خبرگزاری کار ایران

راهنمای استفاده از تم پارک کیش و خدمات آن

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۷۶۶۶

جذابیت‌های گردشگری در کیش فقط به بازی‌ها و تفریحات آبی محدود نمی‌شود. تم پارک سنتر کیش یکی از اماکن تفریحی کیش است که برای کودکان و بزرگسالان لحظات شاد و هیجان انگیزی را می‌سازد. این مجموعه جذابیت‌های خاص و منحصر به فردی دارد که هیچ‌وقت از خاطر گردشگران جزیره پاک نمی‌شود. تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا تم پارک سنتر کیش را به شما معرفی کنیم.

معرفی تم پارک سنتر کیش

مجموعه تم پارک سنتر کیش در مکانی به وسعت 3500 متر در سال 1400 افتتاح شده است. پیش از این در این مکان موزه نماد خلیج فارس کیش بنا شده بود که در قبال هزینه‌های بالایی که برای آن صرف می‌شد بازدهی مالی نداشت. بنابراین کارگروه‌های تخصصی متعددی دست به کار شدند و با همکاری مهندسین خلاقان قسمت‌های مختلف تم پارک سنتر کیش را طراحی و اجرا کردند.

تم پارک سنتر کیش سه بخش دارد که در حال حاضر فقط دو بخش پارک ژوراسیک و مجیک پارک افتتاح شده است. درصورتی‌که تمایل دارید از این جاذبه‌ی گردشگری دیدن کنید، می‌توانید تور کیش از تهران را رزرو کنید.

آشنایی با مجیک پارک

مجیک پارک که همان پارک جادویی است یکی از هیجان انگیزترین بخش‌های تم پارک سنتر کیش است. جذابیت این پارک این است که با ایجاد خطای دید در قسمت‌های مختلف شما را هیجان زده می‌کند. به همین دلیل این پارک به عنوان بزرگترین تم پارک خطای دید در خاورمیانه شناخته می‌شود.

همچنین لازم است بدانید به دلیل تنوع آثاری خطای دید و سه بعدی مجیک پارک به عنوان یکی از 5 موزه‌ی اول جهان معروف است.

بخش‌های مختلف مجیک پارک شامل موارد زیر است:

  • آینه‌های تم پارک

آینه‌های مجیک پارک در کیش شامل آینه‌های تودرتو و منشوری داخل یک اتاق است که باعث می‌شود شما تصویر خود را به صورت تکرار شونده مشاهده کنید و  پیدا کردن راه خروج  را سخت می‌کند. حتی در قسمت‌هایی از مسیر از آینه‌های 30 درجه استفاده شده است که باعث می‌شود حس کنید معلق هستید و برای داشتن تعادل دچار دردسر و از همه مهم‌تر هیجان زده شوید.

  • اتاق 90 درجه در مجیک پارک

بخش‌های جذاب دیگری هم در مجیک پارک وجود دارد. به طور مثال در اتاق 90 درجه هنگام راه رفتن احساس می‌کنید روی دیوار یا روی سقف راه می‌روید.

آیتم‌های شاخص و جذاب دیگری که در مجیک پارک تم پارک سنتر کیش وجود دارد شامل دنیای بی‌نهایت، دنیای جاذبه، دنیای بلک لایت، آثار سه بعدی و ده‌های بازی و مکان هیجان انگیز است.

  • سلفی روم

اتاق‌های سلفی روم یکی دیگر از جذابیت‌های تم پارک سنتر کیش هستند. در این بخش اتاق‌ها را با ترکیب رنگ‌‌های مختلف مشاهده می‌کنید، درحالی‌که در طراحی این اتاق‌ها رنگ‌های ثابتی به کار رفته است. از جاذبه‌های سلفی روم این است که می‌توانید با پوشیدن لباس‌های رنگی تصاویری از خود ثبت کنید. 

دنیای دایناسورها بخش جذاب تم پارک سنتر کیش

ژوارسیک ورلد یکی دیگر از بخش‌های تم پارک سنتر کیش است که انواع دایناسور و اژدهای کوچک و بزرگ در آن وجود دارد. ژوراسیک پارک کیش برای اولین بار در خاورمیانه در جزیره کیش ساخته شده است. جذابیت این قسمت از پارک این است که می‌توانید در تاریخ سفر کنید و حیوانات ماقبل تاریخ را شبیه سازی شده اما متحرک و غول پیکر مشاهده کنید.

راهنمای استفاده از تم پارک کیش و خدمات آن

یکی از ویژگی‌های خاص تم پارک سنتر در کیش این است که برای کودکان و بزرگسالان قابل استفاده است، پس خانواده در بازدید از این مکان محدودیتی ندارند و به راحتی همراه با فرزندان خود می‌توانند در این پارک حضور داشته باشند.

آژانس مسافرتی همسفرها مجری برگزاری تورهای داخلی و خارجی با قیمت‌های مناسب است. اگر می‌خواهید تورهای ارزان قیمت را برای سفر انتخاب کنید بهتر است با کارشناسان آژانس تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

 چگونه به تم پارک سنتر کیش برویم؟

برخی از گردشگران در مورد مسیر رفت و برگشت به تم پارک سنتر کیش سوال می‌کنند. باید به شما بگوییم که برای راحتی و آسایش گردشگران، از برخی هتل‌های کیش سرویس‌های رفت و برگشت رایگان به تم پارک سنترکیش در چند ایستگاه برنامه ریزی شده است.

فقط باید گردشگران ساعت رفت و برگشت سرویس‌ها به تم پارک را از مدیریت هتل سوال کنند و در ساعت مشخص شده حاضر باشند.

قیمت بلیط تم پارک سنتر در کیش

با توجه به اینکه تم پارک سنتر  در کیش به تازگی افتتاح شده و برای جلب توجه و رضایت گردشگران، بلیط‌های این مجموعه با تخفیف ارائه می‌شود. همچنین بهتر است بدانید با تهیه‌ی بلیط می‌توانید از قسمت‌های مختلف تم پارک دیدن کنید و نیازی به تهیه‌ی بلیط‌های جداگانه نیست.لازم به ذکر است اگر با یکی از تورهای همسفرها مانند تور کیش از شیراز به این جزیره سفر می‌کنید، آفرهایی روی این گونه تفریحات جزیره به شما داده خواهد شد.

اما اگر بعد از تهیه کردن بلیط به هر دلیل بخواهید بلیط را مرجوع کنید فقط 60 درصد از هزینه‌ای که پرداخت کرده‌اید را می‌توانید دریافت کنید.

برای بازید از تم پارک سنتر به چقدر زمان نیاز داریم؟

تعداد آیتم‌های موجود در تم پارک سنتر زیاد است و به قدری شما را درگیر می‌کند که زمان از دست شما خارج می‌شود. اما به طور تقریبی برای حضور در این پارک به سه ساعت زمان نیاز دارید. این نکته را هم در نظر داشته باشید که این مجموعه از ساعت 10 صبح تا 7 غروب فعالیت دارد، پس لازم است برای حضور در پارک زمان مناسبی را اختصاص دهید.  

آیا تم پارک سنتر کیش امکانات رفاهی دارد؟

تم پارک سنتر در کیش برای راحتی گردشگران امکانات رفاهی مناسبی را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. در این مجموعه سرویس بهداشتی، نمازخانه، فروشگاه‌، کافه و رستوران در نظر گرفته شده است تا کسانی که به این مکان مراجعه می‌کنند دچار دردسر نشوند و بتوانند اوقات خوشی را سپری کنند.

جمع بندی

تم پارک سنتر در کیش با سرمایه گذاری بخش خصوصی افتتاح شده است و در آن از آیتم‌های جذاب و هیجان انگیز استفاده شده است تا خانواده بتوانند سفری خوش را تجربه کنند. در این مطلب تمام اطلاعاتی که در مورد تم پارک سنتر لازم است بدانید را در اختیار شما قرار دادیم. امیدواریم به جزیره کیش سفر کنید و از حضور در این پارک لذت ببرید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز