خبرگزاری کار ایران

جابه جایی خودروهای میلیاردی بازیکنان فوتبال توسط خودروبر پارس

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۴۳۹۰

همواره جابه جایی خودرو توسط شرکت های خودروبر معتبر یکی از مورد توجه ترین نکات برای تیم های فوتبال برتر کشور بوده است. این نکته حائز اهمیت بوده که بازیکنان همیشه به خودرو شخصی خود در شهر مقصد دسترسی داشته باشند و خودرو آنها کاملا سالم و بدون هیچ مشکلی به دستشان برسد.

شرکت خودروبر پارس با سابقه 30 ساله با خدمات حمل خودرو و خودروبری در سراسر کشور همیشه یکی از انتخاب های اصلی تیم های فوتبال و بازیکنان بوده است تا ماشین ها و خودروهای میلیاردی خود را از شهر مبدا به شهر مقصد که بازی دارند منتقل کنند.

خودروهای لوکس و خودروهای گران قیمت حساسیت های خود را در هنگام جابه جایی دارند. مثلا این اهمیت دارد که تجهیزاتی که برای حمل این خودرو ها استفاده می شود تجهیزات بروزی باشند و حین حمل و جابه جایی کوچکترین آسیبی به این خودرو ها وارد نشود.

اهمیت به این موضوع نیز باید مورد توجه قرار بگیرد که خودروهای گران قیمت باید طوری حمل شوند که از گزند دزدان دور بمانند و احتمال به سرقت رفتن خودرو توسط دزدان کاهش پیدا کند به همین خاطر معمولا از کامیون های درپوشیده حمل خودرو برای خودروهای گران قیمت استفاده می شود.

به طور کلی خودروبرها برای کاربرهای مختلفی استفاده می شوند که در زیر به آنها اشاره می کنیم.

حمل خودرو های لوکس توسط خودروبر پارس

همانطور که توضیح دادیم یکی از کاربرهای خودروبر ها حمل خودروهای لوکس و گران قیمت می باشد. یکی از انواع این نوع خودرو های حمل خودروهای بازیکنان فوتبال و بازیکنان تیم های ورزشی معروف می باشد که می خواهند به اتومبیل شخصی خود در شهر محل بازی دسترسی داشته باشند.

حمل خودرو های وارداتی توسط خودروبر

خودروهای وارداتی با توجه به اینکه هنوز پلاک نخورده اند و امکان تردد در سطح شهر و کشور را ندارند نیاز هست که اول توسط خودروبر به مقصد مورد نظر حمل شوند تا بعد از دریافت مجوزهای لازم قابل استفاده شود. معمولا اینطور خودرو ها توسط تریلی های خودروبر حمل می شوند.

حمل خوروهای تصادفی

همیشه یکی از مشکلات اساسی در جاده ها وجود تصادفات جاده ای و از کار افتادن ماشین و خودرو بوده است. وجود جرثقیل های خودروبر راه گشای این مشکل است و در حمل خودروهای تصادفی به یاری رانندگان و صاحبان خودرو می آیند و خودرو آنها را به نزدیک ترین پارکینگ یا محل مورد نظر مشتری منتقل می کند.

حمل خودروهای پلاک نخورده و صفر

وقتی خودرویی از شرکت خودروسازی خارج می شود هنوز امکان اینکه این خودرو به سطح شهر منتقل شود و بتوان سوار آن شد وجود ندارد اول این خودرو باید به مراکز درج پلاک خودرو حمل شود و بعد از اینکه پلاک شد آن زمان به دست مشتری برسد و قابل استفاده باشد.

حمل خودرو به مکانیکی

یکی دیگر از نیاز های رانندگان در جاده و یا در سطح شهر نیاز به حمل خودرو به مکانیکی می باشد اگر ماشین و خودرو شما در بین راه یا در سطح شهر خراب شده باشد و مکانیک در دسترس شما نباشد لازم هست که خودرو شما توسط خودرو بر به مکانیکی حمل شود تا بتوانید خودرو خود را تعمیر کنید و به مسیر خود ادامه دهید.

حمل خودرو به نمایندگی ها

در اکثر مواقع که خودرو را تازه تحویل گرفتید ممکن است بعد از مدت کوتاهی به مشکل بخورید و لازم باشد که خودرو را به نمایندگی ببرید و توسط نمایندگی چکاب شود دراین طور مواقع خودروبر ها و شرکت های حمل خودرو در خدمت شما هستند و می توانید از آنها استفاده کنید.

مزایای سفارش حمل خودرو از خودروبر پارس

  1. در خودرو بر پارس، افراد خودروبر بر اساس شهر و نوع سرویس تفکیک شده اند.
  2. در خودروبر پارس از خودرو بر چرخ گیر دار به منظور بالا بردن امنیت خودرو در هنگام جابجابی استفاده می کنند و با قلاب کردن چرخ ها، آن را در مسیر ثابت نگه می دارند تا حرکت نکند.
  3. وجود تعداد زیاد افراد خودرو بر در شرکت خودرو بر پارس، باعث می شود تا همیشه بتوانید از افراد خودروبر شرکت پارس خدمات در لحظه دریافت کنید.
  4. در خودرو بر پارس، طبق قوانین امنیتی حمل خودرو با خودرو بر خراب تنها با بررسی مدارک راننده ماشین سواری توسط افراد یدک کش امکان پذیر است.
  5. اگر خودروی شما قادر به حرکت روی چرخ ها نیست با ثبت درخواست خودروبر آن را تا محل مورد نظر با جرثقیل حمل خودرو جابجا کنید.
  6. کلیه افراد خودرو بر و ارسال خودرو در سراسر کشور، پس از اتمام کار به شما فاکتور یا رسید به ازای خدمات ارائه شده می دهند که باید آن را تا زمان مشخص شدن نتیجه قطعی نزد خود نگه دارید تا در صورت بروز مشکل در روند کار، بتوانید از طریق شرکت خودروبر پیگیری کنید.
  7. در خودرو بر پارس می توانید قیمت را مقایسه کنید و امکان دریافت خدمات سریع ازخودرو بر وجود دارد و پس از اتمام کار جهت ارزیابی عملکرد افراد خودروبر در هر شهری با شما تماس گرفته می شود و نظرات شما مسقیماً در افزایش یا کاهش امتیاز فرد راننده  مربوطه تأثیر گذار است.

جابه جایی خودروهای میلیاردی بازیکنان فوتبال توسط خودروبر پارس

رسالت خودروبر پارس

شرکت خودرو بر پارس با بیش از 30 سال سابقه فعالیت درخشان در شهر های مختلف ایران از جمله تهران، قم، اصفهان، یزد، مشهد،تبریز و دیگر شهرهای ایران و خدمات رسانی در انواع حمل خودرو و خودروبری همواره تلاش داشته  تا مشتریان خود را راضی کند و از بهترین تجهیزات خودروبری و حمل خودرو جهانی استفاده کند تا مشتریان بهترین کیفیت را در کنار بهترین قیمت خودروبر تجربه کنند.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز