خبرگزاری کار ایران

لوازم یدکی اورجینال خودروهای کیا و هیوندای را از کجا بخریم؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۴۶۲۸

شاید این روزها به راحتی بشه این جمله معروفی که میگن:"نداشتن خودرو یک دردسر داره و  داشتنش هزارتا" را به راحتی بتوان حس کرد اگر شما خودروی ساخت داخل سوار می شوید حتما مشکل خرید لوازم یدکی با کیفیت و قیمت مناسب دارید. حال اگر خودروی شما خارجی باشد  مشکلات و مسائل شما برای خرید قطعات این خودروها چندین برابر خواهد شد.در کشور ما مالکان خودروهای کره ای  به ویژه خودروهای شرکت کیا کم نیستند و به همان مقدار هم آنها در مواقعی که قطعه ای از خودروهایشان نیاز به تعویض دارند با مشکلات بسیار زیادی برای خرید لوازم یدکی کیا در تهران و یا شهر های دیگر مواجه هستند. واردات لوازم یدکی این خودروها همیشه به مشکلات ناشی از تحریم ها و قیمت ارز در کشور گره خورده و  همواره اصلی ترین دلایل برای کمیاب و یا گران شدن این قطعات می باشد. در این مطلب قصد داریم به کمیاب بودن لوازم یدکی اصلی خودروهای کیا بپردازیم و یکی از بهترین فروشنده های این قطعات را به شما معرفی کنیم.

کمیاب شدن قطعات اصلی خودروهای کره ای

فرقی نمیکند که خودرو شما  ساخت کشور کره  باشد یا از کشور دیگری وارد شود با توجه به این که عمده خودروهای وارداتی در کشور ما مربوط به این کشور می باشد و از آنجایی که بعد از تحریم ها و این که شرکت کره ای با کشور ما قطع همکاری کرد موجب گران شدن  خودروها و همچنین مشکلات بسیار زیادی در ارائه  لوازم برخی خودروها مثل لوازم یدکی گرنجور،سراتو، اسپورتیج و دیگر خودروهای کیا و یا حتی هیوندای  شد.

در کنار این ها باید مشکلات ناشی از کرونا و بسته شدن مرزها را نیز اضافه کرد که با واردات قاچاق لوازم یدکی این خودروها در کشور همراه شد که همین موجب واردات بسیار زیاد قطعات غیر اصل بدون ضمانت و گارانتی  به کشور است. ضمن این  که تشخیص قطعات غیر اصل از اورجینال به راحتی امکان پذیر نیست  و برای شناسایی آن حتما یک متخصص باید آن را تشخیص دهد. به این نکته هم  باید اشاره کرد که  مشکلات ناشی از استفاده  این قطعات بسیار بیشتر از نبود قطعه اصل در کشور می باشد زیرا استفاده از قطعات غیر اصل و بی کیفیت در بسیاری از مواقع موجب اسیب زدن به قطعات دیگر این خودروها شده و هزینه های زیادی را روی دست صاحبانش خواهد گذاشت

بورس لوازم یدکی کیا

لوازم یدکی اورجینال خودروهای کیا و هیوندای  را از کجا بخریم؟

قطعات و لوازم یدکی خودروهای کیا و هیوندای از دوطریق وارد بازار کشور می شوند. یکی از این راه ها قاچاق است که به آن اشاره کردیم و راه دیگر تولید در داخل است که توسط تولید کنندگان با کپی برداری از سازندگان اصلی یا تعمیر مجدد قطعات کارکرده انجام می شود و در قالب لوازم یدکی اصل یا نو به مردم فروخته می شود.

 از آنجایی که به دلیل مشکلاتی که در بالا نیز به آن اشاره کردیم، قیمت و همچنین کیفیت لوازم یدکی خودروهای کیا مصوب و ثابت نیست و همچنین وجود قطعات غیر اصل در بازار، یکی از دغدغه های بسیار مهم دارندگان خودروهای کیا این است که لوازم یدکی اصل را  با قیمتی مناسب از فروشنده های معتبر در بازار خریداری کنند و این که همه آنها به دنبال جایی هستند که بتوانند با مقایسه درست و بررسی این قطعات بهترین انتخاب را داشته باشند.

پنج نکته مهم برای خرید لوازم یدکی کیا و هیوندای

کسب اطلاعات از قطعات اصلی

 به طور مثال وقتی شما قصد تعویض قطعات سوناتا را داریداولین نکته در مورد خرید لوازم یدکی  این خودرو کسب اطلاعات در مورد آن قطعه است و این که شما بدانید قطعه ای که در خودروی شما خراب شده نیاز به تعویض دارد و یا با تعمیر کردن مشکل آن حل می شود. نکته مهم بعدی این است که بسیاری از خودرو سازان یا خود قطعه ای را تولید کرده و یا توسط شرکت هایی که طرف قرار داد با آنها هستند تولید می شود که در این صورت درج لوگوی اصلی سازنده برروی قطعات می تواند یکی از راه های شناخت قطعه اصل می باشد. سایت های زیادی هستند می توانید با سر زدن به آنها هم از قطعات خودرو خود اطلاعات کسب کنید و هم از اصالت کالا ها اطمینان حاصل کنید.

بررسی سایت های فروش قطعات خودرو

امروزه سایت های و فروشگاه های اینترنتی زیادی هستند که در زمینه اطلاعات مربوط به خودروها فعالیت می کنند که شما می توانید با مراجعه به آنها در مورد مشخصات خودروها و همچنین لواز یدکی آنها اطلاعات بسیار زیادی کسب کنید و همچنین راه های شناخت لوازم یدکی این خودروها را پیدا کنید.

سایت الماس پارت که به صورت کاملا تخصصی در زمینه فروش انواع لوازم یدکی خودروهای کیا و هیوندای می تواند به شما در زمینه خرید قطعات و لوازم یدکی کمک کند.

خدمات پس از فروش و ضمانت اصالت کالا

خدمات پس از فروش یکی از معیارهای بسیار مهم برای خرید لوازم یدکی کیا می باشد. این که سایتی که مورد نظر شماست تا چه میزانی خدمات پس از فروش دارد و این که محصولات موجود در این فروشگاه ضمانت و گارانتی لازم را دارد یا خیر؟

مقایسه با سایت های مشابه خارجی

 با توجه به قیمت بالای لوازم یدکی خودروهای کیا در ایران یکی از راه های شناخت قطعات اصلی در بازار این است که شما می توانید با مراجعه به سایت های خارجی قیمت های آنها را با قیمت های اعلام شده توسط فروشنده های داخلی مقایسه کرده و معقول ترین های آنها را پیدا کنید و تصمیم به خرید بگیرید

بررسی نظرات خریداران قبلی

 بررسی نظرات کاربرانی که سابقه خرید از سایت های مختلف را دارند می تواند یکی از بهترین راه های برای اعتماد به یک شرکت باشد. پیشنهاد می کنیم با مراجعه به این سایت ها در قسمت نظرات کاربران و با دنبال کردن شبکه های اجتماعی نظرات مثبت کاربران را بررسی کرده و بهترین انتخاب را داشته باشید.

لوازم یدکی اورجینال خودروهای کیا و هیوندای  را از کجا بخریم؟

فروشگاه الماس پارت

در نهایت باید گفت که با توجه به تمامی موارد گفته شده از قبیل قیمت ، ضمانت ، اصالت و همچنین کیفیت لوازم یدکی کیا و مشکلات موجود برای خریداران در این بازار شما باید بهترین انتخاب را در این زمینه داشته باشید . بنابراین ما به شما فروشگاه الماس پارت را که با بیش از یک دهه تجربه در زمینه فروش قطعات و لوازم یدکی کیا و هیوندای در کشور فعالیت می کند و همچنین با داشتن کارشناسان متخصص و مجرب می تواند بهترین مشاوره را به شما بدهد معرفی می کنیم.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز