خبرگزاری کار ایران

معرفی چند مدل از زیباترین روشویی ‌های روسنگی+ عکس و مشخصات

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۶۸۹۱

اگر در حال ساخت و ساز خانه خود باشید و بخواهید روشویی سرویس خود را تعویض کنید، احتمالا با دیدن نمونه‌های مختلف درون بازار، تنوع آن‌ها و عدم اطمینان به کیفیتشان، برای انتخاب کمی گیج شده باشید. در این مقاله قصد داریم تا شما را با انواع برندهای روشویی‌ روسنگی و چند نمونه از مدل‌های پرطرفدار آن آشنا کنیم. روشویی روسنگی به ‌صورت برجسته روی سطح زیرین خود قرار می‌گیرد و محیط حمام و دستشویی شما را مدرن‌تر نشان می‌دهد. این نوع روشویی به علت جدیدتر بودن آن، معمولا برای استفاده در محیط‌های مدرن و مینیمال گزینه بسیار مناسبی است.

جدیدترین مدل‌های روشویی روسنگی

استفاده از روشویی‌های روسنگی مناسب، به زیبایی هرچه بیشتر سرویس بهداشتی شما کمک می‌کند. پس در این قسمت همراه ما باشید تا تعدادی از زیباترین و جدیدترین روشویی‌های روسنگی را به شما معرفی کنیم.

  • روشویی دوراویت مدل ورو

این روشویی ظاهری بسیار زیبا دارد و عمق مناسب آن از هرگونه پاشش آب جلوگیری می‌کند. درحقیقت به  خاطر ویژگی‌هایی که ذکر کردیم روشویی ورو را می می‌توانیم از پرفروش‌ترین مدل‌های برند دوراویت به‌حساب آوریم.

این مدل در سایزهای 50، 60، 80، 100 و 120 سانتی‌متری به بازار عرضه شده است. روشویی ورو در رنگ‌های سفید و مشکی به تولید می‌رسد و می‌توانید آن را روی سنگ کانتر هم نصب کنید. همچنین این مدل را می‌توانید بدون نیاز به هیچ پایه‌ای به دیوار نصب کنید.

  • روشویی دوراویت مدل فاستر

این روشویی در کنار کارایی عالی خود از عمق مناسبی نیز برخوردار است. روشویی فاستر برند دوراویت توسط طراحان برجسته اروپایی در ابعاد 49.5*35*16.5 سانتی‌متری طراحی و تولید شده است.

معرفی چند مدل از زیباترین روشویی ‌های روسنگی+ عکس و مشخصات

  • روشویی دوراویت مدل آرشیتکت

این مدل را می‌توان یکی از پرطرفدار ترین روشویی‌های این برند به‌ حساب آورد که مربع شکل بوده و از امکاناتی مانند حفر سرریز و جای شیر نیز برخوردار است. این محصول با توجه به شکل و اندازه برای مکان‌هایی کوچک نظیر مغازه‌ها وساختمان‌های اداری طراحی شده است.

  • روشویی سنیترا مدل توسکانو

این روشویی با ظاهری فوق العاده و در 7 رنگ سفید، سفید مات، مشکی و مشکی مات، زیتونی، نسکافه‌ای، فیلی و طوسی وارد بازار شده است. شما می‌توانید روشویی توسکانو را روی کنسول فلزی یا کابین روشویی قرار دهید. روشویی سنیترا مدل توسکانو مستطیل شکل است و جای شیر هم دارد.

 

برندهای برتر روشویی روسنگی

در این قسمت قصد داریم درباره برندهای معروف که در زمینه تولید روشویی روسنگی فعالیت دارند را به شما معرفی کنیم و درباره آن‌ها توضیح بدهیم. پس با ما همراه باشید.

  • برند مروارید

یکی از برندهایی که در تولید چینی بهداشتی پیش‌گام بوده است، برند مروارید است که زیرمجموعه‌های Plus  و UNIK را نیز دارد. برند Plus، خارجی و تحت لیسانس شرکت مروارید است. این کارخانه در سال 1368 و در شهرک صنعتی یزد افتتاح شده است. امروزه این برند به کشورهایی همچون نیجریه، عربستان و ... صادرات انجام می‌دهد و با استفاده از مواد مرغوب و پیشرفته‌ترین تکنولوژی روز دنیا محصولاتی از قبیل انواع روشویی را تولید می‌کند. برند مروارید افتخاراتی همچون گواهی‌نامه‌های بین‌المللی و استاندارد CE اروپا را دریافت کرده است.

  • برند آرمیتاژ

یکی از برندهای دیگری که می‌توانید برای خرید روشویی رو سنگی روی آن حساب کنید، برند آرمیتاژ است. این شرکت 38 سال سابقه کار داشته و کارخانه آن در شهرستان ساوه قرار دارد. آرمیتاژ می‌تواند تا 400 قطعه بهداشتی را تولید کند و شعارش «کیفیت، تنوع و زیبایی روز ماندگاری ماست» است.

معرفی چند مدل از زیباترین روشویی ‌های روسنگی+ عکس و مشخصات

  • برند سیتکو

این برند از سال 1363 تحقیقات خود را آغاز و در سال  ۱۳۷۶ کارخانه خود را افتتاح کرده است. هدف این برند رضایتمندی خریداران و کیفیت و پیوستگی در عرضه محصولات است. محصولات متنوعی از جمله انواع شیرآلات صنعتی و بهداشتی، لوله و اتصالات در این واحد تولید می‌شود.

  • برند انزو

این برند از مجموعه برندهای شرکت انزو چین است که انواع محصولات ساختمانی را طراحی و تولید می‌کند. این شرکت در شهر مازرتا ایتالیا و در سال 1968 تاسیس شده است. این محصولات ابتدا فقط در ایتالیا طرفدار داشت اما با گذشت زمان، جایگاه خود را در میان برندهای بین‌المللی پیدا کرد. این برند سعی کرده است تا علاوه بر زیبایی محصولات، مشکلات و نقص‌ها را نیز برطرف کند تا تولیدات باکیفیتی داشته باشد.

  • برند سحر سرام

این شرکت در سال 1391 ثبت شد و در سال 1394 به بهره‌برداری رسید. برند سحر سرام، تولید، بسته‌بندی و عرضه انواع چینی‌آلات بهداشتی را مطابق با تکنولوژی روز دنیا و با کیفیت بالا انجام می‌دهد. سحر سرام در تولیدات خود از مواد اولیه مرغوب، مدل‌ها و طرح‌های چشم‌نواز و تکنولوژی‌های برتر استفاده می‌کند تا رضایت مشتریان را به همراه داشته باشد.

  • آریانا هگمتانه

این شرکت در سال ۱۳۸۹ و در زمینی به مساحت ۱۰۰۰۰ مترمربع افتتاح شد. نام آن، شرکت هادی سرام البرز (چینی بهداشتی طباطبایی - سمکو) و هدف آن تولید برتر و شکوفایی در صنعت چینی بهداشتی و سرامیک ایران است.

  • امرتات سرام

شرکت امرتات سرام یکی از بزرگ‌ترین تولیدکننده‌ها در زمینه محصولات روشویی رو سنگی لوکس به‌شمار می‌رود و در این زمینه موفقیت‌های چشمگیری را از آن خود کرده است.

راهنمای خرید انواع روشویی روسنگی

روشویی روسنگی با سایر روشویی‌ها تفاوت عمده‌ای دارد. این مدل شکل مسطح رنگی دارد و معمولا در زیر آن کابینت وجود دارد. تفاوت این روشویی در نحوه قرارگیری کاسه روشویی بر روی سنگ زیرین است. به طور کلی در این مدل، تمام کاسه بر روی سنگ قرار می‌گیرد. این نوع روشویی بسیار ظریف و زیباست ولی کاربرد کمتری دارد. روشویی روسنگی جزو محصولات لوکس است و بیشتر در هتل‌ها، کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. کاسه مورد استفاده در این روشویی جنس‌های متفاوتی دارد که شامل زجاج چینی، خاک نسوز، برنز ریخته‌گری، شیشه و سنگ مرمر است. این روشویی تنها مدلی است که برای نصب شیرآلات سوراخ ندارد و باید شیرآلات را روی دیوار یا روی کانتر زیرین نصب کرد.

کلام آخر

در این مقاله شما را با انواع برندها و تعدادی از مدل‌های روشویی روسنگی آشنا کردیم. این مدل روشویی علاوه بر سایر مزایا، ظاهری زیبا و چشم‌نواز هم دارد که زیبایی خانه شما را دوچندان خواهد کرد. این زیبایی نیز به دلیل طراحی روشویی است و هم به دلیل این که تنها یک سوراخ روی سطح کانتر وجود دارد، بقیه سطح کانتر قابل دیدن است و هیچ قسمتی از آن بریده نمی‌شود.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز