خبرگزاری کار ایران

چطورمیکاپ روزانه بهتری داشته باشیم؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۴۶۱۱

 

آرایش روزانه از مهم‌ترین اقدامات زندگی شخصی و اجتماعی بانوان به شمار می‌آید و عادت به آرایش مستلزم رعایت نکاتی است که علاوه بر افزایش زیبایی مداوم چهره و رضایت فردی، مراقبت از پوست را نیز در بر گیرد و کمترین آسیب را به این‌ عضو حساس و آسیب پذیر وارد کند. بدیهی است‌ که استفاده از لوازم آرایشی اصل و اورجینال یکی از اصلی‌ترین شاخصه‌های حفظ سلامت پوست به شمار می‌آید.

از آنجایی که به طور روزانه آرایش می‌کنید، الگوی میکاپ خاصی ترسیم شده و پوستتان عادت آرایشی خاصی به خود خواهد گرفت. لذا لازم است به منظور افزایش مراقبت از پوست، از لوازم آرایشی با ساختار ارگانیک استفاده کنید تا میکاپ شما طبیعی و ملایم باشد. توجه داشته باشید که میکاپ غلیظ خطر ایجاد عوارض پوستی را افزایش می‌دهد و بهتر است در طول روز آرایشی سبک و زیبا داشته باشید. در ادامه مقاله نکته‌هایی را که به شما برای ایجاد بهترین و زیباترین میکاپ روزانه کمک می‌کنند یادآوری کرده و تعدادی از باکیفیت‌ترین محصولات آرایشی در این زمینه را معرفی می‌کنیم.

 

نکاتی برای داشتن آرایش روزانه مناسب و زیبا

آرایش روزانه به طور دائمی بر روی پوست شما اعمال اثر کرده و مواد آرایشی مدت زمان زیادی در تماس با پوست صورت قرار دارند؛ پس باید نهایت دقت عمل و وسواس را در انتخاب و خرید اقلام آرایشی نشان دهید. بهتر است لوازم آرایش مذکور دارای فرمولاسیونی متشکل از مواد ارگانیک و رنگ دانه‌های ملایم باشند تا به پوست لطمه‌ای وارد نشود.‌ اهمین این موضوع برای خانم‌هایی که پوست حساس و آسیب پذیر دارند بیشتر است. در ادامه اصلی‌ترین‌ نکاتی را که به ایجاد آرایش متعادل و مناسب در طول روز کمک می‌کنند متذکر می‌شویم:

شستشوی صورت با شوینده‌های مرغوب

قبل از اینکه آرایش صورت خود را آغاز کنید، پوستتان باید کاملا تمیز و عاری از هر گونه آلودگی باشد. بهتر است دو بار در طول روز صورت خود را بشویید تا آلودگی‌ها مانع از تنفس پوستی نشوند، ایجاد جوش و آکنه به حداقل برسد، چربی پوست کنترل شده و شادابی پوست حفظ شود.

اسکراب سنت ایوز یکی از بهترین محصولات مراقبتی موجود در بازار است. این محصول فاقد چربی، سولفات و پارابن است و برای شستشوی منظم، لایه برداری مناسب و پاکسازی صورت پس از انجام آرایش بهترین گزینه محسوب می‌شود.‌

طرز استفاده از اسکراب سنت ایوز صورت بسیار ساده است؛ تنها کافی است پوست خود را با شوینده‌ای ملایم‌ بشویید و سپس در حالی که رطوبت پوستتان خشک نشده مقداری از اسکراب را به تمامی نقاط صورت بمالید و حدود دو دقیقه با حرکات دورانی انگشتان روی صورت خود ماساژ دهید و سپس صورتتان را با آب خنک بشویید. می‌توانید سه روز در طول هفته از این نوع محصول استفاده کنید.

بعد از آبکشی و خشک‌ کردن پوست صورت نیز استفاده از آبرسان را فراموش نکنید تا پوستتان شادابی و لطافت خود را از دست ندهد. کرم آبرسان دست و صورت مورینگا برای ایجاد رطوبت کافی در سلول‌‌‌ها و لایه‌های پوست گزینه مناسبی است. برای اطلاع از قیمت کرم مورینگا می‌توانید به فروشگاه آنلاین مو تن رو مراجعه نمایید.

 

استفاده از کرم پودر باکیفیت

کرم پودر ابزار ابتدایی آرایش صورت تلقی می‌شود و زمینه مناسب برای انجام میکاپ مناسب را فراهم می‌نماید. مدل، بافت و رنگ کرم پودر با توجه به جنس پوست و رنگ پایه‌ای آن مشخص می‌شود. برای اینکه آرایش روزانه دلپذیر و مناسبی داشته باشید می‌توانید مقدار مناسبی از کرم پودر یا ضد آفتاب را بر روی پوست خود قرار داده و آن را با حرکات پد مناسب در تمام قسمت‌های پوست پخش کنید.

 

توجه به آرایش چشم‌ها و ابروها

چطورمیکاپ روزانه بهتری داشته باشیم؟

ریمل، مداد چشم، مداد ابرو، ژل ابرو، سایه و خط چشم اصلی‌ترین اقلام آرایش چشم و ابرو به شمار می‌آیند‌‌. برای اینکه آرایشی سبک و ملایم در طول روز داشته باشید بهتر است مداد ابرو، خط چشم و سایه را از برنامه آرایش حذف کرده و تنها استفاده از ریمل، مداد چشم و ژل ابرو را در دستور کار قرار دهید تا علاوه بر حفظ ملایمت آرایش و پرهیز از میکاپ سنگین، تغییرات دلخواه در صورت شما به چشم بخورند. ژل ابرو اسنس اورجینال برای ایجاد حالتی زیبا و پایدار در ابروها بسیار مناسب است.

بافت ژله‌ای و شفاف این محصول به ثبات حالت ابروها کمک می‌کند و مواد تقویتی موجود در ساختار آن از ابروها مراقبت کرده و مانع ریزش آن‌ها می‌شود‌. از یک ریمل حجم دهنده برای پرپشت کردن و سیاه کردن مژه‌های خود بهره بگیرید و خط پلک خود را با مداد چشمی که بافت سبک دارد و سبب خستگی یا ایجاد حساسیت در چشم‌هایتان نمی‌شود تیره کنید تا گیرایی چشم‌ها و ابروهایتان افزایش یابد.

انتخاب بهترین رنگ و بافت رژگونه

چطورمیکاپ روزانه بهتری داشته باشیم؟

رژگونه یکی دیگر از ابزارهای آرایشی پرکاربرد است که به بهترین شکل برای تکمیل آرایش به شما کمک می‌کند. برای اینکه چهره‌تان شادابی و نشاط بیشتری به دست آورد و از حالت رنگ پریدگی خارج شود می‌توانید با زدن رژگونه بر روی گونه‌ها این میزان از نشاط را به ارمغان آورید. برای اینکه آرایش روزمره‌تان ملایم و شیک باشد از رژگونه‌هایی با رنگ سبک و ملایم استفاده کنید و توجه داشته باشید که رنگ و جنس رژگونه با پوستتان سازگاری داشته باشد.

 

استفاده از رژلب مناسب

آخرین قدم برای تکمیل آرایش روزانه شما انتخاب رژلبی با رنگ و بافت مناسب است. رژلب‌ها در انواع مدل‌های مایع و جامد وجود دارند و می‌توانید بسته به نوع نیاز و سلیقه‌تان آن‌ها را انتخاب کنید. قبل استفاده از رژلب می‌توانید به واسطه خط لب کادر مناسبی را دور لب‌هایتان ایجاد کنید. در آرایش روزانه رژلب‌هایی را مورد استفاده قرار دهید که رنگشان به رنگ اصلی لب‌هایتان نزدیک باشد؛ به این طریق می‌توانید آرایشی ملایم‌تر و ساده‌تر داشته باشید.

نتیجه گیری

آرایش روزانه عضو جدایی ناپذیر زندگی خانم‌ها به حساب می‌آید اما باید توجه داشت که لوازم آرایشی باید ضمن ایجاد تغییرات در چهره و زیباتر کردن حالت صورت، ویژگی‌های مناسب برای محافظت از پوست را نیز داشته باشند. بنابراین بهتر است تنها لوازم آرایشی اصل و اورجینال را مورد استفاده قرار دهید. نکاتی که در خلال مقاله یادآوری شدند نیز تکنیک‌هایی برای داشتن آرایشی حرفه‌ای و در عین حال ساده هستند و می‌توانید از آن‌ها برای ایجاد تغییرات مثبت در چهره خود کمک بگیرید‌.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز