل هاش، ریل آسانسور، ریل جرثقیل سقفی، ورق‌های استیل، ورق‌های آلیاژی، تخته روسی و غیره را دارند که در داخل کشور تولید نمی‌شود و تیم بازرگانی پیوان از کشورهایی همچون امارات، ترکیه، روسیه، چین، هند و.... اقدام به خرید و واردات کالای مورد نظر می‌نماید.  الهه، مسوول تیم بازرگانی شرکت آرمان تجارت آرون(پیوان) ضمن بیان مطلب فوق، خاطرنشان کرد:  کالاهای استراتژیک که تشکیل دهنده دپو شرکت هستند از کارخانجات معتبر داخلی تامین می‌شود. با توجه به تعامل و سابقه کاری که با اکثر کارخانجات ایجاد شده، نحوه همکاری با آن‌ها به صورت خرید مستقیم، تولید سفارشی و یا سرمایه گذاری بر تولید محصولات جدید می‌باشد. تعاملات شرکت با کارخانه‌ها تنها محدود به خرید کالا برای مشتریان داخلی نمی‌شود، بلکه نیاز مشتریان صادراتی خود را نیز از کارخانجات همکار تامین کرده و به کشورهای همسایه صادر می‌کنیم. وی در پایان افزود: معمولاآرزوی هر  بازرگان، تجارت بین المللی است و یکی از اهداف تیم بازرگانی شرکت آرمان تجارت آرون  این است که بتوانیم هر چه بیشتر با بازارهای بین‌المللی رابطه تجاری برقرار کنیم و کالای ایرانی را به عنوان محصولی با کیفیت و مطابق با استانداردهای جهانی عرضه کنیم. 

نوآوری و پیشتازی سازمان فروش پیوان با هدف رونق اقتصادی

توسعه بازار(جذب و توسعه بازار )

علی، مسوول این تیم در شرکت آرمان تجارت آرون(پیوان) معتقد است که فعالیت این تیم در راستای جذب، نگهداری و توسعه روابط با مشتریان بالقوه خلاصه می‌شود. در واقع این تیم به شناسایی، مذاکره و بررسی اعتبار مالی و فیزیکی شرکت‌های متوسط و بزرگ می‌پردازد که همکاری با آن‌ها از طریق معمول میسر نبوده و نیاز به مذاکرات حضوری دارند. به نوعی برنامه‌ریزی و جذب مشتری تا تبدیل شدن به یک مشتری وفادار از اهداف آن می‌باشد.  

نوآوری و پیشتازی سازمان فروش پیوان با هدف رونق اقتصادی

بازاریابی دیجیتال

امیر رضا، مسوول دیجیتال مارکتینگ با بیان اینکه واحد فوق شامل بخش‌های محتوا، سئو و کمپین است و تلاش می کند کاربران و مشتریان بیشتری را از طریق سایت شرکت، جذب نماید، خاطرنشان کرد: واحد بازاریابی دیجیتال با کارشناسانی که در اختیار دارد، قابلیت و توانایی شرکت آرمان تجارت آرون (پیوان) را در عرصه تامین و توزیع مقاطع فولادی و تخته‌های نراد در اختیار مشتریان قرار می‌دهد تا آن‌ها بتوانند بهترین تصمیم را برای تهیه محصولات مورد نظر اتخاذ نمایند.

نوآوری و پیشتازی سازمان فروش پیوان با هدف رونق اقتصادی

استراکچر(سازه‌های صنعتی و ساختمانی)

سیاوش،  مسوول تیم  استراکچر شرکت پیوان نیز در مورد سازه‌های فلزی عنوان کرد:  اصلی ترین متریال در ساخت سازه های استراکچرها، کالای تیرآهن و تیرآهن های بال پهن سبک و سنگین(هاش سبک و سنگین)، ناودانی های استاندارد داخلی و اروپایی، انواع نبشی و میل گرد می باشد که شرکت آرمان تجارت آرون(پیوان) صاحب بار انواع کالاهای یاد شده در انبار تخصصی خود می باشد. لذا مشتریان می توانند با پایین ترین قیمت و سریعترین زمان  کالاهای مورد نظر خودشان را تهیه نمایند .

کارگروه تخصصی نفت و گاز

کیمیا، مسوول تیم نفت و گاز شرکت آرمان تجارت آرون(پیوان) گفت: ازآنجا که ایران در بازار نفت و گاز جهانی به‌عنوان کشوری با ذخایر چشمگیر شناخته می‌شود، دارای مراکز پتروشیمی و پالایشگاهی بسیاری است، از این رو شرکت‌های متعددی در حوزه مهندسی، طراحی و ساخت تجهیزات کاربردی در این صنعت شکل گرفته‌اند، چراکه لازمه ساخت و توسعه پروژه‌های این صنعت، تامین انواع محصولات فولادی اعم از انواع ورق، تیرآهن، نبشی، ناودانی، پروفیل، پایپ و تیوب (لوله)، اتصالات، شیرآلات صنعتی است. در بازار رقابتی امروز و در بحث توسعه بنگاه‌های اقتصادی، نمی‌توان بدون توجه کافی به مفاهیم و اصول کاربردی نظیر زنجیره ارزش و مزیت‌های رقابتی انتظار کسب موفقیت داشت. در واقع هر شرکتی به منظور کاهش هزینه‌های خود و نتیجتا افزایش حاشیه سود و کسب مزیت رقابتی باید بتواند هر دو فعالیت‌های اصلی و پشتیبانی خود را به خوبی سازماندهی و هدایت نماید.

تامین و فروش بنکداری

مجید، مسوول تیم تامین و فروش بنکداری پیوان اظهار کرد:  این بخش به عنوان حساس‌ترین بخش مجموعه می‌باشد، به گونه‌ای که نقش بسیار مهم و تاثیرگذاری در فعالیت بخش‌های دیگر شرکت دارد.  وی در ادامه افزود:  همچنین تیم قدرتمند تامین و فروش بنکداری پیوان  نقش بسیار مهمی در قیمت گذاری‌های بازار آهن دارد، چرا که به عنوان توزیع‌کننده آهن و فولاد در بازارهای آهن تهران و شهرستان‌ها شناخته می‌شوند و دپوی بسیار عظیم و گسترده‌ای در گروه کالایی متنوع آهن و فولاد دارد که از دو منبع سرچشمه می‌گیرد: واردات از کشورهای مختلف و خرید از تولید کننده‌های داخلی. تیم تامین پیوان نقش بسیار مهم و تاثیر گذاری در تامین موجودی کالای بازار و قیمت گذاری منصفانه و منطقی آن در سرتاسر کشور دارد.

واحد چوب(بنکداری)

امید ، کارشناس بنکداری چوب آرمان تجارت آرون، با اشاره به اینکه به زودی نمایشگاه دائمی عرضه محصولات چوبی این شرکت در شهرک صنعتی خاوران افتتاح می شود، گفت: شرکت پیوان با نیم قرن تجربه در زمینه واردات مستقیم چوب و تخته روسی اعم از  یولکا خشک (با برندهای اورالس و رداکتبر)، یولکا خیس، ساسنا و بریوزا  فروش خود را به صورت عمده یا پالت انجام می‌دهد. پیوان در ابتدا فروش خود را از بنکداری در بازار خاوران آغاز کرد و در ادامه به فروش شرکتی نیز روی آورد. همچنین ترخیص کالا  از گمرک انزلی، آستارا و نوشهر انجام می‌شود.   

واحد چوب(شرکتی)

احسان، کارشناس تیم فروش چوب شرکتی آرمان تجارت آرون(پیوان) تصریح کرد: ما در تیم فروش چوب شرکتی پیوان،‌ علاوه بر شناسایی دقیق نیاز شرکت‌ها، به دنبال شناسایی زمینه مصرف چوب آن ها نیز هستیم تا بتوانیم مشاوره‌های هدفمند و کارساز در جهت رفع نیاز داشته باشیم. در واقع سعی می‌کنیم با آگاهی از زمینه مورد استفاده در متقاضیان، بهترین چوب موجود در بازار را با توجه به زمینه مصرف و‌سایز مناسب جهت بهینه کردن سبد خرید مشتریان  ارائه دهیم. وی ادامه داد: مشتریان اگر نیاز به چوب دارند، بعد از صحبت‌های اولیه اقدام به شناسایی زمینه مصرف آنها می‌کنیم و با توجه به اینکه بیش از ۱۰ مدل چوب برای کارهای مختلف موجود است، مناسب‌ترین‌ را پیشنها‌د می‌دهیم.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز