خبرگزاری کار ایران

بهترین مرکز بازیابی اطلاعات هارد کدام است؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۴۱۶۹

فرقی نمی‌کند شغل‌تان چه باشد و چه میزان تحصیلاتی داشته باشید؛ هر کس که در دنیای امروز زندگی می‌کند بخش بزرگی از اطلاعات حیاتی خود را روی ابزارهای دیجیتالی نظیر رایانه؛ لپ‌تاپ؛ تبلت؛ گوشی موبایل؛ فلش؛ مموری کارت و یا هارد اکسترنال ذخیره کرده است. عکس‌ها و ویدیوهای شخصی‌تان؛ یادداشت‌ها و نامه‌های مهم کاری؛ پایان‌نامه و پروژه‌های دانشگاهی؛ کتاب‌ها و اسناد؛ نتایج آزمایشات پزشکی یا علمی؛ به طور کلی هر اطلاعاتی که امروزه به شیوه دیجیتالی ثبت و ضبط شدنی است؛ بر روی هارد دیسک‌ها و یا ابزارهای مشابه آنها ذخیره می‌شود. یک اشتباه کوچک می‌تواند منجر به حذف این اطلاعات؛ پاک شدن دستی و یا خرابی هارد دیسک شده و تمام داده‌های حیاتی شما را در معرض از دست رفتن قرار دهد. حالا اگر به علت خرابی و یا آسیب دیدن هارد دیسک و یا خطاهای سیستمی و یا خطای انسانی اطلاعات شما از دست برود و یا غیر قابل دسترس شود چه باید کرد؟ برای بازیابی اطلاعات هارد به کدام مرکز ریکاوری هارد باید مراجعه کنید؟ آیا اصلا بازیابی اطلاعات هارد سوخته ممکن است؟

بهترین مرکز بازیابی اطلاعات هارد کدام است؟

بازیابی اطلاعات هارد سوخته چگونه است؟

به طور کلی وقتی هارد دیسک شما سوخته باشد علت آن می‌تواند نوسانات برق؛ ضربه و آسیب‌های فیزیکی؛ تمام شدن عمر مفید هارد دیسک؛ آسیب دیدن هد هارد دیسک و بدسکتور شدن شدید هارد باشد. علل دیگری هم وجود دارند که می‌توان آنها را در نهایت به یکی از عوامل نام‌برده‌ی بالا ربط دارد. حالا قطعا سوال شما این است که وقتی هارد دیسک شما سوخته باشد؛ چگونه می‌توان اطلاعات آن را ریکاوری کرد؟ پاسخ این‌ست که با تعمیر و جراحی هارد دیسک؛ قطعه و یا قطعات خراب جایگزین می‌شوند تا بتوان شناسایی هارد دیسک را ]حتی اگر شده به صورت موقت [گرفت. گاهی نیز با مهندسی معکوس سعی می‌شود علت خرابی هارد را به صورت موقت برطرف کرده تا بتوان اطلاعات ذخیره شده روی هارد را خواند و روی یک هارد دیسک سالم دیگر کپی سکتور به سکتور کرد. این کار در شرایط آزمایشگاهی و توسط کارشناسان زبده و به کمک ابزارهای سخت‌افزاری و نرم‌افزاری خاصی صورت می‌گیرد. بنابراین کسی که تخصصی در این زمینه ندارد نباید ریسک کرده و اطلاعات مهم روی هارد دیسک را به خطر بیاندازد.

بهترین مرکز بازیابی اطلاعات هارد باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

وقتی می‌خواهید اطلاعات روی هارد دیسک خود را بازیابی کنید؛ باید به دنبال یک مرکز ریکاوری اطلاعات مطمئن باشید که بتوانید با اطمینان خاطر هارد دیسک خود را به آن مرکز سپرده و اطلاعات خود را بازیابی کنید. حالا می‌خواهیم ببینیم برای انتخاب یک مرکز بازیابی اطلاعات مطمئن چه پارامترهایی را باید در نظر بگیریم. ما در اینجا شش ویژگی اصلی یک مرکز ریکاوری اطلاعات مطمئن را برای شما شرح می‌دهیم که می‌تواند به عنوان معیار برای بررسی و ارزش‌گذاری مراکز بازیابی اطلاعات مدنظر قرار گیرد:

  • داشتن مجوز از مراجع رسمی و سابقه‌ی قابل ارجاع

    وقتی قرار است هارد دیسک حاوی اطلاعات شخصی و حساس خود را به یک مرکز ریکاوری بسپارید؛ مهم‌ترین نکته بررسی مجوزها و سوابق آن مرکز است. کلینیک هارد ایران زیر مجموعه‌ی شرکت هارد ایران در سال 1370 شروع به کار کرده و سال‌هاست که عضو رسمی اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران بوده و جزو پایه‌گذاران صنف بازیابی اطلاعات در ایران است. هارد ایران مجوز رسمی بازیابی اطلاعات داشته و سال‌هاست که به عنوان مرجع متخصص بازیابی اطلاعات با دادگستری؛ کلانتری‌ها و اصناف همکاری انجام می‌دهد.

  • همکاری با شرکت‌های بزرگ تجاری و نهادهای رسمی دولتی

    وقتی می‌بینید یک مرکز بازیابی اطلاعات با وزارت‌خانه‌ها؛ دادگستری و کلانتری‌ها همکاری دارد متوجه می‌شوید که ارگان‌های دولتی و حاکمیتی به این مرکز اعتماد داشته و سابقه‌ی کاری هارد ایران مورد تایید آنهاست. وقتی نام بانک‌ها؛ بیمه‌ها و شرکت‌های بزرگ تجاری کشور را به عنوان مشتری‌های هارد ایران مشاهده می‌کنید؛ متوجه خواهید شد که بخش خصوصی و مهم‌ترین شرکت‌های تجاری کشور نیز کلینیک هارد ایران را شریک امن خود دانسته و کار بازیابی اطلاعات حساس خود را به این مجموعه سپرده‌اند.

  • رعایت حریم خصوصی مشتری و ضمانت محرمانگی اطلاعات

    رعایت کردن اصل ضمانت محرمانگی اطلاعات و امکان پیشنهاد قرار عدم افشای اطلاعات (NDA) یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های قابل مقایسه‌ی یک مرکز بازیابی اطلاعات معتبر با سایر مراکز غیر قابل اعتماد است. هارد ایران از نخستین مراکز فعال IT کشور بوده که از سال‌ها پیش با ارائه‌ی قراردهای NDA به مشتریان بزرگ و سازمانی خود؛ اعتماد آنها را جلب کرده است.

  • کادر متخصص مجرب و تجهیزات و ابزارهای به روز و اتاق تمیز استاندارد

    دیگر موردی که باید مدنظر قرار گیرد داشتن کادر مجرب و تجهیزات به‌روز و استاندارد است. هارد ایران که خود از وارد کنندگان تجهیزات ریکاوری و تجهیزات تعمیر و جراحی هارد دیسک است؛  همیشه به آخرین و به‌روزترین تجهیزات و ابزارهای این صنعت دسترسی داشته و از معدود مراکزی است که با داشتن اتاق تمیز استاندارد کلاس 100 ایزو 5 امکان جراحی پیشرفته‌ترین هارد دیسک‌های دنیا را فراهم نموده است.

  • پرداخت پول تنها در ازای بازیابی اطلاعات

    یکی از مهم‌ترین مسائل در انتخاب یک مرکز بازیابی اطلاعات این است که پرداخت شما تنها پس از بازیابی اطلاعات مدنظرتان باشد و در صورت عدم بازیابی هزینه‌ای پرداخت نکنید. هارد ایران تنها در صورت بازیابی اطلاعات مد نظر شما پول دریافت خواهد کرد.

  • مشاوره رایگان به مشتریان و بررسی قطعه و اعلام مشکل آن بدون دریافت هزینه

    دیگر ویژگی قابل توجه یک مرکز بازیابی اطلاعات معتبر ارائه مشاوره‌ی رایگان و عدم دریافت هزینه برای بررسی قطعه و اعلام مشکل قطعه‌ی شما بدون دریافت هیچ هزینه‌ای است. هارد ایران این امکان را برای همه فراهم کرده که به رایگان از طریق شماره تلفن 02188100419 مشاوره رایگان در خصوص ریکاوری و تعمیر و جراحی هارد دیسک دریافت کنند. تمام قطعاتی که در هارد ایران پذیرش می‌شوند به طور رایگان بررسی شده و مشکل آن به مشتری اعلام می‌شود و تنها در صورت تایید مشتری کار ریکاوری و تعمیر و جراحی انجام خواهد شد. در غیر اینصورت هیچ هزینه‌ای برای مشتری نخواهد داشت که متوجه شود مشکل قطعه‌اش چه بوده که اطلاعات غیر قابل دسترس شده‌اند.

بهترین مرکز بازیابی اطلاعات هارد کدام است؟

راه‌های تماس با هارد ایران

روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9:30 تا 16 و روزهای پنج‌شنبه از 9:30 تا 13می‌توانید از طریق تلفن 292 100 88 021 با واحد پذیرش کلینیک هارد ایران تماس گرفته یا مراجعه‌ی حضوری به دفتر مرکزی کلینیک هارد ایران داشته باشید.

نشانی: تهران، ابتدای تخت طاووس (ابتدای خیابان مطهری از سمت خیابان ولیعصر)، جنب هتل بزرگ تهران، کوچه منصور، پلاک ۷۵، طبقه همکف، واحد یک، دفتر مرکزی کلینیک هارد ایران

در تمام ساعات غیر کاری نیز از طریق پیامک یا پیام‌رسان‌هایی همچون واتساپ می‌توانید به طور مستقیم از طریق شماره 299 71 71 0912 با کلینیک هارد ایران در تماس باشید و سوالات خود را مطرح کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز