خبرگزاری کار ایران

با هزینه یک کارمند، یک تیم دیجیتال مارکتینگ استخدام کنید!

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۰۶۱۱

به لطف شرکت‌هایی مثل گوگل، حالا اینترنت تبدیل به اولین جایی شده که مشتریان برای تحقیق راجع به کسب‌وکارهای موردنیاز خود به آن مراجعه می‌کنند. برای آنکه بتوانید سهم خود را از این بازار پررونق بگیرید، استفاده از خدمات دیجیتال مارکتینگ نقطه شروع شما خواهد بود.

چرا باید در بازاریابی اینترنتی (دیجیتال مارکتینگ) سرمایه‌گذاری کنیم؟

برای آنکه متوجه اهمیت بازاریابی اینترنتی در دنیای امروز شوید، به این موضوع فکر کنید که اکثر مردم وقتی‌که به دنبال یک رستوران خوب می‌گردند و یا وقتی‌که می‌خواهند خدمات بیمه شرکت‌های مختلف را با یکدیگر مقایسه کنند، اولین جایی که به آن سر می‌زنند کجاست؟ اینترنت.

بسیاری از مردم اکثر زمان خود را در طول روز به گشت‌وگذار در فضای دیجیتال اختصاص می‌دهند. بنابراین حضور فعال و مؤثر در اینترنت و استفاده از تکنیک‌های دیجیتال مارکتینگ، یک اصل ضروری برای کسب‌وکارهای بزرگ و کوچک در هر صنعتی است.

امکان دسترسی به توده‌ای از مخاطبان و افزایش شهرت برند

حالا که اینترنت تقریباً در تمام نقاط دنیا در دسترس مردم قرار دارد، می‌شود گفت که تعداد مخاطبانی که شما به آن دسترسی خواهید داشت تقریباً بی‌نهایت است.

از این نظر ظرفیت‌های موجود در دیجیتال مارکتینگ با هیچ نوع بازاریابی دیگری قابل‌مقایسه نیست. با انتخاب استراتژی‌های اصولی و مستمر، خواهید دید که چقدر راحت می‌توانید برند خود را به میلیون‌ها نفر بشناسانید و مشتریان جدید را به سمت کسب‌وکار خود هدایت کنید.

امکان انتخاب جمعیت هدف با دقت بالا

از مهم‌ترین مزایای دیجیتال مارکتینگ که نباید از آن غافل شوید، این است که پلتفرم‌هایی مثل گوگل، فیس‌بوک و غیره از الگوریتم‌های پیشرفته و هوشمندی استفاده می‌کنند که می‌تواند با دقت بالایی مخاطبان را بر اساس علایق و سلایق آن‌ها دسته‌بندی کند.

شما به‌عنوان صاحب یک کسب‌وکار، باید از این الگوریتم‌های حاضر و آماده به نفع خود استفاده کرده و کارزارهای تبلیغاتی خود را به شکل کاملاً هدفمند و مؤثر پیش ببرید. به این طریق مطمئن خواهید بود که تبلیغات شما دقیقاً به همان جمعیتی نشان داده می‌شود که امکان بیشتری دارد تا به خدمات و محصولات شما نیاز داشته باشند.

دسترسی به آمار و اطلاعات

فرقی ندارد که از کدام‌یک از تکنیک‌های بازاریابی اینترنتی استفاده می‌کنید. چه بازاریابی محتوایی باشد، چه تبلیغات دیجیتالی و چه هر روش دیگری، درهرصورت شما قادر خواهید بود تا با دقت و جزئیات کامل، نتیجه فرایند بازاریابی خود را در قالب آمار و ارقام دریافت کنید.

این اطلاعات به شما نشان می‌دهند که هرکدام از کمپین‌های شما تا چه حد موفق بوده، توانسته چه قشری از مخاطبان را به خود جذب کند، مخاطبانی که جذب این کمپین شدند چه رفتاری از خود نشان داده‌اند و غیره. همه این‌ها اطلاعاتی کلیدی در تعیین استراتژی بازاریابی اینترنتی محسوب می‌شوند که می‌توانند باعث تکامل تیم دیجیتال مارکتینگ شما شوند.

هزینه-فایده بهینه

درنهایت یکی از بزرگ‌ترین مزایای دیجیتال مارکتینگ نسبت به سایر روش‌های بازاریابی، هزینه فایده فوق‌العاده بهینه آن است. همان‌طور که اشاره کردیم، دیجیتال مارکتینگ مزایای زیادی با خود به همراه می‌آورد و روزبه‌روز نیز در حال تکامل خود و ارائه امکانات بیشتر به کاربران است.

همه این‌ها در حالی است که هزینه پکیج دیجیتال مارکتینگ و تکنیک‌های مختلفی که در این زمینه استفاده می‌شوند، نسبت به روش‌های سنتی بازاریابی بسیار به‌صرفه‌تر بوده و در اغلب موارد، بازده بهتری نیز دارند.

با هزینه یک کارمند، یک تیم دیجیتال مارکتینگ استخدام کنید!

بهترین تکنیک برای موفقیت در دیجیتال مارکتینگ

پس از آشنایی با مفهوم دیجیتال مارکتینگ، اولین سؤالی که ذهن صاحبان کسب‌وکار را به خود مشغول می‌کند این است که بهترین تکنیک برای موفقیت در دیجیتال مارکتینگ چیست؟

در پاسخ باید بگوییم که اصولاً در بازاریابی اینترنتی، چیزی تحت عنوان بهترین تکنیک وجود ندارد. چراکه هر یک از راهکارها و تکنیک‌هایی که برای دیجیتال مارکتینگ استفاده می‌شوند، مزایا و محدودیت‌های خاص خودشان را دارند و باید با توجه به اهداف یک کسب‌وکار خاص و ظرفیت‌های آن، از تکنیک‌های متناسب استفاده کرد.

این همان چیزی است که به‌عنوان استراتژی دیجیتال مارکتینگ شناخته می‌شود. برای شناسایی بهترین استراتژی مناسب با کسب‌وکار خود، نیاز به کمک افراد حرفه و متخصص در این زمینه خواهید داشت تا با شناسایی ظرفیت‌های بیزینس شما و اولویت‌بندی اهداف بازاریابی، بهینه‌ترین استراتژی را برای کمپین بازاریابی شما طراحی کنند.

اجرای استراتژی بازاریابی اینترنتی

شناسایی و انتخاب مؤثرترین استراتژی دیجیتال مارکتینگ، تازه قدم اول است. بعد از آن نوبت به اجرایی کردن این استراتژی می‌رسد که این مرحله نیز چالش‌های خاص خود را به همراه دارد. درواقع دیجیتال مارکتینگ یک کار توسعه محور است که شما نمی‌توانید به‌تنهایی روی یک جنبه از آن تمرکز کرده و انتظار موفقیت داشته باشید. بلکه باید به شکل هم‌زمان همه جنبه‌های کلیدی بازاریابی اینترنتی را پوشش دهید و قدم‌به‌قدم کسب‌وکار خود را توسعه دهید.

این یعنی برای اجرای استراتژی بازاریابی اینترنتی، شما به‌عنوان صاحب کسب‌وکار به کمک متخصصین زیادی در زمینه‌های گوناگون نیاز خواهید داشت. از تولیدکنندگان حرفه‌ای محتوا گرفته تا استراتژیست سئو، تیم سئو، تیم طراحی سایت، تیم تبلیغات و... تنها بخشی از نیروهایی هستند که حضور آن‌ها برای پیشبرد کمپین دیجیتال مارکتینگ ضروری است. پیدا کردن نیروهایی که توانایی و تجربه کافی در این زمینه را داشته باشند و همچنین با یکدیگر هماهنگ باشند، خود یک چالش بزرگ و بسیار هزینه‌بردار است.

علاوه بر آن یکی از مشکلات و چالش‌های رایج در مرحله اجرای استراتژی بازاریابی اینترنتی این است که کسب‌وکارها در مدیریت این تیم‌های مختلف به مشکل می‌خورند. چراکه این تیم‌ها باید در هماهنگی کامل با یکدیگر عمل کنند اما بسیار پیش می‌آید که صاحبان کسب‌وکار بنا به دلایل مختلف مثل تمرکز روی سایر جنبه‌های بیزینس خود، وقت و انرژی کافی برای رهبری تیم‌های مختلف دیجیتال مارکتینگ را ندارند و همین امر باعث شکست خوردن تمام برنامه‌های آن‌ها برای حضور فعال در دیجیتال مارکتینگ می‌شود.

اما راه‌حل این موضوع چیست؟ چگونه می‌توان ضمن رسیدگی به امور روزمره و حیاتی یک کسب‌وکار، یک تیم دیجیتال مارکتینگ موفق و کارآمد را نیز مدیریت کرد؟

با هزینه یک کارمند، یک تیم دیجیتال مارکتینگ استخدام کنید!

مدیریت یکپارچه دیجیتال مارکتینگ برای کسب‌وکارها

تاک مارکتینگ برای حل این مشکل اقدام به ارائه پکیج دیجیتال مارکتینگ کرده است. با استفاده از این پکیج‌ها، تمامی امور مربوط به دیجیتال مارکتینگ خود را به تیم تاک مارکتینگ خواهید سپرد و دیگر لازم نیست پیگیر پروژه‌های سنگین بازاریابی اینترنتی باشید و مدام برای هماهنگی تیم‌های مختلف در کسب‌وکار خود وقت و انرژی بگذارید.

در تاک مارکتینگ از تیم گسترده‌ای از متخصصین با تجربه در همه زمینه‌های مربوط به دیجیتال مارکتینگ استفاده می‌شود که شامل سئو، تولید محتوا، خدمات فنی سایت، تبلیغات، بازاریابی شبکه‌های اجتماعی و... می‌شوند.

پکیج‌های دیجیتال مارکتینگ تاک در انواع مختلفی ارائه شده‌اند که در هرکدام از آن‌ها، میزان مشخصی از خدمات مربوط به دیجیتال مارکتینگ را دریافت می‌کنید. هدف از این کار ایجاد تنوع قیمتی در پکیج‌ها است تا همه کسب‌وکارها اعم از بزرگ و کوچک بتوانند از تیم همه کار دیجیتال مارکتینگ بهره‌مند شوند.

بعد از انتخاب پکیج موردنظر، کافی است حساب خود را به شکل ماهانه شارژ نمایید تا خدمات مربوط به کسب‌وکار شما به شکل منظم و برنامه‌ریزی‌شده ارائه شود. به‌عبارت‌دیگر هنگام همکاری با تاک مارکتینگ، به‌غیراز انتخاب پکیج و شارژ حساب، دیگر لازم نیست نگران هیچ موضوعی در خصوص بازاریابی اینترنتی خود باشید.

این تیم دیجیتال مارکتینگ تاک است که به شکل کامل از صفر تا صد تمام استراتژی‌های بازاریابی شما را مدیریت و اجرا خواهد کرد و تنها چیزی که شما به‌عنوان صاحب یک کسب‌وکار در آن مشارکت خواهید داشت، لذت بردن از نتیجه یک پروژه دیجیتال مارکتینگ موفق خواهد بود.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز