خبرگزاری کار ایران

آشنایی با شرکت سوله سازی طرح آسا تبریز

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۸۲۰۷

شرکت سوله سازی طرح آسا با بیش از دو دهه سابقه در زمینه ساخت سازه‌های فلزی از اولین مجوعه‌های فعال در این حوزه می‌باشد که دانش اروپایی ساخت سازه‌های سبک لوله‌ای یا همان سوله سبک را وارد کشور کرد.

مزیت‌های فراوان این نوع سازه، از جمله هزینه کمتر در مقایسه با سازه‌های فلزی دیگر باعث شده است که استفاده از سوله در این سال‌ها رواج بیشتری پیدا کند. باتوجه به دانش مدرن که در ساخت این نوع سازه‌ها به کار گرفته می‌شود، سوله سبک در مقایسه با سازه‌های سنگین آهنی دیگر ۳۰ تا ۴۰ درصد مصرف متریال کمتری دارد که به کاهش هزینه‌ها منجر می‌شود.

از دیگر مزیت‌های سوله لوله ای می‌توان به ساخت در محل کارگاه و نصب در محل پروژه اشاره کرد. همچنین اتصالات در این نوع سازه‌ها بیشتر با پیچ و مهره می‌باشد، بنابراین این امکان وجود دارد که در آینده محل سازه را تغییر داد و یا آن را به عنوان سوله دست دوم بفروش رساند.

آیا سوله سبک سازه قابل اعتمادی است؟

با وجود اینکه استفاده از سازه‌های سبک در بسیاری از کشورهای اروپایی رایج است، اما در بین بسیاری از کارفرمایان داخلی هنوز ابهاماتی وجود دارد. نامگذاری سوله سبک این ذهنیت را تداعی می‌کند که این نوع سازه از مقاوت مناسبی برخوردار نیست اما باید بدانید که سوله سبک مورد تایید نظام مهندسی می‌باشد و طبق دفترچه محاسبات فنی ساخته می‌شود، می‌تواند شرایط سخت جوی و جغرافیایی مانند بار باد، زلزله و برف را تحمل نماید.

آشنایی با شرکت سوله سازی طرح آسا تبریز

ساخت سوله در تبریز و نصب در سراسر کشور

در حال حاضر مجموعه طرح آسا با داشتن چندین کارگاه ثابت در استان‌های آذربایجان شرقی، قزوین، تهران، زنجان و کرمانشاه مشغول به فعالیت می‌باشد. البته باتوجه به ماهیت سوله سبک که سازه از پیش ساخته شده می‌باشد، این امکان وجود دارد که در شهر دیگری نصب و اجرا شود. از این رو، این امکان وجود دارد که سوله در کارگاه مرکزی مجموعه که در تبریز واقع شده است ساخته شده و سپس به شهر کارفرما منتقل و در آنجا نصب شود.

هدف مجموعه ما اجرای سازه‌هایی مقاوم، با معماری خاص و مطابق با استاندارد سازمان نظام مهندسی و آیین نامه‌های روز دنیا و با در نظر گرفتن صرفه اقتصادی بالا نسبت به روشهای سنتی است. در راستای توجه به این اصل توانسته‌ایم پروژه‌های کوچک و بزرگ صنعتی، ورزشی و فرهنگی را در سراسر نقاط کشورمان ایران، با موفقیت اجرا نماییم.

راه‌های ارتباطی و دریافت مشاوره رایگان:

۱- تماس تلفنی با شماره‌های: 09144196088 – 04132447084

۲- مراجعه به وب‌سایت طرح آسا

۳- مراجعه حضوری: کیلومتر ۷ جاده تبریز، خسروشاه، روبروی پادگان شهید قاضی، کوی شهید قاضی

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز