خبرگزاری کار ایران

مرکز لیزر کرج دکتر انوشه؛ اولین مرکز مجهز به لیزر اگین 2021 در ایران

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۸۲۱۱

اولین مرکز مجهز به لیزر اگین 2021 در ایران

با رشد سریع تکنولوژی در پزشکی و لیزر موهای زائد هر روز شاهد ورود دستگاه های پیشرفته و جدید لیزر موهای زائد هستیم و لیزر اگین کمپانی دکا ایتالیا جدید ترین در دنیا می باشد که همزمان از لیزر فوق قدرتمند و سریع ALEX به همراه لیزر بی همتای Nd:YAG بهره میبرد. برای لیزر با این دستگاه در حال حاضر در ایران فقط میتوانید به مرکز لیزر کرج دکتر شقایق انوشه در مهرشهر کرج مراجعه نمایید.

تفاوت های لیزر اگین نسبت به سایر دستگاه های لیزر دنیا

  • انتخاب جنسیت مراجعه کننده در دستگاه لیزر
  • امکان انتخاب تایپ پوستی از 1 تا 6 در دستگاه که همه تایپ های پوستی دنیا را در بر میگیرد.
  • انتخاب ناحیه مورد نظر لیزر موهای زائد در دستگاه
  • پیشنهاد طول موج مناسب Nd:YAG یا ALEX  توسط دستگاه لیزر برای هر فرد بر اساس رنگ پوست، ناحیه مورد نظر، ضخامت مو و اینکه پوست سولاریوم شده یا خیر
  • دارای سطح مقطع لیزر بزرگتر نسبت به سایر دستگاه ها (3 سانتی متر) که باعث افزایش سرعت لیزر و کاهش درد مراجعه کننده می شود.
  • دارای تکنولوژی لیزر کم درد کمپانی دکا

لیزر اگین مناسب چه کسانی است؟

لیزر موهای زائد اگین کمپانی دکا با توجه به تکنولوژی جدید برای تمام افراد با هر تایپ پوستی و نوع مو مناسب میباشد و مخصوصا برای 2 تایپ پوستی که همیشه با لیزر موهای زائد چالش داشته اند بسیار موثر و مناسب است:

پوست روشن با موهای نازک : مناسب برای افراد با پوست روشن و موهای نازک با اثر بخشی بالا نسبت به سایر دستگاه ها

پوست های تیره : دارای طول موج ان دی یاگ  Nd:YAG برای کسانی که پوست تیره دارند یا به با سولاریوم پوست تیره ای پیدا کرده اند.

نکته مهم: برای پیدا کردن قیمت لیزر در کرج و اطلاعات تکمیلی مرکز لیزر کرج دکتر شقایق انوشه عبارت " مرکز لیزر کرج " را در اینترنت جستجو کنید و روی سایت مرکز لیزر کرج دکتر شقایق انوشه کلیک کنید و وارد سایت کلینیک دکتر انوشه شوید.

مرکز لیزر کرج کلینیک زیبای دکتر شقایق انوشه در مهرشهر کرج به عنوان بهترین مرکز لیزر کرج

چرا از دستگاه لیزر اگین استفاده کنیم؟

تکنولوژی منحصر بفرد DEKA بطور محسوسی، بازگشت انرژی از سطح پوست را کاهش می دهد. این تکنولوژی هم اکنون در حوزه رفع موهای زائد (Moveo HR)، رفع رنگدانه های زائد پوست (Moveo PL) و جوانسازی پوست  (Moveo SR) بکار گرفته می شود.

  • جدیدترین و قویترین دستگاه لیزر الکس اندیاگ دنیا از کمپانی بزرگ DEKA
  • دستگاه again یک پلتفرم لیزری سریع و پرقدرت برای رفع موهای زائد و دارای هندپیس Moveo
  • دو ویژگی در یک دستگاه:(Alex+Nd:YAG) لیزر فوق قدرتمند و سریع ALEX(با طول موج 755 نانومتر) و لیزر اندیاگ (با طول موج 1064 نانومتر)

اولین کلینیک لیزر در ایران که جدید به دستگاه لیزر اگین 2021 مجهز شده است در مهرشهرکرج واقع شده است.

مرکز لیزر کرج کلینیک دکتر شقایق انوشه با داشتن رتبه اول رضایت مراجعه کنندگان، داشتن انواع دستگاه های لیزر پیشرفته و جدید، کادر کاربلد و اپراتورهای با تجربه با مدرک بین المللی، لیزر موهای زائد مستقیم زیر نظر پزشک و مشاوره قبل لیزر موهای زائد، داشتن اپراتور های آقا و خانم، داشتن فضای بزرگ با محیط امن و مستقل، اختصاص پک بهداشتی مستقل برای زیباجویان از از بهترین و مجهزترین مرکز پیشرفته لیزر در ایران میباشد.

دستگاه های لیزر قدیمی؛ پرداخت هزینه با کارایی پایین

در برخی از مراکز لیزر به ویژه در مراکز زیبایی و آرایشی از دستگاه های لیزر قدیمی یا با عملکرد ضعیف یا دستگاه های فیک با نام برند اصلی که در بازار به فروش می رسد یا لیزر خانگی که عملکرد بسیار ضعیفتری از دستگاه های حرفه ای دارند؛ استفاده می کنند و توجه کنید که دستگاه های لیزر بعد از 5 سال کار اصولا توان و کارایی خود را از دست میدهند، پس لیزر موهای زائد با آنها را فراموش کنید حتی با تخفیف های خیلی بالا

دقت کنید که دستگاه های لیزر قدیمی، ضعیف یا فیک فقط نمایشی از لیزر را برای شما دارند و عملا کارایی مناسبی برای شما ندارند و پس از پایان لیزر، اکثرا موهای زائد شما فقط به خواب رفته، در نتیجه شما هزینه تمام جلسات لیزر خود را پرداخت می کنید و از بین نرفته است و پس از مدتی، یا با یک شوک با دستگاه لیزر واقعی بیدار شده و شروع به رشد مجدد می نمایند.

 به این معنا که شما هزینه لیزر موهای زائد را پرداخته اید ولی نتیجه ای نگرفتید و نه تنها پول خود را هدر داده اید و بلکه زمان خود را بیهوده صرف کرده اید.

نکته مهم : حتما قبل از مراجعه مراکز لیزر در کرج و انجام لیزر، مدل و سال ساخت دستگاه را سوال و مشاهده کنید و پس از اطمینان اقدام به لیزر کنید.

مرکز لیزر کرج دکتر انوشه؛ اولین مرکز مجهز به لیزر اگین 2021 در ایران

بهترین مرکز لیزر کرج مجهز به دستگاه لیزر اگین 2021 کمپانی دکا ایتالیا به عنوان پیشرفته ترین مرکز لیزر موهای زائد ایران

پس حتما قبل از شروع دوره لیزر از نام، برند و زمان تولید دستگاه لیزر و تعداد سال کارکرد آن مطمئن شوید و با انتخاب درست هم پول و زمان خود را هدر ندهید هم از پوست خود مراقبت کنید.

در کلینیک لیزر موهای زائد کرج دکتر انوشه دستگاه های لیزر با تکنولوژی روز دنیا و انواع طول موج با کارایی های متفاوت از جمله دستگاه لیزر پیشرفته الکساندرایت موتوس دکا ایتالیا  2020 DEKA's Motus AX Alexandrite laser  و دستگاه لیزر الکساندرایت again دکا ایتالیا 2021 به عنوان بهترین مرکز لیزر در کرج برای زیباجویان مورد استفاده قرار میگیرد که در ایران بی نظیر است.

  • لیزر موهای زائد آقایان
  • لیزر موهای زائد خانم ها
  • لیزر بدون درد کرج

لیزر موهای زائد فقط زیر نظر پزشک

از مشکلات متداول و بسیار مهم در لیزر موهای زائد نتیجه نگرفتن لیزر موهای زائد پس از پرداخت هزینه های زیاد برای لیزر و یا لیزر با وجود مشکلات هورمونی پنهان می باشد برای همین انجام لیزر می بایست زیر نظر مستقیم پزشک باشد تا از بسیاری از مشکلات آتی برای شما به وجود نیاید و از هدر رفت هزینه های لیزر شما جلوگیری شود.

مشاوره و چک آپ قبل لیزر موهای زائد جهت افزایش اثرگذاری بسیار حائز اهمیت است، نوسانات یا مشکلات مختلف هورمونی یا واکنش های مختلف بدن به لیزر در هر فرد متفاوت است و بسیار در اثر بخش بودن لیزر موهای زائد اهمیت دارد، برای همین شما ابتدا باید مشکلاتی که در بدن دارید را رفع کنید و سپس دوره لیزر خود را شروع کنید. در مرکز لیزر در کرج کلینیک دکتر انوشه در صورت وجود مشکلات هورمونی یا موارد مختلف با مشاوره و ویزیت معاینه می شوید و در صورت نیاز با انجام آزمایش، این مشکلات ریشه یابی می شوند و با یک دوره درمان و رسیدن بدن به شرایط نرمال، امکان لیزر موهای زائد برای شما فراهم میشود و در نتیجه لیرز موهای زائد شما کارایی بالایی دارد و در جلسات کمتر نتیجه مطلوبتری خواهید گرفت و در مجموع هزینه کمتری هم پرداخت خواهید نمود.

نکته مهم : حتما قبل از لیزر با پزشک مشورت کنید.

پس دقت کنید که معاینه قبل از انجام لیزر و بررسی روند نتیجه در طول زمان لیزر از مهمترین موارد می باشد که در صورت نیاز ، قبل از ادامه روند لیزر با انجام آزمایش و درمان مشکلات مختلف بدن مانند مشکلات هورمونی سرعت انجام لیرز و گرفتن نتیجه به نسبت هزینه انجام شده افزایش می یابد. پس فاکتور لیزر زیر نظر پزشک در کرج و مشاوره پزشکی قبل از انجام لیزر موهای زائد بسیار ضروری می باشد در لیزر موهای زائد کرج دکتر شقایق انوشه، لیزر زیر نظر ایشان انجام می گردد.

  • معاینه قبل از لیزر موهای زائد برای اثر بخشی بالا
  • رفع مشکلات و بیماری ها قبل از لیزر با ویزیت پزشک
  • مشاوره در طول زمان لیزر موهای زائد

لیزر فقط توسط اپراتورهای لیزر با مدرک معتبر

یکی از موارد مهم در لیزر موهای زائد، مهارت و تجربه و دانش اپراتور لیرز می باشد. اصولا اپراتور های لیزر باید دارای مدرک معتبر اپراتوری لیزر باشند تا دانش لازم در این خصوص را به دست آورده باشند، در صورتی که لیزر توسط فرد با تجربه صورت بگیرد می توان گفت که احتمال وقوع عوارض بسیار کاهش می یابد و فقط ممکن است که شما کمی احساس درد داشته باشید، نداشتن دانش فنی و پزشکی اپراتور ها  یا انجام لیزر توسط فردی تازه کار در بسیاری از موارد باعث ایجاد صدمات جبران ناپذیر پوستی و طول درمان های زیاد برای بهبود لطمات ناشی از لیزر موهای زائد اشتباه شده است که شامل قرمزی و التهاب پوست و درد ، پوسته پوسته شدن پوست ، تغییر در رنگ پوست ، هایپرپیگمنتیشن ، آسیب به چشم بیمار،  خطر عفونت‌های پوستی ، سوختگی و تاول پوست ، اسکار و زخم پوست می باشد، برای همین موضوع داشتن تجربه کافی و گذراندن دوره های اپراتوری لیزر موهای زائد برای کادر لیزر بسیار ضروری و مهم می باشد.

نکته مهم: قبل از انجام لیزر مدرک اپراتور لیزر را مشاهد نمایید.

پوست یکی از مهمترین اعضای بدن شماست که وظایف مهم محافظت و تنظیم درجه حرارت بدن،افزایش ایمنی، دفع مواد زائد، تولید ویتامین، ایجاد حس و جلوگیری از دست دادن مواد مغذی و معدنی بدن را بر عهده دارد، پس در مراقبت از پوست دقت کنید.  قبل از انجام لیزر مدرک اپراتور لیزر را مشاهد نمایید. کادر لیزرموهای زائد با تجربه آقا و خانم در کلینیک دکتر انوشه دارای مدرک اپراتوری لیزر از بهترین مرکز صادر کننده این مدارک بین المللی ، سازمان انرژی اتمی ایران هستند و شما میتوانید با خیال راحت برای انجام لیزر به این مرکز لیزر کرج مراجعه کنید.

  • دارای اپراتور لیزر آقا و خانم
  • اپراتورها با مدارک بین المللی سازمان انرژی اتمی
  • اپراتور با دانش فنی و پزشکی با تجربه

رعایت مسائل بهداشتی در مرکز لیزر

یکی از موارد مهم در لیزر رعایت بهداشت مخصوصا در زمان لیزر مناطق حساس بدن می باشد برای این موضوع سری لیزر که با بدن در تماس می باشد بسیار مهم است. دردستگاه های لیزر جدید استفاده با وجود سیستم های خنک کننده جدید از ژل خنک کننده برای لیزر بدن استفاده نمی شود و دستگاه های لیرز پیشرفته دارای سَر اختصاصی ویژه هر فرد می باشند که امکان رعایت اصول بهداشتی را فراهم کرده است از سوی دیگر با توجه وجود کرونا و اهمیت زیاد رعایت بهداشت در فضا های درمانی مانند لیزر، مرکز لیزرکرج کلینیک دکتر انوشه پک های اختصاصی بهداشتی ویژه ای به هر فرد میدهد تا لیزر موهای زائد در مهرشهر با رعایت تمام اصول بهداشتی انجام شده و از انتقال بیماری های مختلف جلوگیری شود. باید اشاره کنیم فضای باز بزرگ مرکز لیزر کرج دکتر انوشه تکمیل کننده موارد قیلی است که در دوران کرونا بسیار مهم می باشد. مرکز لیزر مهرشهر در فضای هزار متری و یک فضای باز سرسبز و محیط بهداشتی ویژه دارای اسپری ویژه ضد عفونی دست و پاپوش های پلاستیکی در بدو ورود می باشد که یک فضای مطمئن و آرامش بخش برای مراجعان فراهم کرده است.

  • سَری اختصاصی برای لیرز هر فرد
  • بدون نیاز به ژل و دارای دستگاه خنک کننده پیشرفته
  • پک بهداشتی اختصاصی برای هر فرد

مرکز لیزر کرج دکتر انوشه؛ اولین مرکز مجهز به لیزر اگین 2021 در ایران

مرکز لیزر مهرشهر دکتر شقایق انوشه مجهز به دستگاه لیزر الکساندرایت در کرج و دستگاه لیزر اگین 2021 

مرکز لیزر کرج کلینیک دکتر شقایق انوشه

استفاده از دستگاه های به روز دنیا در اثر گذاری، ماندگاری و راحتی زیباجو تاثیر زیادی دارد. کلینیک دکتر شقایق انوشه با یک فضای امن و مستقل و اپراتور های آقا و خانم با بکارگیری انواع دستگاه های پیشرفته لیزر موهای زائد زیبایی را به شما هدیه می دهد. پرسنل مجرب و کارآزموده در کلینیک دکتر انوشه با بهره مندی از آخرین تکنولوژی و جدیدترین تکنیک های درمانی ، تحت نظارت دکتر انوشه کاملترین خدمات را با هدف زیبایی مطلوب شما و رسیدن به بالاترین سطح رضایتمندی زیباجویان ارائه می دهند .

قیمت لیزر کل بدن در کرج و قیمت لیزر موهای زائد در کرج در سایت کلینیک دکتر انوشه موجود است. شما هر روز هفته می توانید از 10 صبح تا 8 شب با وقت قبلی برای انجام لیزر موهای زائد مراجعه کنید، حتی برای افراد شاغل و آقایان امکان لیزر در روز جمعه نیز فراهم شده است. شما در کنار تجربه کادر مرکزلیزرکرج کلینیک دکتر انوشه ، زیبایی به همراه آرامش خاطر با لبخند رضایت را تجربه خواهید کرد، شما میتوانید برای ویزیت و مشاوره مرکز لیزر موهای زائد مهرشهر در کلینیک دکتر انوشه ، با شماره ویژه 02691300898 تماس حاصل نمایید یا به سایت اینترنتی www.drAnoosheClinic.com  مراجعه نمایید.

مرکز لیزر خوب در کرج

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز