خبرگزاری کار ایران

مرکز فروش مواد شیمیایی صنعتی و آزمایشگاهی به قیمت عمده

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۷۵۶۲

با توجه به کاربرد وسیعی که مواد شیمیایی در صنایع مختلف دارند، فروش مواد شیمیایی صنعتی و آزمایشگاهی نیاز بسیاری از مشاغل و کارخانجات را تامین خواهد کرد.

مرکز فروش مواد شیمیایی صنعتی و آزمایشگاهی با نازل‌ترین قیمت

فروش مواد شیمیایی صنعتی و آزمایشگاهی توسط مراکز فروش بسیاری انجام می‌پذیرد. اعتماد به همه این فروشنده‌ها و تهیه مواد شیمیایی با درجه خلوص و اطمینان بالا امکان‌پذیر نمی‌باشد. مجموعه ما در نظر دارد به‌عنوان یکی از مراکز بزرگ و معتبر فروش انواع مواد شیمیایی، محصولاتی با کیفیت بالا و درجه خلوص متناسب با نیاز کاربران را با قیمتی بسیار مناسب در اختیار آن‌ها قرار دهد. این مجموعه برای کلیه خریداران شرایط بی‌نظیر خرید استون، خرید کلر و خرید زایلن را فراهم آورده است.

 در این بخش در نظر داریم به نکاتی که در هنگام خرید مواد شیمیایی مدنظر قرار داده می‌شوند، اشاره کنیم. در ادامه نیز در‌مورد تفاوت بین انواع مواد شیمیایی اطلاعاتی در اختیار کاربران قرار خواهیم داد. بدین‌ترتیب آن‌ها را در انجام خریدی آگاهانه و با اطمینان یاری رسانده‌ایم.

تقسیم بندی انواع مواد شیمیایی

فروش مواد شیمیایی صنعتی و آزمایشگاهی، با توجه به کاربرد این مواد انجام می‌گیرد. مواد شیمیایی با توجه به نوع کاربردی که دارند در دسته‌های مختلفی قرار می‌گیرند. در حالت کلی می‌توان مواد شیمیایی را به دو دسته مواد شیمیایی آلی و مواد شیمیایی معدنی طبقه‌بندی کرد.

  • مواد شیمیایی آلی: این نوع مواد، ساختار پیچیده‌تری داشته و در ترکیبات آن‌ها اکسیژن، نیتروژن و کربن یافت می‌شود. الکل، اتر، فتالات و بنزن در این دسته قرار می‌گیرند. کاربرد این نوع مواد در صنایع بسیار وسیع است.
  • مواد شیمیایی معدنی: مواد شیمیایی در این نوع، ساختار ساده‌تری دارند. عناصر موجود در طبیعت در این دسته جای می‌گیرند. از جمله این مواد می‌توان به فلزاتی نظیر آهن، طلا، نقره، جیوه یا گازهایی چون اکسیژن، نیتروژن و هیدروژن اشاره کرد.

 

طبقه بندی مواد شیمیایی بر اساس ساختار مولکولی آن‌ها

مواد شیمیایی صنعتی و آزمایشگاهی بر اساس میزان درجه خلوص آن‌ها تعیین می‌گردند. به این دلیل که مواد شیمیایی از لحاظ درجه خلوص و کرید نیز قابل طبقه بندی هستند. در‌مورد این دسته بندی می‌توان به گزینه‌های زیر اشاره کرد:

  •  گرید تحلیلی با درجه خلوص بیش از نود و نه درصد
  • گرید آزمایشگاهی با درجه خلوص بیش‌از نود و هفت درصد
  • گرید عمومی با درجه خلوص بیش ‌از نود و پنج درصد
  • گرید صنعتی با درجه خلوص بیش از نود درصد

تفاوت بین مواد شیمیایی صنعتی و آزمایشگاهی

عرضه مواد شیمیایی صنعتی با درجه خلوص پایین انجام می‌گیرد. در‌واقع در این نوع مواد شیمیایی ناخالصی بیشتری وجود دارد. میزان خلوص این نوع مواد با توجه به نوع کاربردی که در صنایع مختلف دارند تعیین و سنجیده می‌شود. مواد شیمیایی صنعتی در حجم بسیار وسیع و در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار می‌گیرند. از جمله این صنایع می‌توان به، پتروشیمی، صنایع مواد غذایی، صنایع داروسازی و تولید لوازم آرایشی اشاره کرد.

کاربرد مواد شیمیایی آزمایشگاهی نیز بسیار زیاد می‌باشد. ازآنجایی‌که در علوم آزمایشگاهی برای انجام آزمایشات به نتایج دقیقی نیاز است، مواد شیمیایی استفاده‌شده در این بخش از درجه خلوص بالای نود و هفت درصد و گاهی تا نزدیک به صددرصد برخوردار می‌باشند. قیمت مواد شیمیایی آزمایشگاهی به دلیل همین گرید بالا، قیمت بالاتری دارند. برخی از مواد شیمیایی، هم کاربرد صنعتی داشته و هم در مصارف آزمایشگاهی مورد استفاده قرار می‌گیرند. از آن دسته می‌توان به، اثر، الکل، استون، اسید سیتریک، پارافین، اسید نیتریک و ... اشاره کرد.

مرکز فروش مواد شیمیایی صنعتی و آزمایشگاهی به قیمت عمده

اهمیت کیفیت و درجه خلوص مواد شیمیایی آزمایشگاهی

یک مرکز فروش مواد شیمیایی معتبر چه فاکتورهایی را مدنظر قرار می‌دهد؟

مراکز فروش مواد شیمیایی صنعتی و آزمایشگاهی بسیاری در سراسر کشور به‌صورت نامحدود مشغول به فعالیت هستند. در حال حاضر تعداد زیادی از این فروشندگان، از فروشگاه اینترنتی خود برای فروش محصولات استفاده می‌کنند. فروشنده‌ای در این زمینه موفق عمل کرده و رضایت خاطر کلیه خریداران خود را به‌خوبی فراهم آورده است که فاکتور‌های زیر را به بهترین شکل ممکن رعایت کرده باشد:

  • قیمت به صرفه و مناسب :کیفیت و قیمت مواد شیمیایی با درجه خلوص آن رابطه مستقیم دارد. ازآنجایی‌که نوسانات قیمت بازار امروز بسیار زیاد می‌باشد، اکثر خریداران، صنعتگران، پزشکان و کلیه خریداران برای خرید مواد شیمیایی دچار مشکل می‌شوند. فروشندگان معتبر و باتجربه‌ای که در این زمینه فعالیت دارند، با ثابت نگه‌داشتن قیمت این مواد و عرضه آن‌ها با قیمت مناسب، سعی در کسب رضایت بیشتر خریداران خود دارند.
  • اصالت، درجه خلوص و کیفیت محصول: میزان درجه خلوص هر یک از مواد شیمیایی با توجه به کاربرد آن‌ها تعیین می‌شود. این کیفیت در مواد شیمیایی آزمایشگاهی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. اصالت و کیفیت مواد شیمیایی در بهبود و روال کار خریدار تاثیر مستقیمی دارد. چنانچه مواد شیمیایی با درجه خلوص مشخص‌شده به دست خریدار نرسد، روال کار و تولید محصولات آن شرکت دچار اشکال خواهد شد. بنابراین اشتباه یا عدم صداقت فروشنده، مشکلات عدیده‌ای را برای خریدار به‌وجود خواهد آورد. فروشنده معتمد و صادق، وجدان کاری را سرلوحه کار خود قرار داده و با کسب رضایت مشتریان خود، ماندگار و محبوب خواهد شد.
  • کیفیت و امنیت بسته بندی: مواد شیمیایی صنعتی و آزمایشگاهی، دارای ترکیباتی هستند که برای سلامتی انسان مضر بوده و گاهی تنفس گازهای متصاعد شده از آن ممکن است به انسان آسیب جدی وارد کنند. نوع بسته‌بندی و نحوه ارسال این مواد از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. مواد شیمیایی بایستی به‌گونه‌ای بسته‌بندی شوند که با هوا ترکیب نشده، و در‌حین حمل و نقل به بیرون نریزد.
  • تحویل سریع و به موقع: برای یک خریدار بسیار مهم است که سفارش خود را در تاریخ مشخص‌شده، دریافت کند. چنانچه فروشنده این اعتماد را به خریدار دهد که در موعد مقرر خرید خود را دریافت خواهد کرد، تجربه خریدی لذت بخش را به او منتقل خواهد کرد.
مرکز فروش مواد شیمیایی صنعتی و آزمایشگاهی به قیمت عمده

فاکتورهای مهم فروش مواد شیمیایی، بسته بندی مطمئن، تحویل به موقع، کیفیت محصول و قیمت به صرفه

فروشنده مواد شیمیایی صنعتی و آزمایشگاهی با کیفیت و درجه خلوص بالا

چنانچه قصد خرید انواع مواد شیمیایی آزمایشگاهی و صنعتی با درجات خلوص معین، استاندارد و با کیفیت بالا را دارید و به‌دنبال مجموعه‌ای هستید که همه نکات مثبت در فروش را با هم داشته باشد، به مجموعه ما اعتماد کنید. این مجموعه به‌عنوان یکی از مراکز فروش مواد شیمیایی صنعتی و آزمایشگاهی در تلاش است که رضایت خاطر خریداران خود را به‌خوبی فراهم آورد.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز