خبرگزاری کار ایران

راهکارهای افزایش محبوبیت جهانی در اینستاگرام

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۷۶۹۴

اینستاگرام به عنوان یک شبکه اجتماعی ، محل ارتباط افراد مختلف از اقصی نقاط جهان است، اما بعضی از افراد هدفشان از ورود به اینستاگرام فراتر از یک برقراری ارتباط ساده بوده و می خواهند خود و کسب کارشان را به جهانیان معرفی کنند.

طبق تجربه افراد مشهور در اینستاگرام، راهکار هایی وجود دارد که شما می توانید به کمک آن ها به محبوبیت جهانی در instagram دست پیدا کنید. اگر دوست دارید بدانید راهکار های محبوبیت جهانی در اینستاگرام چیست؟ با ما همراه باشید تا تمام نکات  مهمی مانند روش‌ها تولید محتوا، خرید فالوور اینستاگرام و ترفندهای افزایش تعامل را برای شما بازگو کنیم.

با ظاهر پیجتان توجه ها را به خود جلب کنید

instagram یک شبکه اجتماعی جهانی است که کاربران در سر تا سر جهان هر روزه در آن عضو می شوند. شناخته شدن در  اینستاگرام  یکی از دغدغه های بسیاری از کاربران این شبکه اجتماعی است. اما معروف شدن به عنوان یک کاربر جهانی کاری نسبتا سخت و دشوار است.

اینکه شما بتوانید به عنوان یک کاربر معروف در میان هم زبانان خود تبدیل شوید، هرچند زمانبر اما کار چندان دشواری نیست؛ اما برای محبوبیت جهانی پیج اینستاگرام نیازمند راهکارهای دیگری نیز هستید که با رعایت آن ها می توانید در طولانی مدت به محبوبیت جهانی دست پیدا کنید .

یکی از راهکار های افزایش محبوبیت جهانی اینستاگرام این است که ظاهر پیج شما و محتوایی که تولید می کنید منحصر به فرد و جذاب باشد. اینکه شما بتوانید با ظاهر جذاب و متفاوت (خلاقانه) برند سازی کنید، پیش از آنکه نیاز به یک زبان مشترک برای گفتگو داشته باشید، از اهمیت زیادی برخوردار است.

همچنین لایک و فالوورهای پیج شما نشان دهنده حقیقی بودن فعالیت شما و اعتبار کسب و کارتان است پس اگر قصد خرید فالوور یا لایک مثلا برای پیج صادراتی دارید حتما باید اقدام به خرید فالوور خارجی یا لایک خارجی نمایید تا نشان دهید:

  1. پیج شما در میان انگلیسی زبانان نیز شناخته شده و معتبر است
  2. فالوورها و لایک های شما واقعی است

پس برای این منظور از سایت های معتبری استفاده کنید که خدمات اینستاگرامی خود را با شباهت کاملی با اکانت های واقعی اعمال می کنند چرا که استفاده از ربات و یا خرید فالوورهایی که نام کاربری یا عکس پروفایل درستی ندارند نه تنها از اعتبار اکانت شما کم می کند بلکه ممکن است منجر به بسته شدن اکانت شما نیز شود.

راهکارهای افزایش محبوبیت جهانی در اینستاگرام

سبک کاری تان را دوست داشته باشید

اینکه می خواهید با چه عنوانی در instagram  فعالیت داشته باشید و از چه نوع سبکی پیروی کنید، انتخاب خود شما است.  می خواهید یک پیج سبک زندگی یا عکاسی داشته باشید؟ می خواهید در مورد معماری جهانی پست بگذارید ؟ یا از موسیقی استفاده کنید؟ یک انتخاب کاملا شخصی است . نکته قابل توجه این است که باید با میل و علاقه قلبی این کار را انجام دهید.

فالور شما به عنوان کسی که شما را دنبال می کند دوست دارد میل و رغبت شما را ببیند؛ شاید گاهی سبک زندگی شما با سبک زندگی مورد علاقه مخاطب متفاوت هم باشد، اما میل و خوشحالی شما از این نوع زندگی، او را به وجد می آورد و باعث می شود بخواهد دنبال کننده شما باشد.

همچنین باید به این نکته توجه داشته باشید که اگر مسیری را برای شهرت انتخاب کرده اید، باید از آن لذت ببرید، چون قرار است سالیان سال در این زمینه فعالیت کنید، پس علاقه آن چیزی است که باعث ممارست شما در انجام کار می شود . اگر به کاری که انجام می دهید علاقه مند نباشید به مرور زمان از تولید محتوا خسته می شوید و تمام تلاش هایتان به باد می رود.

از هشتگ های بین المللی استفاده کنید

همه ما می دانیم هشتگ یکی از راه های ورود به اکسپلور instagram  و دیده شدن پیج شما است . استفاده از هشتگ هایی که به صورت جهانی استفاده می شوند و به نوعی زبان بین المللی instagram به شمار می روند ، شما را وارد اکسپلور جهانی کرده و در نتیجه مخاطب جهانی را به سمت پیجتان روانه می کنند.

با مخاطبین خود ارتباط برقرار کنید

اگر به دنبال محبوبیت جهانی در instagram  هستید ، دانش زبان انگلیسی یکی از نیازهای واجب شما است. همانطور که می دانید زبان انگلیسی زبان بین المللی جهانی است و شما برای ارتباط برقرار کردن با مخاطب جهانی به آن نیازمندید. ما نمی گوییم که باید زبان انگلیسی را مثل یک انگلیسی زبان بلد باشید، اما باید انقدر از این زبان سر در بیاورید که بتوانید با مخاطبین خود ارتباط برقرار کنید 

ارتباط  بیشتر از آنکه شما را به مخاطب معرفی کند، در واقع موجب ارتباط نزدیک میان شما و مخاطبینی می شود که گاهی حتی شناختی از فرهنگ و سبک زندگی کشورتان ندارد و این به نوعی او را مشتاق می کند تا شما را بهتر بشناسد .

خلاقیت و استمرار در تولید محتوا

در تولید محتوای اینستاگرامی خود استمرار داشته باشید و به قولی رهرو ان نیست که گه تند و گهی خسته رود، رهرو ان است که اهسته و پیوسته رود! بنابراین استمرار در حضور اینستاگرامی بسیار مهمتر از تولید محتوای زیاد و بی کیفیت است.

فراموش نکنید اینستاگرام این شبکه اجتماعی محبوب هزاران کاربر فعال در این شبکه اجتماعی دارد و می توانید هزاران محتوا با موضوعات مختلف را در این شبکه اجتماعی پیدا کنید بنابر این رمز موفقیت در این شبکه اجتماعی داشتن خلاقیت و ایده ناب برای اماده کردن پست های زیباست.

نتیجه گیری

محبوبیت در  instagram از دغدغه های بسیاری از کاربران این شبکه اجتماعی جهانی است. شمایی که این مقاله را می خوانید نیز دوست دارید به این محبوبیت دست پیدا کنید؛ اما زمانی که هدف شما چیزی فراتر از یک شهرت ساده است و می خواهید به یک محبوبیت جهانی دست پیدا کنید، مسیر شما کمی سخت تر از مسیر عادی و متداول می شود. روش‌هایی چون خرید لایک خارجی و خرید  فالوور در کنار تمرکز بر ویژگی‌های بصری و محتوایی کمک بزرگی به رشد پیج شماست.

اینجا شما باید توجه مردم نقاط مختلف جهان با فرهنگ های مختلف را به خود جلب کنید و آن ها را ترغیب کنید تا شما را دنبال کنند. ترغیب این مخاطبینی که با شما و فرهنگ کشورتان آشنایی ندارند کار نسبتا دشواری است کما اینکه این سوال پیش می آید که آیا اصلا نشان دادن پیج instagram شما به آنها ممکن هست ؟

اکنون دیگر به عنوان یک علاقمند به فعالیت در instagram می دانید برای افزایش محبوبیت در این شبکه اجتماعی چه کارهایی باید انجام دهید. در پایان اگر شما هم راهکاری برای محبوبیت جهانی می شناسید ان را با ما و سایر همراهان سایت به اشتراک بگذارید.

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز