خبرگزاری کار ایران

دستگاه ازن ژنراتور گندزدا و ضدعفونی کننده آب صنعتی

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۹۲۵۶

دستگاه ازن ژنراتور که در حوزه تصفیه آب و فاضلاب با نام ازن ساز نیز شناخته می شود. از این دستگاه برای برای تولید گاز ازن جهت ضدعفونی آب، پاکسازی هوا، از بین بردن بوهای نامطبوع و میکروب زدایی با کیفیت بسیار بالا در محیط استفاده می‌گردد.

دستگاه ازن ژنراتور چیست؟

اوزون ژنراتور یا دستگاه ازن زن به عنوان روشی موثر برای پاکسازی آلودگی هوا، بوها و گندزدایی آب مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه ازن ژنراتور در اندازه و کاربردهای مختلف استفاده می شود. ازن یک گاز محرک ریه است که می تواند عوارض جانبی منفی داشته باشد.

ذکر این نکته ضروریست که گاز ازنی که از سه اتم اکسیژن تشکیل گردیده  و در دستگاه ازن ژنراتور مورد استفاده قرار میگیرد، به طور طبیعی از ایجاد اشعه های فرابنفش و در زمان وقوع رعد و برق تولید شده و به همین دلیل، دارای خاصیت اکسید کنندگی پرقدرتی میباشد. این خاصیت اکسیداسیون قوی، شدیداَ برای انواع دستگاه ازن ساز کارآمد خواهد بود.

فروش انواع دستگاه ازن ژنراتور پیور آکوا

شرکت تصفیه آب پیور آکوا به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان و تامین کنندگان تجهیزات و ارایه دهنده خدمات مشاوره ای در حوزه آب و فاضلاب، ساخت مخازن در حجم های مختلف، دستگاه تصفیه آب صنعتی، دستگاه آب شیرین کن آماده ارائه مشاوره رایگان به خریداران محترم می‌باشد.

تماس با شماره : ۸۶۱۲۲۴۶۹-۰۲۱

کاربرد ازن ژنراتور در گندزدایی و تصفیه آب

یکی دیگر از انواع دستگاه های تصفیه آب، ازن ژنراتور است که با تزریق ازن به آب و فاضلاب، قادر به از بین بردن تمامی باکتری ها، میکروارگانیسم ها و میکروب های موجود در آب و تولید آب با بالاترین کیفیت میباشد. البته باید بدانید که ضدعفونی آب آشامیدنی به روش های مختلفی انجام می شود؛ روش هایی مانند کلرزنی، افزودن دی اکسید کلر، اشعه ماوراء بنفش و به جرات می توان گفت که در این بین دستگاه ازن ژنراتور می تواند بالاترین و سریع ترین بازده ممکن را داشته باشد. رایج‌ترین روش فیلتراسیون آب امروزه استفاده از دستگاه ازن ساز تصفیه آب و مولد ازن است.

قیمت خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی 

انواع دستگاه ازن ژنراتورهای صنعتی 

پکیج تزریق اوزون یا سیستم ازن ساز در بسیاری از صنایع مانند آب و فاضلاب، استخر، دامداری، مرغداری، استخر پرورش ماهی، صنایع غذایی و … کاربرد دارد. همچنین از گاز ازن برای ضدعفونی در بیمارستان ها، هتل ها و حتی منازل استفاده میشود. 

شرکت پیورآکوا تولید کننده و عرضه کننده انواع دستگاه های ضدعفونی کننده آب

دستگاه ازن ژنراتور استخر شنا

امروزه ازن ساز استخر یکی از تجهیزات ضدعفونی در بسیاری از استخرهای بزرگ شنا می باشد. ازن در تصفیه آب یک عامل میکروب کش و اکسید کننده است که در برخی از استخرها به تنهایی و در بیشتر موارد همراه با کلر به عنوان مکمل سیستم تصفیه آب استخر استفاده می شود. به دلیل ناپایداری شدید ازن در آب، اوزون باید همیشه تولید و به آب تزریق شود.

دستگاه ازن ژنراتور استخر پرورش ماهی

ازن به دلیل مزایای بیشماری که دارد به طور گسترده در پرورش آبزیان استفاده می شود. گندزدایی آب برای حفظ سلامت آبزیان بسیار ضروری میباشد. ازن آب را بدون مواد مضر یا مواد شیمیایی ضد عفونی می کند. استفاده از این روش باعث کاهش میزان بیماری و افزایش طول عمر آبزیان می شود. دستگاه ازن ساز استخر ماهی وظیفه کاهش مواد جامد معلق و کربن آلی را دارد. 

دستگاه ازن ژنراتور مرغداری

از کاربردی ترین دستگاه های ضد عفونی که مزایای زیادی دارد دستگاه ازن ساز مرغداری است. کاربرد این دستگاه گندزدایی، تصفیه هوا، ذخیره و انکوباسیون تخم مرغ میباشد. آب مزرعه معمولا از چاه تامین می شود. دام، طیور و کارگران در محیط مزرعه از آب چاه استفاده می کنند و این آب آلودگی میکروبی زیادی دارد که باعث ایجاد بیماری و کاهش راندمان کار می شود. باکتری هایی مانند سالمونلا و اشریشیا کلی باعث اسهال در طیور می شوند. اما استفاده از اوزون ساز طیور باعث اکسیده شدن و مرگ این باکتری ها می شود. علاوه بر ضدعفونی هوا و آب در مرغداری ها، برای شستشوی تجهیزات، ضدعفونی سطوح، کف سالن ها می توان از دستگاه ازن زن استفاده کرد.

قیمت دستگاه ازن ژنراتور مرغداری

قیمت دستگاه ازن ساز مرغداری بستگی به گرماژ ازن ساز و این عامل نیز پارامتری وابسته به کیفیت قطعات مورد استفاده در دستگاه ازن ساز می باشد. 

برای دریافت مشاوره و اطلاع از قیمت دستگاه اوزون ژنراتور میتوانید با شماره ۸۶۱۲۲۴۶۹-۰۲۱تماس حاصل نمایید.

دستگاه ازن ژنراتور دامداری

در دامداری ها به علت وجود حشرات، پشه ها و فضولات دام ها، گازهای مضری مانند متان، آمونیاک و اسید سولفوریک تولید می شود که همین گازها موجب آلودگی و مسمومیت فضا و محیط می شود.  ازن سازها در دامداری و گاوداری ها تمامی باکتری و میکروب های موجود در هوا را از بین می برند و از انتقال عفونت ها و بیماری ها به دام ها و حیوانات جلوگیری می کنند. یکی از مهمترین مزایای این دستگاه این است که بسیار سریع واکنش نشان داده و ضدعفونی و حذف آلودگی ها را انجام می دهد.

دستگاه ازن ژنراتور گندزدا و ضدعفونی کننده آب صنعتی

طراحی و ساخت انواع دستگاه ازن ژنراتور 

دستگاه ازن ژنراتور صنعت مواد غذایی

افزودن گاز ازن با دستگاه ازن زن به هوای داخل اتاق سردخانه، جلوی نفوذ باکتری ها به مواد غذایی را می گیرد و در نتیجه از فعالیت باکتریایی، میکروبی، عوامل شیمیایی درونی و قارچ ها در غذا هایی که در اتاق های سردخانه هستند جلوگیری می کند.

دستگاه ازن ژنراتور پزشکی

گاز ازن بیش از یک قرن است که در علم پزشکی کاربرد دارد. دستگاه ازون ساز یا ازن ژنراتور پزشکی برای ضدعفونی کردن ادوات درمانی، اتاق عمل و حتی برای درمان برخی بیماری ها استفاده می شود.

قیمت دستگاه اوزون 

قیمت ازن ژنراتور به نوع فرآیند و میزان مورد نیاز ازن جهت ضدعفونی وابسته است. هر قدر مقدار گرماژ ازنی که توسط دستگاه تولید می شود بیشتر باشد قاعدتا قیمت آن نیز بالاتر خواهد رفت.

  • مانند تمامی تجهیزات و دستگاه های صنعتی قطعات و برند مورد نظر در قیمت نهایی ازن ژنراتور موثر خواهد بود
  • کیفیت قطعات 
  • جنس قطعات مصرفی 
  • نوع تکنولوژی مصرفی در دستگاه 
  • پوشش بدنه این دستگاه ها و جنس شیرهای اتصال

طراحی و ساخت مخازن GRP در ذخیره سازی آب شرب 

GRP مخفف Glass Reinforced Plastic به معنای پلاستیک تقویت شده با شیشه میباشد. مخازن جی آر پی، قطعه ای ساخته شده از پنل های GRP با قالب گرم و تقویت کننده های فولادی که در ظرفیت، ارتفاع و شکل های مختلف ارائه می شود. مخزن GRP ساخته شده از مواد کامپوزیت با ترکیب مدول بسیار بالا از الیاف شیشه و خواص مقاوم در برابر خوردگی و شرایط مختلف محیطی و رزین های پلیمری چند سالی است که وارد صنعت شده است. این کامپوزیت ها به دلیل مزایای زیادی که دارند بسیار محبوب هستند. استحکام بالا، وزن کم، عمر طولانی و نیاز به نگهداری و تعمیرات بسیار کم، در ساخت مخازن ذخیره مایعات به ویژه مخازن ذخیره آب و مخازن سیالات خورنده بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

قیمت مخزن آب شرب جی آر پی بر اساس متغیرهایی مانند حجم مخزن، نوع طراحی، نوع مخزن، نوع سیال، درجه حرارت و فشار کارکردی میتواند تغییر کند. این منابع ذخیره مانند مخزن FRP به صورت کلی جهت ذخیره و یا انتقال آب، سیالات خورنده و مشتقات نفتی مورد استفاده قرار می گیرند.

دستگاه ازن ژنراتور گندزدا و ضدعفونی کننده آب صنعتی

طراحی و ساخت انواع مخزن های آب شرب GRP 

پیور آکوا طراح و تولید کننده دستگاه های آب شیرین کن

گروه سازه های آبی پیورآکوا با بکارگیری دانش روز و مهندسین متخصص آمادگی ارائه خدمات مشاوره رایگان، ارسال پروپوزال و طراحی و تولید تجهیزات تصفیه آب و آب شیرین کن RO پیش ساخته را دارد.

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز