خبرگزاری کار ایران

راهنمای خرید کانکس با کیفیت و قیمت مناسب

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۵۵۱۰

امروزه افراد زیادی با کانکس آشنا هستند و آن را در سر پروژه های ساختمانی و مسیرهای بین شهری ، ادارات و پارکینگ ها و ... دیده اند. در حقیقت هر جا که نیاز به اسکان موقت باشد و یا برای ساخت محل سکونت سرعت و قابلیت حمل مطرح باشد می توان کانکس را یک گزینه مناسب دانست. ما در این مقاله سعی داریم تا این محصول و انواع آن را معرفی کنیم تا در صورتی که قصد خرید کانکس داشته باشید بتوانید انتخاب مناسبی را داشته باشید.

کانکس در اصل ترکیب دو کلمه Container – Express میباشد که سابقه تولید آن به زمان جنگ جهانی بر میگردد که برای ساخت و انتقال سریع مورد استفاده قرار می گرفته است. البته کانکس ها در یک دسته بندی کلی به دو بخش ثابت و متحرک تقسیم می شوند که کنکس متحرک بر روی چرخ سوار است و قابل حمل است. نمونه معروف آن آشپزخانه های سیار و کاروان سفر و یا حمل اسب می باشد. البته کانکس های ثابت نیز قابل حمل هستند و می توان آنها را به مکان های مختلف جابجا کرد.

متریال کانکس ها چیست؟

بسته به نوع کاربری انواع کانکس، متریال مورد استفاده متفاوت است و جنس بدنه، سقف، کف و نیز عایق بندی آن میتواند متفاوت باشد. در کل یک کانکس یک شاسی و استراکچر همچون اسکلت یک ساختمان است و دیواره ها، سقف، کف، در و پنجره ها و امکانات داخل آن بر اساس نیاز می تواند از مصالح رایج ساخت و ساز استفاده کرد.

عایق بندی کانکس

دیوارها و سقف کانکس به صورت عایق های حرارتی و رطوبتی ساخته می شوند و برای این کار از ساندویچ پنل و یا پلی یورتان، پلی استایرن و یا حتی پشم شیشه استفاده می شود. در کانکس های معمولی برای ساخت دیوار و سقف از ورق گالوانیزه با ضخامت مناسب با تزریق پلی یورتان و یا پلی استایرن و پشم شیشه استفاده می شود. در صورتی که نیاز به یک عایق حرارتی 100 درصدی باشد از ساندویچ پانل با ضخامت مناسب استفاده می شود. کانکس یخچالی و کانکس سرور با استفاده از آن ساخته می شود.

انواع کانکس بر اساس کاربری و استفاده آنها

کانکس ها برای کاربری های مختلفی تولید می شوند و شرکت های بسیاری امروزه در این زمینه فعال هستند. یکی از شرکت های تولید کننده کانکس دپوماشین می باشد که نزدیک به 60 سال تجربه در این زمینه دارد. دپوماشین با تکیه بر تجربه و خوشنامی خود در طول این سالها، دانش و نیروی مجرب در زمینه ساخت کانکس را دارد. کانکس های تولیدی دپوماشین با استفاده از متریال های خوب ساخته می شود بطوریکه محصولات شرکت دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.

دپوماشین در راستای افزایش توان خرید مشتریان، فروش اقساطی کانکس نیز دارد. شما برای اطلاع از شرایط خرید و یا بازدید از کارخانه تولیدی و نمایشگاه همیشگی با شماره 0214419659 تماس گرفته و یا از وب سایت شرکت به نشانی https://depomachine.ir بازدید نمایید. در ادامه برخی محصولات تولیدی شرکت را معرفی می کنیم

راهنمای خرید کانکس با کیفیت و قیمت مناسب

انواع کانکس دپوماشین

کانکس ویلایی و مسکونی

کانکس ویلایی و یا مسکونی، خانه های پیش ساخته ای است که در کارخانه تولید شده و پس از تکمیل در محل خریدار نصب می شود. یک کانکس ویلایی تمامی امکانات یک خانه سنتی را دارد. هال پذیرایی، اتاق ها، آشپزخانه، سرویس بهداشتی و حمام و حتی بالکن. کانکس های ویلایی را می توان هم به صورت یک طبقه و چند طبقه ساخت و یا اینکه یک کانکس ویلایی دوبلکس طراحی کرد. سازه های این محصولات بر اساس محاسبات مهندسی دقیق طراحی شده و قبل از شروع ، پلن کار مشخص و نقشه ساخت تهیه می شود.

در ساخت کانکس ویلایی، طرح و مصالح استفاده شده بر اساس خواست مشتری متغیر است. مدت زمان ساخت آن بر اساس پیچیدگی کار ساخت ویلای پیش ساخته از ۱۰ روز تا ۱ ماه متغیر خواهد بود. این محصولات به طور متوسط تا ۲۰ سال عمر می کنند. بسته به کیفیت نگهداری این سن می تواند افزایش یابد.

کانکس های اداری

طراحی کانکس های اداری بر اساس نیاز شرکت ها و ادارت می باشد تا فضای مورد نیاز آنها را در اختیار بگذارد. این کانکس ها در ابعاد مختلفی تولید می شوند و از 15 متر مربع تا بالایی 1000 متر متغیر است. شرکت دپوماشین امکان ساخت کانکس در محل را نیز داشته و برای سفارشات با فضاهای بزرگ مورد نیاز می تواند در محل پروژه اقدام به ساخت نماید.

کانکس سرویس بهداشتی

کانکس های سرویس بهداشتی به صورت پرتابل در اماکن زیادی قابل استفاده هستند. در پروژه های عمرانی، مکان های عمومی، پارکینگ ها، استراحتگاه های بین راهی و ... . این محصول به صورت یکپارچه تولید شده و کاملا عایق بوده و آب بندی میشود. سرویس بهداشتی سیار می تواند ایرانی و یا فرنگی بوده و دارای دوش حمام باشد. کانکس تولیدی شامل روشویی و امکان نصب و یا اتصال به آب گرم را دارد. این محصولات به صورت تک چشمه و یا سالنی تولید می شوند که شامل چند سرویس بهداشتی هستند.

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز