خبرگزاری کار ایران

10 اشتباهی که هنگام تصحیح پروژه چاپی باید از آنها اجتناب کرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۰۱۶۹

اگر در حال چاپ جزوه ، بروشور یا کاتالوگ چند صفحه ای هستید ، باید از صحت صفحه بندی خود اطمینان حاصل کنید. در غیر این صورت ، صفحات شما ممکن است از کار افتاده باشد - مشکلی که برای مشتریان گیج کننده است و رفع آن هزینه بر است.

شما یک نسخه جذاب تهیه کرده اید ، یک طرح خیره کننده ایجاد کرده اید و یک پیشنهاد ویژه خیره کننده اضافه کرده اید. تنها چیزی که باقی می ماند این است که چاپ کاتالوگ دیجیتال  یا چاپ بروشور دیجیتال بعدی خود را چاپ و ارسال کرده و منتظر پاسخ مشتریان باشید.

با این حال ، قبل از اینکه به مطبوعات بروید ، بهتر است پست خود را اثبات کنید تا از اشتباهات پرهزینه ای که می تواند کمپین بازاریابی چاپ دیجیتال مستقیم شما را به خطر بیندازد ، اجتناب کنید. در زیر به اشتباهات متداول افراد در پروژه های چاپی اشاره می شود و نحوه اثبات قبل از رفتن به مطبوعات توضیح داده می شود.

اشتباه 1: طرح بندی نامناسب

یکی از رایج ترین اشتباهاتی که مبتدیان مرتکب می شوند طرح بندی نامناسب است. طراحی شما باید با سه دستورالعمل چیدمان مطابقت داشته باشد: خونریزی ، خطوط برش و مناطق ایمن .

منطقه امن : همه موارد موجود در این قسمت در قطعه چاپ شده نهایی شما گنجانده می شود. اطمینان حاصل کنید که همه متن ، تصاویر و گرافیک در منطقه امن هستند

خطوط برش : این جایی است که قطعه چاپ شده شما پس از چاپ بریده می شود

لبه کار : زمینه ها و حاشیه ها باید از خطوط لبه فراتر رود تا اطمینان حاصل شود که هیچ فضای سفید ناخواسته ای در لبه های آثار هنری شما وجود ندارد.

بهترین راه برای اطمینان از همسویی صحیح آثار هنری ، بارگیری یک قالب طرح چاپ رایگان قبل از شروع طراحی است. پس از اتمام کار هنری ، حتماً از چاپگر خود مدرک بگیرید تا بتوانید طرح طرح خود را دوبار بررسی کنید (در ادامه مطلب بیشتر در مورد آن).

اشتباه 2: صفحه بندی نادرست

اگر در حال چاپ جزوه ، بروشور یا کاتالوگ چند صفحه ای هستید ، باید از صحت صفحه بندی خود اطمینان حاصل کنید. در غیر این صورت ، صفحات شما ممکن است از کار افتاده باشد  - مشکلی که برای مشتریان گیج کننده است و رفع آن هزینه بر است.این اتفاق در طراحی سایت شما توسط برنامه نویس باعث مشکلاتی برای سئو سایت شما می شود

پخش دو صفحه ای و بروشورها می توانند طرح را برای طراحان بی تجربه پیچیده کنند. نرم افزارهای طراحی حرفه ای مانند InDesign می تواند به شما کمک کند تا فایل ها را به ترتیب ترتیب دهید ، سپس فایل های خود را در پخش کننده های چاپگر صادر (یا تحمیل) کنید ، که صفحات را برای چاپ  کاتالوگ تور آنتالیا، تاشو و صحافی دوباره مرتب می کند.

بهترین راه برای جلوگیری از مشکلات صفحه بندی ، مشورت با شرکت چاپ است. آنها می توانند به شما بگویند که چگونه فایل خود را تنظیم کنید و حتی قالب های رایگان را برای سهولت کار خود ارائه دهید.

10 اشتباهی که هنگام تصحیح پروژه چاپی باید از آنها اجتناب کرد

اشتباه 3: فایلهای با وضوح پایین

فایلهای با وضوح پایین ممکن است در صفحه کامپیوتر شما خوب به نظر برسند ، اما در صفحه چاپ شده تار می شوند. این مشکل بیشتر از آنچه فکر می کنید رایج است ، در درجه اول به این دلیل که طراحان مبتدی از تصاویر با وضوح پایین که به صورت آنلاین پیدا می کنند یا از پیام های متنی و منابع دیگر گرفته شده اند استفاده می کنند.

در بیشتر موارد ، فایل آماده چاپ شما باید دارای 300 dpi نقطه در هر اینچ باشد. بسیاری از تصاویر آنلاین 72 dpi دارند. هنگامی که تصاویر 72 dpi با 300 dpi چاپ می شوند ، منفجر می شوند و مات به نظر می رسند.

با تنظیم آثار هنری خود در وضوح مناسب (از تنظیمات نرم افزار طراحی خود استفاده کنید) و با استفاده از تصاویر 300 dpi از این مشکل جلوگیری کنید. هرگز تصاویر را متناسب با طرح خود بزرگ نکنید ، اگرچه کوچک کردن تصاویر بسیار خوب است. قبل از رفتن به چاپ ، یک نسخه چاپی تهیه کنید تا آثار هنری خود را دوباره بررسی کنیدمی توانید برای رتبه سئو سایت خود از یک شرکت طراحی استفاده کنید.

اشتباه 4: بازتولید رنگ ضعیف

بازتولید رنگ می تواند یک مشکل اساسی باشد ، به ویژه اگر قطعه چاپ شده نهایی شما رنگ های مارک شما را به درستی نشان ندهد. توجه به این نکته ضروری است که رنگها در صفحه کامپیوتر شما متفاوت از کاغذ هستند ، بنابراین نمی توانید تنها با توجه به نرم افزار طراحی خود انتظار مطابقت دقیق را داشته باشید.

صفحه های رایانه رنگ را در قالب RGB ارائه می دهند ، در حالی که اکثر چاپگرها از فرایند چهار رنگ (CMYK) استفاده می کنند. و بسیاری از مارک ها از سیستم رنگ PANTONE برای اطمینان از بازتولید دقیق رنگ استفاده می کنند. گیج کننده است ، درست است؟

اطمینان از صحت رنگ یک فرایند چند مرحله ای است:

فایل خود را در قالب CMYK تنظیم کنید و فضای کاری نرم افزار خود را با مشخصات G7 مانند GRACoL7 یا SWOP 2006 تنظیم کنید

می توانید PANTONE را به CMYK تبدیل کنید ، اما درک کنید که ممکن است مطابقت کامل نداشته باشد (متناوباً ، از چاپگر خود در مورد چاپ رنگی نقطه ای برای مارک تجاری خود بپرسید)

کالیبره کردن مانیتور خود ( در اینجا چند نکته وجود دارد )

چاپ با چاپگر G7 Master Certified ، که مطبوعات را مطابق استانداردها کالیبره می کند که از تطابق رنگ دقیق در طول مراحل طراحی و چاپ اطمینان حاصل می کند

حتی با وجود این اقدامات ، تنها راه تضمین کامل تکرار رنگ این است که از یک نسخه کپی استفاده کنید تا بتوانید رنگ ها را در برابر هر نوع نمونه ای که استفاده می کنید ، دوبار بررسی کنید. اگر مطابقت کامل رنگ بسیار مهم است ، قبل از شروع طراحی ، از شرکت چاپ خود کمک بخواهید.

10 اشتباهی که هنگام تصحیح پروژه چاپی باید از آنها اجتناب کرد

اشتباه 5: فایل FPO وجود ندارد

FPO به معنی "فقط برای قرار دادن" است و به یک فایل جداگانه اشاره دارد که نشان می دهد عناصر تکمیل چاپ باید به کجا برسند. به عنوان مثال ، می توانید از فایل های FPO برای نشان دادن محل قرارگیری چاپگر خود استفاده کنید:

  • بریدگی ها
  • سوراخ ها
  • تمبرهای فویل
  • سوراخ های حفر شده

برای تنظیم فایل FPO از شرکت چاپ خود کمک بخواهید تا مراحل پس از تولید شما به درستی با طرح شما هماهنگ شود.

اشتباه 6: ثبت نام ضعیف جوهر

این یکی در شرکت چاپ است ، اما قبل از چاپ و ارسال کارت پستال ، بروشور ، کاتالوگ و سایر ابزارهای بازاریابی ، باید آن را بررسی کنید. هنگامی که مواد شما چاپ می شوند ، هر رنگ به طور جداگانه اعمال می شود. اگر پرس دارای مسائل کالیبراسیون باشد ، جوهر می تواند نامناسب باشد. این منجر به تار شدن تصاویر و متن می شود.

شما می توانید یک سند کپی برای مسائل مربوط به ثبت جوهر را بررسی کنید ، اما این لزوماً تضمین نمی کند که کار چاپ نهایی دارای خطا نباشد. خوشبختانه ، شرکت های چاپ خوب ، کیفیت خود را بررسی می کنند تا اطمینان حاصل شود که دستگاه پرس خود به درستی کالیبره شده است تا از مشکلات ثبت جوهر جلوگیری شود.

اشتباه 7: عدم تخت شدن شفافیت ها و طرح کلی فونت ها

شفافیت ها باید مسطح باشند و فونت ها باید مشخص شوند تا گرافیک از آثار هنری شما خارج نشود. اگر نتوانید صاف و ترسیم کنید ، قطعه چاپ شده نهایی شما ممکن است گرافیک و متن نداشته باشد.خبر خوب این است که برنامه هایی مانند InDesign و Illustrator طراحی و تنظیم فونت ها را آسان می کنند تا بتوانید از این مشکل جلوگیری کنید. دستورالعمل های دقیق نحوه صاف کردن شفافیت و طرح کلی فونت ها را در اینجا دریافت کنید .

اشتباه 8: فراموش کردن ناحیه پستی

اگر شما در حال چاپ نامه پستی هستید ، فراموش نکنید که یک منطقه پستی و شاخص هایی را که مطابق دستورالعمل های خدمات پستی ایالات متحده است ، درج کنید . قبل از شروع طراحی ، دستورالعمل های تنظیم ابعاد فایل و ناحیه ارسال را مطالعه کنید. به این ترتیب ، می توانید در اطراف منطقه پستی طراحی کنید و از قابلیت تحویل آن اطمینان حاصل کنید.

اشتباه 9: عدم تصحیح اشتباه

باید بدون گفتن صحبت کرد ، اما اشتباهات املایی و دستوری در صنعت بازاریابی چاپی بیداد می کند. آثار هنری خود را برای اشتباهات دوبار بررسی کنید ، سه بار بررسی کنید ، سپس از دیگران برای جبران خطاهایی که از دست داده اید کمک بگیرید.حتی یک اشتباه ساده می تواند اعتبار و هزینه فروش شما را به خطر بیندازد ، بنابراین مطمئن شوید که نسخه شما دقیق است و هیچ الگو یا علامتی در طرح خود نگذاشته اید.

آب و هوای آنتالیا مدیترانه‌ای با تابستانی گرم و خشک و زمستانی معتدل و بارانی است. این شهر به طور متوسط 300 روز از سال آفتابی و حدود 40 الی 50 روز بارانی است و میانگین دما در تابستان بین ۲۸ تا ۳۶ درجه سانتیگراد می‌شود. ژوئیه با دمای  حدود 28 درجه سانتیگراد گرم‌ترین ماه سال و ژانویه با دمای حدود 10 درجه سانتیگراد، سردترین ماه سال در شهر آنتالیا محسوب می‌شود. ماه دسامبر نیز مرطوب ترین ماه سال در این شهر است. با این حساب شما می‌توانید با توجه به سلیقه خود بهترین زمان خرید تور آنتالیا را برای سفر به این شهر زیبا و توریستی انتخاب کنید.

منبع: سئوکار

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز