خبرگزاری کار ایران

تدریس خصوصی دوم ابتدایی در مدرسه هشترودی چگونه است؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۱۳۳۷

بی‌شک برای همه پدران و مادران چیزی بیشتر از موفقیت، پیشرفت و رشد فرزندان اولویت ندارد و مهم نیست. این موضوع باعث شده خانواده‌‌ها دغدغه‌های مختلفی نسبت به شرایط آموزشی، تحصیلی و علمی فرزندشان داشته باشند. این مساله آنقدر مهم است که از همان سنین کودکی به مساله جدی خانواده‌ها تبدیل شده است.

در این میان یک مدرسه ایده‌آل تا حدی زیادی آینده تحصیلی و علمی فرزند شما را روشن می‌کند. بنابراین فرقی ندارد فرزندتان در پایه ابتدایی درس می‌خواند یا مقاطع بالاتر. یک مدرسه کارآمد و توانمند نیازهای درسی، توانایی فردی و دانش عمومی فرزند شما را هدف قرار داده و با تمرکز بر آن بهترین برنامه آموزشی را برای او فراهم خواهد کرد. اگر شما هم با این دیدگاه موافق هستید، با ما همراه باشید تا با هم یکی از بهترین مدارس تهران یعنی مدرسه هشترودی را بیشتر بشناسیم.

بی‌شک با شناخت بیشتر این مدرسه خواهید گرفت این جا همان جایی است که برای تحصیل فرزندتان دنبالش بودید.

مدرسه هشترودی را بهتر بشناسید

این مدرسه حدود 24 سال سابقه فعالیت درخشان دارد. مدرسه هشترودی طی این سال‌ها تجربه بسیار خوبی در زمینه آموزش به دانش‌آموزان سنین مختلف و شیوه‌های آموزشی گوناگون کسب کرده است. مجموعه آموزشی هشترودی با 2500 مترمربع فضای آموزشی و پژوهشی، کیفیت آموزشی و امکانات رفاهی بسیار زیادی برای دانش‌آموزان در نظر گرفته است.

این مدرسه با تکیه بر حضور همکارانی کارآمد، باتجربه، حرفه‌ای و... در مدت کوتاهی به یکی از بهترین مدارس تهران تبدیل شده است. هشترودی از نظر فوق برنامه و اجرای برنامه‌های کنار درس شرایط بسیار خوب و تنوع زیادی دارد.

از جمله کلاس‌های فوق برنامه مدرسه هشترودی از نظر کلاس‌های هنری می‌توان به کلاس عروسک‌سازی، اوریگامی، موسیقی، نقاشی، تناتر، سرود، سفالگری، هنر نویسندگی و روزنامه‌نگاری، شاهنامه‌خوانی، خوش‌نویسی، عکاسی، هنر شعر و نقد ادبی، فن سخنوری، آداب معاشرت و روابط اجتماعی و… اشاره کرد.

همچین در حوزه کلاس‌های محاسباتی و هوش مدرسه هشترودی فوق‌برنامه‌هایی مانند بازی ریاضی، چرتکه، زبان، رباتیک، کامپیوتر، انیمیشن، دوره مسابقات جهانی ریاضی، دوره مسابقات ریاضیات کانگرو (بازی‌های ریاضی)، مسابقات جابربن‌حیان، نوجوان و جوان خوارزمی، المپیادهای علمی، نجوم، اتومکانیک، تست‌زنی و آمادگی کنکور و… در این مدرسه برگزار می‌شود.

چطور از دانش‌آموزان مدرسه هشترودی باشید؟

جای تعجبی ندارد که با وجود چنین امکانات مختلفی، دانش‎آموزان زیادی دوست دارند در این مدرسه درس بخوانند.

برای ثبت‌نام دانش‌آموزان دوره ابتدایی والدین باید با مراجعه به سایت مدرسه، فرم پیش‌ثبت‌نام را تکمیل کنند و منتظر تماس مسئولان مدرسه برای شرکت در طرح استعدادسنجی باشند. پس از آن والدین و دانش‌آموزان خردسال در جلسه معارفه و استعدادیابی شرکت خواهند کرد. در صورتی که مدرسه هشترودی دانش‌آموزی را تایید کند، با والدین او تماس خواهند گرفت.

دانش‌آموزان دوره متوسطه اول و دوم باید پرسشنامه مربوط به پیش ثبت‌نام را پر کنند. مسئولان مدرسه برای دریافت فرم شرکت در طرح استعداد سنجی با والدین تماس خواهند گرفت. دانش‌آموزان باید در طرح سنجش و استعدادیابی شرکت کنند. در صورتی که دانش‌آموزی مورد تایید مدرسه باشد، با والدین برای اعلام تاییدی و تکمیل فرم‌های مالی تماس گرفته خواهد شد.

چطور در دوره ابتدایی مدرسه هشترودی موفق باشید؟

ورود بدون آزمون دانش‌آموزان دوره ابتدایی به مدرسه هشترودی به معنای تحصیل آسان در مدرسه نیست. اگر فرزند شما از دانش‌آموزان این دوره است، باید سعی کنید مباحث درسی و به ویژه ریاضیات را به شیوه‌ای دیگر به او بیاموزید تا از پس آموزش‌های حرفه‌ای و سطح بالای مدرسه هشترودی بربیاید.

با توجه به بالا بودن سطح علمی مدرسه، اگر دانش‌آموزان دوره ابتدایی مباحث ریاضی را به طور عمیق و دقیق یاد نگیرند، در تحصیلات دوره ابتدایی به مشکل خواهند خورد. بنابراین اگر سرتان شلوغ است، دانش کافی ندارید یا به هر دلیلی نمی‌توانید در یادگیری ریاضی به فرزند خود کمک کنید، می‌توانید روی کمک یک معلم تدریس خصوصی ریاضی حساب کنید تا فرزندتان در این مدرسه به مشکل نخورد.

گروه آموزشی کاراتدریس بهترین گزینه آموزش و تدریس ریاضی

گروه آموزشی کاراتدریس یکی از بهترین گزینه‌ها برای تدریس خصوصی ریاضی به دانش‌آموزان دوره ابتدایی هستند. اگر فرزند شما دانش‌آموز دوره ابتدایی است، کافی است از طریق شماره‌های ارتباطی با این گروه آموزشی تماس گرفته و درباره شرایط تحصیلی فرزند خود با دبیران کاراتدریس گفتگو کنید.

تفاوتی ندارد فرزند شما به تدریس خصوصی دوم در ریاضیات نیاز داشته باشد یا هر پایه تحصیلی دیگر؛ در هر صورت گروه کاراتدریس بهترین دبیران تدریس خصوصی ریاضی را به شما و فرزندتان معرفی خواهند کرد.

از نقاط قوت این تیم آموزشی می‌توان ه تسلط بر ریاضیات پایه‌های تحصیلی مختلف، تسلط با آخرین تغییرات کتاب‌های ریاضی، برخورداری از بانک سوالات ارزشمند ریاضی مدارس برتر تهران، آشنایی با شیوه‌های تدریس و امتحان مدارس برتر پایتخت، توانایی کار با دانش‌آموزانی در سطح دانشی و شیوه‌های رفتاری مختلف و... اشاره کرد.

علاوه‌بر تدریس خصوصی ریاضی این تیم حرفه‌ای در هر ساعت از روز آماده پاسخگویی به سوالات درسی دانش‌آموز و حل تمرینات مختلف برای او هستند. بنابراین اگر فرزندتان حین تحصیل در مدرسه هشترودی با تمرینات ریاضی سخت و چالشی مختلفی مواجه شد، می‌تواند با تیم تدریس خصوصی ریاضی کاراتدریس تماس گرفته و سوال خود را از آن‌ها بپرسد.

برای دریافت همه خدمات گفته شده، کافی است سری به سایت کاراتدریس بزنید و از طریق شماره تماس‌های درج شده در سایت، با این تیم آموزشی ارتباط برقرار کنید تا خیالتان از آموزش و یادگیری ریاضی فرزندتان راحت باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز