خبرگزاری کار ایران

تبلیغ در گوگل با آژانس دیجیتال مارکتینگ نوین مارکتینگ

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۵۰۶۲

آژانس دیجیتال مارکتینگ نوین مارکتینگ به عنوان نماینده رسمی گوگل در ایران سرویس تبلیغات در گوگل ادوردز را به صورت مدیریت شده ارائه می‌کند

آژانس دیجیتال مارکتینگ نوین مارکتینگ به عنوان نماینده رسمی گوگل در ایران کمپین‌های تبلیغات در گوگل را به صورت بهینه و کم هزینه ارائه می‌کند. 

یکی از روش‌های اعلام حضور در بسترهای ارتباطی استفاده از بازاریابی دیجیتال است. در بستر تجارت الکترونیک ایران  تبلیغات در گوگل با نوین مارکتینگ یکی از زودبازده‌ترین روش‌های بازاریابی است و به بهتر دیده ‌شدن شما کمک می‌کند.

روزانه چند میلیارد جستجو از طریق گوگل انجام می‌شود، در تبلیغات گوگل ادز، تبلیغ شما به مخاطبانی نمایش داده می‌شود که به محصولات و یا خدمات شما علاقه‌مند هستند و بدون شک از پر‌بازدیدترین روش های تبلیغات اینترنتی به حساب می‌آید.

با تبلیغ در گوگل کسب‌وکار B2B خود را گسترش دهید

تبلیغ در گوگل با آژانس دیجیتال مارکتینگ نوین مارکتینگ

 

همیشه استفاده از خدمات سئو برای هر نوع کسب‌وکاری توصیه شده است. اما زمانی که رقابت در کسب‌وکار شما زیاد است شاید سئو پاسخگوی جاه‌طلبی‌های شما نباشد. در این زمان است که باید از قدرت تبلیغ در گوگل استفاده کنید.

تبلیغ در گوگل این شانس را برای شما فراهم می‌کند که همیشه در بالاترین جایگاه و درست در مقابل چشمان رقبا و همکاران تجاری خود باشید. این کار به شما کمک می‌کند تا شانس همکاری خود را با سایر صنایعی که حتی شما را نمی‌شناسند نیز بالا ببرید.

بازاریابان دیگر صنایع وقتی به دنبال خدمات شرکتی هستند این موضوع را می‌دانند که قوی‌ترین‌ها در صفحه اول گوگل حضور دارند پس کم پیش می‌آید که به سراغ صفحه دوم و سوم بروند.  تبلیغات ادز به شما کمک می‌کند که همواره جایگاه خود را در صدر نتایج حفظ کنید.

 

بودجه‌بندی تبلیغات در گوگل برای کسب‌وکارهای‌ B2B

تبلیغ در گوگل با آژانس دیجیتال مارکتینگ نوین مارکتینگ

 

بودجه تبلیغاتی شرکت‌ها هزینه نیستند بلکه نوعی سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود. از آنجا که نرخ بازگشت سرمایه  تبلیغ در گوگل با نوین مارکتینگ بسیار بالاست این روزها شرکت‌ها بودجه بیشتری را به این نوع تبلیغات اختصاص می‌دهند و البته با بودجه‌بندی روزانه تبلیغ در هزینه‌های کلیک صرفه جویی می‌کنند و اینگونه است شاهد رشد چند برابری فروش‌ آن‌ها هستیم.

از آنجا که جامعه هدف در تبلیغات B2B  شامل همه‌ی اقشار جامعه نمی‌شود و پس نباید اجازه دهید که با کلیک‌های پوچ، هزینه‌های تبلیغاتی شما بالا رود. از این رو لازم است به درستی مخاطبان خود را هدف گذاری کنید تا تبلیغ شما بتواند به صورت هدفمند کلیک بگیرد.

اگر برای مدیریت و بودجه‌بندی هزینه‌های کمپین تبلیغاتی خود نیروی با تجربه در اختیار ندارید ‌می‌توانید مانند بسیاری از شرکت‌ها بخش تبلیغات اینترنتی خود را برون سپاری کنید. با این کار هم می‌توانید تحریم‌های ادوردز برای کسب‌وکارهای ایرانی را دور بزنید و هم می‌توانید با استفاده از تجربیات آژانس‌های تبلیغاتی کمپین خود را به شکل بهینه راه‌اندازی کنید. یک مجری تبلیغ کاربلد می‌داند چگونه  با مدیریت درست بوجه همزمان با کاهش هزینه حاشیه سود کمپین را بالا ببرد.

شاید به نظر برسد که با نوسانات قیمت ارز، استفاده مداوم از ادوردز هزینه‌بر می‌باشد. اما آمارها نشان ‌می‌دهد درآمدی که شرکت‌ها از قراردادی‌های تجاری با سایر صنایع کسب‌ می‌کنند در مقایسه با هزینه‌ای که برای بازاریابی اینترنتی اختصاص می‌دهند بسیار کلان است. 

در صورت نیاز به راهنمایی می‌توانید با تیم ادوردز ما در آژانس بازاریابی نوین مارکتینگ در ارتباط باشید.

۲ توصیه برای کسب‌وکارهای‌ B2B

 

تفاوت‌ها را درک کنید

درک کنید که باید دقیقا در چه زمینه‌ای رقابت کنید. همزمان با یک دست چند هندوانه برندارید. رقابت اینترنتی در بعضی از مشاغل، سخت و در بعضی مشاغل ساده است. خدمات خود را تفکیک کنید و به تفکیک رقابت کنید.  

درک کنید تفاوت بسیاری بین سئو و ادوردز وجود دارد. این که یک سال است در حوزه سئو فعالیت می‌کنید دلیل نمی‌شود تمام کلمات شما به یک اندازه رشد کند.  در سئو برای رشد کلمات فاکتورهای زیادی دخیل است. حتی اگر یک تیم حرفه‌ای بر روی رشد کلمات شما تمرکز دارند باز هم هیچ تضمینی برای رسیدن به بالاترین جایگاه در صفحه نتایج وجود ندارد.

اما خاصیت گوگل ادوردز این است که این جایگاه را با شما و رقبایتان به مزایده می‌گذارد. اگر رقابت در کلمه‌ای آنقدر بالاست که رسیدن به جایگاه اول برایتان میسر نیست ادوردز آن جایگاه را در اختیارتان می‌گذارد.

از مزایای گوگل ادوردز غافل نشوید

در ادوردز محدودیتی برای انتخاب واژه ندارید اما برای کاهش هزینه‌های کلیک روی کلمات هدفمند سرمایه ‌گذاری کنید.

اینکه تبلیغ شما در صفحه اول گوگل باشد باعث ایجاد حس اعتماد در مخاطبان و مشتریان آینده شما می‌شود.

گزارش‌های دقیق روزانه به شما کمک می‌کند که راحت‌تر درک کنید که روند درستی را پیش گرفتید یا نیاز به ایجاد تغییرات در کمپین خود دارید.

اگر یک شرکت بین المللی هستید گوگل ادوردز این قدرت دارد که کمتر از یک روز شما را به صدر نتایج گوگل برساند و محدودیتی برای کشورهای نمایش تبلیغ نخواهید داشت.

آژانس دیجیتال مارکتینگ نوین مارکتینگ با دو دهه سابقه در ارائه تبلیغات در گوگل ادوردز کمپین‌های پر بازدهی را برای شما راه اندازی و مدیریت می‌کند. برای سفارش تبلیغات در گوگل به سایت نوین مارکتینگ مراجعه کنید : https://novinmarketing.com/google-adwords

با گوگل ادوردز دیگر نیازی نیست شما به دنبال مشتری جدید باشید بلکه مشتریان به سادگی می‌توانند شما و خدماتتان را پیدا کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز