خبرگزاری کار ایران

بهترین مرکز چاپ آنلاین در تهران

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۱۲۴۴

برای اینکه چاپ لایت باکس به بهترین شکل انجام شه، باید برخی از ترفند های مهم رو در ذهن داشته باشین. حالا که همه جا میشه لایت باکس کسب و کارهای مختلف رو مشاهده کرد، استفاده از این ترفندها برای ایجاد تمایزهای برجسته میتونه مزیت بزرگ لایت باکس شما باشه. البته در کنار این ترفندها، باید خودتون هم به دنبال بهبود طرح خودتون باشین؛ چون ترفندهایی که میخوایم به شما بگیم، باعث میشن تا بازده طرح چاپ لایت باکس شما به حداکثر برسه.

در ادامه، تاثیرگذارترین ترفندهای چاپ لایت باکس رو بهتون شرح میدیم:

  1. کیفیت عکسی که روی لایت باکس چا میشه، مستقیما در بازدهی اون در ارتباطه؛ بنابراین باید عکس طرحتون رو به صورت فایل و با بالاترین کیفیت به مسئول چاپخانه بفرستین.
  2. به ابعاد طرحتون و لایت باکس مورد نظر توجه کنین تا مطابق یکدیگه باشن.
  3. ضمن اینکه رنگ چاپ لایت باکس خیلی مهمه که شاد باشه، باید توجه کنین که ال‌‌ای‌دی پشتش باعث مبهم بودن نوشته‌ها و تصاویر لایت باکس نشه.
  4. این درسته که چراغ‌های پشت لایت باکس باید قدرتمند و پرنور باشن؛ اما نه به اندازه‌ای که نوشته‌ها و تصاویر روی لایت باکس دیده نشن.
  5. مخاطبی که به لایت باکس شما نگاه میکنه، باید بتونه تمام اطلاعاتی که میخواد رو به دست بیاره؛ بنابراین باید تمام اطلاعات و مشخصات کسب و کار خودتونو روی لایت باکس بنویسین.

مزیت چاپ دیجیتال نسبت به افست چیست؟

بهترین مرکز چاپ آنلاین در تهران

چاپ دیجیتال و افست، دو نوع از پرطرفدارترین انواع چاپ هستن و افراد معمولا نمیتونن یکیشون رو انتخاب کنن. هر کدوم از این موارد، کاربردهای مشخصی داره که باید مزایا و ویژگی‌های هر کدوم رو با نیازهای خودتون تطابق بدین تا مورد مناسب براتون پیدا بشه.

البته تفاوت‌های چندان برجسته‌ای بین چاپ دیجیتال و افست وجود نداره؛ اما از اونجایی که هر کدومشون برای عده خاصی از افراد مناسب هست، بهتره مزایای هر کدوم رو بدونین. در ادامه، توضیحاتی مختصر از مزایای چاپ دیجیتال براتون شرح داده میشه.

  • چاپ دیجیتال، یک روش چاپ هست که هیچ ضرری برای محیط زیست نداره.
  • سرعت چاپ دیجیتال خیلی زیاده و در کمترین زمان ممکن انجام میشه.
  • چاپ از نوع دیجیتال، هزینه اولیه نداره؛ یعنی شما اول کار برای خرید مواد اولیه پول خرج نمیکنین. به همین دلیل میشه گفت این روش برای چاپ با تعداد کم، صرفه اقتصادی بیشتری نسبت به چاپ افست داره؛ چون شما برای چاپ افست، برخی هزینه‌های اولیه دارین که باید پرداخت کنین.
  • دقت چاپ دیجیتال نسبت به موارد دیگر بسیار بیشتره و توانایی چاپ عکس با کیفیت بالا رو داره.
  • توی چاپ به صورت دیجیتال میتونین تیتراژ محدود و مشخصی رو تعیین کنین و از این نظر آزادی عمل دارین.

در نهایت، اگه میخواین تعداد کمی چاپ کنین روش دیجیتال میتونه بهترین گزینه برای شما باشه؛ اما اگه به دنبال چاپ با تیتراژ خیلی زیاد هستین، چاپ افست گزینه بهتری برای شماست.

بهترین طرح برای چاپ فلکسی و تابلو

بهترین مرکز چاپ آنلاین در تهران

چاپ فلکسی، از جمله اقداماتی هست که امروزه کسب و کارها برای ارائه کسب و کارشون انجام میدن. این کسب و کارها نام برند و خدمات خودشون رو روی فلکسی یا تابلو نوشته و به جاهای مختلف میچسبونن تا مشتریان بیشتری به سوی خودشون جذب کنن. برای این که هدف جذب تعداد زیادی مشتری از طریق چاپ فلکسی و تابلو محقق بشه، شما باید به دنبال یک طرح جذاب و استاندارد باشین که کسب و کارتون رو به مخاطبا معرفی کنه.

برای اینکه بهترین طرح رو برای چاپ فلکسی داشته باشین، بهتره این کار رو به یک گرافیست حرفه‌ای بسپارین و فقط ایده‌ها و محتویاتی که میخواین توی طرح فلکسی باشه رو بهش بدین. مسلما یه گرافیست که سابقه طراحی تابلو رو داره، خیلی بهتر و سریع‌تر میتونه طرحی که میخواین برای چاپ فلکسی بدین رو براتون در بیاره؛ چون میدونه استفاده از چه رنگ و اشکالی توی طرح تابلو میتونه بازده و جلب توجه کردن تابلو رو افزایش بده. برای اطمینان بیشتر، مهم‌ترین نکات در طراحی تصویر فلکسی رو بهتون شرح میدیم:

  • مطابقت طرح با ابعاد فلکسی اهمیت خیلی زیادی داره و از اول باید ابعاد اون رو در نظر داشته باشین.
  • خوانا بودن و در عین حال زیبایی بصری نوشته‌های روی تابلو فلکسی باید به صورت همزمان در طرح رعایت بشن.
  • تا حد امکان نوشته‌های روی طرح فلکسی رو خلاصه کنین تا مخاطب بتونه با حوصله همشون رو بخونه.
  • پیچیده بودن طرح و استفاده از چندین ترکیب رنگی ناهماهنگ میتونه بازده فلکسی و تابلوی شما رو به شدت کاهش بده.
  • اطلاعات و مشخصات کامل کسب و کار خودتون رو روی فلکسی و هر تابلوی مرتبط دیگری درج کنید.

چاپ بنر تبلیغاتی و تاثیرات آن در فروش

بهترین مرکز چاپ آنلاین در تهران

به جرئت میتونیم بگیم چاپ بنر تبلیغاتی یک نقطه عطف برجسته برای کسب و کار شماست تا در معرض دید مخاطبانتون قرار بگیره و فروشش افزایش پیدا کنه. از ده‌ها سال قبل کسب و کارها متوجه اهمیت چاپ بنر تبلیغاتی شدن و اهمیت این ابزارهای ساده اما تاثیرگذار تبلیغاتی تا به امروز حفظ شده. به طوری که میتونید تفاوت درآمد کسب و کارهای متکی به تبلیغات رو با درآمد کسب و کارهای ساکن و بی حرکت مقایسه کنین.اطلاعات بیشتر در رابطه با چاپ بنر رو با کلیک کردن بر روی لینک قبل به دست بیارید.

مسلما اصلی‌ترین دلیل تبلیغات، اینه که مخاطبان از فعالیت کسب و کار شما اطلاع پیدا کنن و بدونن که چنین منبعی برای تامین خدمات یا اقلام مصرفی وجود داره؛ بنابراین میتونیم بگیم تبلیغات مستقیما به فروش و درآمد کسب و کار مرتبط هست. در صورتی که بعد از لانچ کردن کمپین تبلیغاتی خودتون متوجه افزایش درآمد نشدین، احتمالا یه قسمت از راه رو اشتباه رفتین. در ادامه، مهم‌ترین تاثیرات چاپ بنر تبلیغاتی روی فروش کسب و کار رو در اختیارتون میذازیم:

  • برندینگ و شناخته شدن بیشتر کسب و کار
  • معرفی محصول و مطلع ساختن مخاطبان از وجود آن
  • ارائه اطلاعات محصول و مزایای رقابتی آن
  • جلب کردن نظر مخاطبان برای خرید
  • افزایش خرید در کوتاه مدت

حالا که به مزایای چاپ بنر تبلیغاتی، چاپ فلکسی، چاپ دیجیتال و چاپ لایت باکس پی بردین، بهتره چاپخانه آنلاین کوثر پرینت رو بشناسین. این چاپخانه آنلاین میتونه تمام خدمات چاپ رو به مشتریان خودش ارائه بده و یک مجموعه کامل و شناخته شده در زمینه چاپ انواع طرح و کاغذ هست.

چاپخانه کوثر پرینت

شما میتونید با اطمینان به کوثر پرینتkosarprint.com هر نوع وسیله ی چاپی که مورد نیاز شما بود را به صورت آنلاین سفارش بدید و البته قبل از چاپ با متخصصان این حوزه مشورت کنید و بهترین نوع چاپ را باکیفیت بالا انجام دهید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز