خبرگزاری کار ایران

اهمیت مشاوره مالیاتی آنلاین، تلفنی و حضوری

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۴۹۷۸

آیا شما هم سوال مالیاتی دارید؟ آیا می‌خواهید از پرداخت جرایم سنگین مالیاتی جلوگیری کنید؟ امروزه با توجه به تغییر مداوم بخشنامه‌های مالیاتی و قوانین امور مالیاتی کشور، بیشتر شرکت‌ها و اشخاص حقیقی به دلیل مشغله کاری زیاد و کمبود وقت نمی‌توانند مسائل مالیاتی خود را حل کنند؛ به همین دلیل اکثر اشخاص حقیقی و حقوقی به دنبال مشاور مالیاتی خِبره هستند که با دریافت یک مشاوره تخصصی از بروز مشکلات و اختلافات مالیاتی خود جلوگیری کنند.

اگر شما هم به دنبال مشاور مالیاتی متخصص هستید، ما در ادامه این مقاله از آقای مالیات به معرفی خدمات مشاوره مالیاتی آنلاین، تلفنی و حضوری و آموزش مالیات می‌پردازیم پس همراه ما باشید.

مالیات چیست؟

مالیات نوعی هزینه مالی است که از طرف نهاد مربوط به اداره مالیات به‌منظور تأمین هزینه‌های عمومی کشور از اشخاص حقیقی یا حقوقی بر اساس میزان درآمد یا گردش مالی یا دارایی به‌اجبار اخذ می‌گردد و در صورت عدم پرداخت، طبق قانون شخص مالیات دهنده مشمول مجازات نیز خواهد شد؛ اما اشراف به قوانین مالیاتی برای هر شخص حقیقی یا حقوقی می‌تواند به وی کمک کند تا در پرداخت مالیات، با استفاده از امکان‌های قانونی، با پرداخت در موعد مشخص، کم‌ترین مالیات ممکن را پرداخت نماید.

ما در مؤسسه آقای مالیات به‌منظور ارتقای سواد مالیاتی جامعه، تمامی محتوای آموزش مالیات را به‌صورت پرسش‌ و پاسخ مالیاتی، آموزش قوانین مالیاتی، آموزش امور مالیاتی، ویدئو، پادکست مالیاتی و مقاله قرار داده‌ایم.

امسال با توجه به تغییرات زیاد قوانین مالیاتی، اکثر حسابداران و مشاوران مالیاتی با گذراندن جدیدترین دوره‌های آموزش مالیات به یک وکیل و مشاور مالیاتی ماهر تبدیل شدند. اگر شما هم دوست دارید از دانشجویان دوره وکیل مالیاتی، مشاور مالیاتی و کارشناس مالیاتی مؤسسه ما باشید، می‌توانید به صفحه آموزش مالیات مراجعه کنید.

اهمیت مشاوره مالیاتی آنلاین، تلفنی و حضوری

چرا به مشاور مالیاتی نیاز داریم؟

  1. یک مشاور مالیاتی باعث آگاهی شما از جرائم و تخلفات مالیاتی می‌شود و اظهارنامه مالیاتی شما را به شکلی تنظیم می‌کند که مرتکب  جرائم و تخلفات نشوید.
  2.  مشاور مالیاتی با تنظیم درست قراردادها و روابط کاری باعث می‌شود از تشویق‌ها و معافیت‌های مالیاتی حوزه کسب و کار خود، در صورت امکان بهره مند شوید.
  3. دریافت مشاوره درست و اصولی در مورد هزینه‌های قابل قبول به شما نکات با ارزشی ارائه می‌دهد که بر اساس آن بتوانید هزینه‌های قابل قبول مرتبط را از درآمدهای متعلقه کسر کنید. به این ترتیب شما می‌توانید بخش اعظم

درآمدتان را به صورت قانونی، مشمول نرخ‌ها و معافیت‌های مالیاتی قرار دهید.

مشاوره مالیاتی آنلاین چگونه انجام می‌شود؟

مشاوره مالیاتی آنلاین نیز یکی از روش‌های ارائه مشاوره می‌باشد که شما برای دریافت این مشاوره می‌توانید از طریق پرکردن فرم درخواست مشاوره آنلاین، چت آنلاین سایت و یا ارسال سوال در قسمت کامنت‌ها، سوالات مالیاتی خود را مطرح نموده و پاسخ خود را دریافت کنید.

مزیت مهم مشاوره مالیاتی آنلاین نیز عدم نیاز مراجعه حضوری به دفتر مشاوره است که با توجه به شرایط کنونی و شیوع ویروس کرونا مزیت مهمی به حساب می‌آید.

اگر نیاز به مشاوره مالیاتی دارید می توانید به لینک زیر مراجعه کنید:

https://mrtax.site/tax-advice

 شما برای پرونده‌های تخصصی مالیاتی به بررسی اوراق، پرونده مالیاتی و دریافت گزارش توسط مشاورین متخصص نیاز دارید و می‌توانید گزارشات پرونده مالیاتی خود را از طریق شماره واتساپ که به شما داده خواهد شد، نسبت به اخذ مدارک اقدام و مشاوره شما بدون نیاز به حضور شخصی به صورت آنلاین انجام می‌گردد و حسب مورد نسب به تحریر لایحه مالیاتی اقدام خواهد شد.

مزایای مشاوره مالیاتی آنلاین چیست؟

  • هزینه‌ی پائین
  • عدم نیاز به مراجعه‌ی حضوری به دفتر مشاور مالیاتی

معایب مشاوره آنلاین

  • زمان انتظار برای دریافت پاسخ

اهمیت مشاوره مالیاتی آنلاین، تلفنی و حضوری

چگونه مشاوره مالیاتی تلفنی از آقای مالیات دریافت کنیم؟

یکی از معایب مشاوره حضوری الزام به حضور فیزیکی مؤدی در دفتر مشاوره مالیاتی می‌باشد. به عنوان مثال دفتر مؤسسه آقای مالیات در شهر تهران است و بسیاری از مؤدیان در شهرها و استان‌های دیگر و حتی بسیاری از شهروندان تهرانی امکان مراجعه حضوری به دفتر مؤسسه را ندارند.

اگر شما هم ساکن شهرستان هستید و امکان حضور در درفتر مؤسسه را ندارید هیچ نگران نباشید. ما دارای خدمات مشاوره مالیاتی تلفنی هستیم که شما به راحتی می‌توانید با مؤسسه تماس گرفته و وقت مشاوره به صورت تلفنی تنظیم نمائید.

اگر پرونده شما بسیار تخصصی است؛ حتما کارشناسان مؤسسه آقای مالیات نیاز به برسی اوراق و پرنده شما دارند، پس تمام مدارک مستندات پرونده خود را قبل از جلسه مشاوره به شماره واتساپ ما ارسال نمائید تا مشاورین مالیاتی ما آن‌ها را بررسی کنند.

مزایای مشاوره مالیاتی تلفنی چیست؟

  • هزینه‌ی پائین‌تر
  • مدت انتظار کم برای دریافت پاسخ
  • نیازی به رفت‌وآمد و مراجعه حضوری نیست (مزیت مهم در روزهای همه گیری کرونا).

دریافت مشاوره مالیاتی حضوری چگونه است؟

مشاوره مالیاتی حضوری برای هر کسب‌وکاری بهترین راهکار مشاوره است که در ادامه به روش انجام کار و مزایای آن اشاره می‌کنیم. شما برای دریافت مشاوره حضوری، ابتدا با مؤسسه تماس گرفته و یا با تکمیل فرم داخل سایت، درخواست مشاوره داده و پس از دریافت وقت مشاوره به مؤسسه مشاوره مالیاتی مراجعه خواهید کرد.

مزایای مشاوره مالیاتی حضوری چیست؟

  • مدت انتظار کم
  • بررسی اوراق و پرونده‌ی مالیاتی توسط مشاور
  • امکان تحریر لایحه مالیاتی
  • وکالت در پرونده
  • دقت نظر بالا در مشاوره ارائه شده

معایب مشاوره حضوری

  • هزینه‌ی بالاتر
  • الزام به حضور در دفتر مشاور مالیاتی

مزایای منحصر به فرد مشاوره مالیاتی در مؤسسه آقای مالیات

  • ارائه مشاوره به روز و مطابق با نیازهای تخصصی هر پرونده
  • استفاده از مشاوران برجسته و متخصص
  • ارائه راهکارهای استفاده از معافیت‌ها، مشوق‌ها و تخفیفات مالیاتی
  • ارائه راهکارهای تخصصی در زمینه نگارش لوایح دفاعیه مالیاتی

سوالات متداول مشاوره مالیاتی

من سوال مالیاتی دارم چیکار کنم؟

شما می توانید پاسخ سوالات مالیاتی خود را از روش‌های زیر دریافت کنید.

  • ارسال کامنت در صفحه مشاوره مالیاتی
  • کامنت گذاری در قسمت از من بپرس سایت آقای مالیات و پاسخ دریافت در ویدئو بعدی
  • ارسال سوال خود از طریق فرم درخواست مشاوره مالیاتی
  • تماس تلفنی با مشاورین آقای مالیات

اگر در دعاوی مالیاتی، به نتیجه نرسیم مبلغ پرداختی برگردانده می‌شود؟

چنانچه مبلغی به عنوان پیش پرداخت برای پرونده‌های مالیاتی واریز شود و آن پرونده در طی مراحل دادرسی به نتیجه ای نرسد، آن مبلغ عودت داده خواهد شد.

وظایف مشاوران مالیاتی چیست؟

مشاوران مالیاتی با توجه به نوع قراردادشان با مؤدیان باید نسبت به انجام تعهدات خود اقدام نمایند.

چگونه مشاوره مالیاتی بگیریم؟

مؤسسه آقای مالیات، با چندین سال سابقه موفق در حوزه آموزش تخصصی مالیات و مشاوره مالیاتی، امروزه مورد اعتماد بسیاری از شرکت‌ها بوده و به روزترین خدمات مالیاتی را به شما عزیزان ارائه می‌نماید. برای دریافت مشاوره مالیاتی و آخرین تخفیفات دوره‌های آموزش مالیات از طریق کانال‌های زیر با تیم پشتیبانی مؤسسه در ارتباط باشید:

ایمیل جهت مشاوره مالیاتی:    safireparsian@gmail.com

آدرس اینستاگرم: https://www.instagram.com/mrtaxco

شماره تلفن مؤسسه: ۸۸۹۹۶۲۳۲۰۲۱

آدرس پستی: تهران، خیابان ولیعصر، ضلع شمال غربی تقاطع خیابان فاطمی، ساختمان ۱۹۴۸، طبقه ۳، واحد ۵۱

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز