خبرگزاری کار ایران

لیفت صورت و کاهش وزن فقط با کاشت نخ های جراحی!

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۵۷۵۰

با گذشت زمان و بیشتر شدن شناخت مردم نسبت به طب‌ های سنتی از قبیل طب سوزنی، امبدینگ (کاشت نخ)، بادکش درمانی و.. استفاده از این درمان‌های شرقی به عنوان مکمل‌های درمانی برای طب غربی بیش از 70 درصد در ایران افزایش داشته است. اگر با طب سوزنی و روش کار آن آشنایی ندارید، پیشنهاد میکنم ابتدا وارد صفحه لینک شده از سایت سوزنیران شده و مقاله طب سوزنی این وبسایت را مطالعه کنید.

اما چه چیزی باعث استفاده بیشتر مردم از امبدینگ (کت گوت) و طب سوزنی به جای طب غربی شده است؟ در این نوشته سعی بر بررسی مزایای این روش‌های درمانی آسیایی با بیش از 2500 سال قدمت نسبت به جراحی‌های نو ظهور برای زیبایی صورت و لاغری داریم. و در پایان به 3 سوال مهم و پر تکرار متقاضیان کاشت نخ و طب سوزنی پاسخ خواهیم داد.

مزایای طب سوزنی و امبدینگ

مهم‌ترین برتری طب شرقی نسبت به درمان‌های غربی، طبیعی و بدون عوارض بودن آن است. البته این برتری درصورتی نمایان خواهد شد که شما خدمات زیبایی یا درمانی را تحت نظارت پزشک متخصص در زمینه امبدینگ و طب سوزنی مانند پزشکان حاذق مرکز طب سوزنی سوزنیران انجام دهید.

از دیگر مزایای امبدینگ و طب سوزنی می‌توان به هزینه بسیار پایین آن در مقایسه با عمل‌های جراحی اشاره کرد. با استفاده از این روش دیگر نیازی به پرداخت هزینه بیمارستان، داروهای بیهوشی و... نیست. در ادامه چند مورد از کاربردهای امبدینگ و طب سوزنی در زمینه‌های زیبایی و کاهش وزن را بررسی می‌کنیم.

جوانسازی پوست بطور طبیعی

تقاضای مردم برای انجام روش‌های زیبایی در همه‌ی جهان رو به گسترش است و می‌توان گفت کمتر کسی را می‌بینید که به فکر انجام یکی از روش‌های جوانسازی و زیبایی نباشد. همین علاقه‌مندی مردم باعث شده است پزشکان زیادی در این زمینه تحقیق و مطالعه داشته باشند و دائما روش‌های جدید را ارائه دهند.

تا چند سال گذشته برای کاهش چین و چروک تنها روش تزریق بوتاکس بود اما امروزه سخن از روش جدیدتر و بی عارضه‌ای به میان می‌آید و آن امبدینگ است. آیا تا به حال جوانسازی پوست با امبدینگ را شنیده بودید؟ اصلا با روش کار آن آشنایی دارید؟ امبدینگ یا کاشت نخ یک روش طبیعی بدون عارضه دقیقا شبیه به همان طب سوزنی است که به جای سوزن، نخ‌های قابل جذب بخیه در بدن کاشته می‌شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص روش درمانی و جوان سازی پوست با امبدینگ، مقاله امبدینگ چیست؟ را مطالعه کنید.

تناسب اندام بدون نیاز به رژیم غذایی

سلامتی و زیبایی آرزوی هر شخصی است. یکی از معیارهای زیبایی، تناسب اندام است. ورزش کردن و تغذیه مناسب از راه‌های مطمئن برای حفظ تناسب اندام است اما ویژگی‌های ژنتیکی در برخی افراد باعث شده است حتی با ورزش کردن نیز در برخی نقاط بدن دارای چربی‌های اضافه باشند.

حتما موضوع استپ وزنی و شکایت از این که هرچه ورزش می‌کنم و تغذیه را مراعات می‌کنم باز هم چاقی موضعی دارم را شنیده اید. درست است! رهایی از چربی‌های موضعی طاقت فرساست اما نگران نباشید با استفاده از امبدینگ می‌توانید موفق به از بین بردن چربی‌های موضعی بدون نیاز به رژیم غذایی شوید زیرا کاشت نخ‌های امبدینگ در نقاط مرتبط با کانال‌های انرژی، توانایی افزایش سوخت وساز موضعی را دارد.

خداحافظی با چین و چروک ها در چند جلسه

 کاهش چین و چروک نیز یک اقدام دیگر در راستای زیبایی و جوانسازی است. اگر سن شما هم از 30 سال گذشته است کم کم با نگاه کردن در آینه متوجه ظهور چین و چروک‌های کوچک خواهید شد. ناراحت نباشید اگر از همین الان برای کاهش چین و چروک با روش‌های غیرتهاجمی زیبایی مانند کاشت نخ و طب سوزنی اقدام کنید، بسیار موثر خواهد بود. جالب است بدانید که طب سوزنی یک روش مطمئن و بدون عارضه برای کاهش چین و چروک و لیفت صورت است.

امبدینگ برای خانم ها

امبدینگ روشی است که خانم‌ها می‌توانند در هرسنی از آن استفاده کنند. امروزه بانوان به زیبایی چهره و ظاهر خود بیش از پیش توجه می‌کنند. کاشت نخ (امبدینگ) یکی از کم دردسر ترین راه‌های رسیدن به تناسب اندام و زیبایی ظاهری برای خانم‌های خانه دار، دختران جوان و حتی مادران است. خانم‌هایی که باروری و شیردهی داشتند بیشتر برای کاهش سایز و لیفت سینه،  و چربی سوزی موضعی متقاضی این روش هستند.

اما از روش کت گوت (کاشت نخ) برای مواردی گسترده‌تر از زیبایی، مانند درمان انواع بیماری‌ها، می‌توان استفاده کرد. شما می‌توانید با مراجعه به وبسایت کلینیک سوزنیران، بهترین مرکز تخصصی امبدینگ و طب سوزنی در تهران، لیست بیماری‌های قابل درمان با امبدینگ و طب سوزنی را مشاهده کنید.

لیفت صورت و کاهش وزن فقط با کاشت نخ های جراحی!

آیا امبدینگ برای آقایان هم مورد استفاده قرار میگیرد؟

برخلاف باور غلط عموم مردم جامعه، زیبایی ظاهری و تناسب اندام فقط مختص به بانوان نیست! آقایان نیز به همان اندازه که خانم‌ها نگران اندام و زیبایی خود هستند، می‌توانند برای ظاهر خود اهمیت قائل شوند. امبدینگ یکی از طبیعی‌ترین روش‌های رسیدن به ظاهری جذاب و اندامی فوق العاده برای آقایان است. علاوه بر آن، آقایانی که تغییر وزن زیادی داشتند برای کاهش سایز سینه، کاهش چین وچروک و... از این روش استفاده می‌کنند.

اگر وقت برای ورزش کردن مداوم یا هزینه‌های بالای عمل‌های جراحی زیبایی و تناسب اندام را ندارید، پیشنهاد ما به شما استفاده از امبدینگ و طب سوزنی است. با کاشت نخ، بدون عوارض و در کمترین زمان ممکن به نتیجه دلخواه خود برسید. کلینیک تخصصی امبدینگ سوزنیران آماده ارائه انواع خدمات زیبایی و تناسب اندام به آقایان و بانوان است.

طب سوزنی بهتر است یا امبدینگ؟

سوال طب سوزنی بهتر است یا امبدینگ ممکن است برای بسیاری از افراد وجود داشته باشد اما طرح این سوال نشان می‌دهد که فرد اطلاعات کاملی از طب سوزنی ندارد اگر به سوال طب سوزنی چیست؟ پاسخ دهیم مشکل حل خواهد شد. طب سوزنی یک روش فعال سازی کانال‌های انرژی است و از سوزن‌های بسیار ظریفی استفاده می‌کند و امبدینگ به تازگی با استفاده از روش طب سوزنی معرفی شده است. روش کار هردو  روش تقریبا یکسان است اما تشخیص استفاده از روش‌های ذکر شده با پزشک و طبق شرایط بیمار خواهد بود.

بهترین مرکز طب سوزنی و امبدینگ در کشور کدام است؟

در این مطلب کوتاه سعی کردیم امبدینگ و طب سوزنی را که از روش‌های غیرتهاجمی زیبایی هستند و جنبه درمانی نیز دارند را معرفی نماییم. اگر قصد آشنایی بیشتر و انجام طب سوزنی و امبدینگ را دارید می‌توانید بطور مستقیم با مشاوران دکتر محقق در مرکز تخصصی طب سوزنی سوزنیران از طریق شماره‌های مطب یا آدرس سایت irsoozan.ir در تماس باشید. تیم پزشکی مجرب مرکز طب سوزنی سوزنیران، به سرپرستی دکتر محقق با بیش از 9 سال سابقه مرتبط در حوزه‌های طب سوزنی و امبدینگ آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.

لیفت صورت و کاهش وزن فقط با کاشت نخ های جراحی!

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز