خبرگزاری کار ایران

واگن باری 68 تنی شرکت برفره رونمایی شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۶۹۴۳

واگن باری 68 تنی شرکت برفره به عنوان اولین واگن باری ساخت بخش تعاونی کشور با حضور مسکنی معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همزمان با نهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی ایران رونمایی شد.

به گزارش ایلنا،‌ همزمان با نهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی ایران، واگن باری 68 تنی شرکت برفره رونمایی شد.

واگن باری 90 تنی شرکت برفره به عنوان اولین واگن باری ساخت بخش تعاونی کشور با حضور مسکنی معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همزمان با نهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی ایران رونمایی شد. این واگن باری 22 تن وزن دارد و می‌تواند 68 تن بارگیری داشته باشد. لازم به توضیح است که به ازای ساخت یکی از این نوع واگن در کشور حدود 100 هزار دلار صرفه جویی ارزی برای کشور به ارمغان خواهد آمد.

مسکنی درایین فوق این توانمندی در بخش تعاون کشور تحسین کرد و خواستار حمایت سایر وزارتخانه ازاین تولید ملی شد.

ناگفته نماند که شرکت تولیدی گروه برفره در ۱۰ کیلومتری شهر اراک واقع است و در فعالیت نگهداری و تعمیر لوکوموتیو و تعمیرات اورهال واگن‌های باری از سال ۱۳۵۹ تاسیس و دارای ۹ عضو سهامدار است و در این شرکت بیش از ۹۰ نفر به صورت مستقیم فعالیت دارند.

نهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی ایران 3 تا 6 خرداد ماه سال جاری در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز