خبرگزاری کار ایران

اسپان باند چیست : پارچینه

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۸۷۶۷

فروشگاه بزرگ پارچینه از معتبرترین مجموعه های تولید و فروش اسپان باند باکیفیت در ابعاد استاندارد و سفارشی با مناسب ترین قیمت است، که برای دسترسی ساده تر مشتریان امکان فروش غیرحضوری پارچه اسپان باند را از طریق وب سایت برای تمامی مشتریان این محصولات در سراسر کشور فراهم کرده است.

اسپان باند چیست  از سری پارچه های بدون بافت یا یکبار مصرف است، به این معنی که در تولید آن از الیاف پرسی بدون تار و پود استفاده شده است.

پارچه اسپان باند مدت هاست که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد، اما امروزه با توجه به برپایی واحدهای مختلف تولیدی این محصولات در کشور، استفاده از آن بسیار گسترش پیدا کرده است، بطوریکه بیشتر پاکت ها و ساک های خرید فروشگاه ها که در شمار محصولات تبلیغاتی این مراکز هستند از نوع اسپان باند می باشند، و لوگو و مشخصات فروشگاه به زیبایی و با کیفیت بسیار بالا بر روی آن ها چاپ شده است، و در مقایسه با انواع نایلون تبلیغاتی از دوام و زیبایی بیشتری برخوردار است.

قیمت اسپان باند از مهمترین دلایل استفاده متداول از این محصول پلیمری و کاربردی در صنایع مختلف است، زیرا در مقایسه با کیفیت، ماندگاری و زیبایی آن بسیار ارزان و مقرون به صرفه است. این نوع از پارچه در عرض ها و با ضخامت های مختلف استاندارد و سفارشی طراحی و  تولید می شوند که همین مسئله سبب تغییر قیمت اسپان باند در ضخامت ها و عرض های مختلف آن شده است، البته در مجموع استفاده از این محصولات پلیمری با توجه به مزایای بیشماری که در مقایسه با انواع کیسه های نایلونی و پلاستیکی دارند، بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.

ویژگی های اسپان باند

این نوع از پارچه های پلیمری کاربرد بسیار زیادی در صنعت دارند به عنوان مثال از مهمترین ویژگی های اسپان باند می توان به شاخصه های فنی محصول نظیر  وزن، عرض، رنگ، طول و نرمی و لطافت اشاره کرد، که سبب شد به سرعت جایگزین دیگر متریال گران قیمت شود، مانند نایلون و نایلکس شود.

اسپان باند از سری پارچه های پلیمری و باکیفیتی است که در انواع مختلف و با قابلیت های آب دوست، آب گریز، واترپروف یا ضد آب، آنتی باکتریال، ساده یا طرح دار، ضد اشعه UV و لطیف و در انواع یک یا چند لایه طراحی و تولید می شوند، این نوع از پارچه های صنعتی در طیف رنگی متنوعی عرضه می شوند و استفاده از آن ها بسیار متداول و رایج شده است.

این نوع از پارچه ها برای مصارف مختلف بهداشتی، درمانی، صنایع بسته بندی و کاور، صنایع کشاورزی، صنعت راه و ساختمان و عایق بندی و غیره مورد استفاده قرار می گیرند، و به دلیل قیمت بسیار مناسب و کیفیت بالا در صرفه جویی خرید متریال اولیه نقش بسیار مهمی دارند. شرکت پارچینه از معتبرترین تولید کنندگان انواع پارچه اسپان باند در رنگ ها و کیفیت های متنوع است، که تمامی محصولات خود را با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت در اختیار مشتریان در سراسر کشور می گذارد و سالهاست که به دلیل عمل به تعهدات خود و ارسال تضمینی و فوری کالا به سراسر کشور توانسته اعتماد و رضایت خریداران را جلب نماید.

کاربرد اسپان باند باکیفیت

پارچه اسپان باند از سری منسوجات نبافته، لایه سوزنی یا یکبار مصرف هستند که بسته به موارد استفاده در انواع یک لایه و چند لایه تولید و مورد استفاده قرار می گیرند، این نوع از پارچه ها به دلیل سبکی و مزایای بسیار زیادی که پیش تر هم به آن اشاره شد، به سرعت مورد استقبال مردم و مشاغل مختلف قرار گرفتند.

این پارچه ها از الیاف پرس ساخته شده اند و وزن آن ها بین 8-150 گرم است، و به راحتی می توان آن ها را در رنگ ها و عرض های دلخواه سفارش داد و خریداری نمود. بخشی از کاربرد اسپان باند باکیفیت در صنعت شامل لباس های بیمارستانی، ماسک، کاور لباس، ست های حراجی، چسب زخم، فیلترها، دستمال کاغذی، کیسه های تبلیغاتی، دستمال مرطوب و غیره می شود، این نوع از پارچه های مصنوعی برای کشاورزی هم ایده آل هستند و از آفت زدگی آن ها جلوگیری می کنند، بنابراین برای مصارف مختلف باید انواع اسپان باند را در سایز و عرض دلخواه خود سفارش داد. این نوع از پارچه ها در رنگ های مختلف تولید می شوند و با استفاده از انواع دستگاه چاپ سیلک و فلسکو می توان آرم، لوگو، آدرس و تمامی اطلاعات برند شرکت ها و فروشگاه ها را با کیفیت بسیار بالا بر روی آن چاپ نمود. مجموعه تولیدی پارچینه از معتبرترین مراکز تولید و عرضه انواع پارچه اسپان باند متناسب با سفارش مشتریان در رنگ ها و ابعاد مختلف است، که متقاضیان این محصولات برای ثبت سفارش می توانند با کارشناسان مجرب این مجموعه تماس بگیرند و یا به آدرس وب سایت آن مراجعه نمایند.

خرید اسپان باند ارزان و باکیفیت

اسپان باند هم مانند دیگر محصولات پلیمری که بر پایه پلی پروپلین تولید می شوند، دارای کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب است به طوریکه در صنایع مختلف بهداشتی و تبلیغاتی به خوبی جای خود را باز کرده است. انواع پارچه اسپان باند با دو کیفیت متفاوت آب گریز و آب دوست تولید و عرضه می شوند، و به دلیل کیفیت بسیار بالا برای تولید ماسک، گان، لباس های بهداشتی یکبار مصرف، کیسه های تبلیغاتی و غیره مورد استفاده قرار می گیرند.  انواع پارچه بدون بافت اسپان باند که در رنگ ها و با گرماژ مختلف تولید و عرضه می شوند، مصارف بسیار زیادی در زندگی و مشاغل مختلف دارند، که سبب شده روز به روز به محبوبیت این محصولات افزوده گردد و مجموعه های صنعتی با ظرفیت های بالاتری به فعالیت های خود در زمینه تولید انواع پارچه اسپان باند تک لایه، سه لایه و چند لایه بپردازند. این نوع از پارچه ها که به صورت پرسی تولید می شوند را نی توان در عرض های متنوع سفارش داد، اما نمونه های آماده آن معمولا با عرض 160 سانتی متر عرضه می شوند.  برای خرید اسپان باند ارزان و باکیفیت در تمامی مدل ها با رنگ بندی های متنوع می توان به فروشگاه های آنلاین و نمایندگی  های پخش مستقیم این محصولات نظیر فروشگاه اینترنتی پارچینه مراجعه کرده و سفارشات خود را در تعداد دلخواه ثبت نمود.

فروش اسپان باند به صورت اینترنتی

اسپان باند ازسری پارچه هایی است که کاربردهای بسیار زیادی در صنعت تبلیغات دارد و معمولا اغلب فروشگاه های معتبر، برای رضایت بیشتر مشتریان و احترام به محیط زیست از ساک پارچه ای اسپان باند برای عرضه محصولات خود استفاده می کنند، که از نظر جذابیت ظاهری و کیفیت نیز بر انواع نایلون تبلیغاتی موجود در بازار ارجحیت دارند. قیمت بسیار مناسب، کیفیت بالای دوخت، رنگ بندی متنوع و جذاب، امکان چاپ باکیفیت تصاویر برروی این متریال از مهمترین دلایل استقبال از خرید اسپان باند ارزان و باکیفیت شده است و می توان گفت این محصولات در آینده ای نه چندان دور جایگزین کیسه ها و نایلون های تجزیه ناپذیر می شوند. فروشگاه پارچینه از معتبرترین مجموعه های تولید و عرضه انواع نایلون، نایلکس، ساک پارچه ای، اسپان باند و نایلون های تبلیغاتی است، که محصولات خود را از طریق دفتر مرکزی این مجموعه و یا وب سایت فروشگاهی خود به صورت مستقیم و بی واسطه با مناسب ترین قیمت در اختیار متقاضیان این محصولات قرار می دهد.

اسپان باند چیست : پارچینه

فروش اسپان باند به صورت اینترنتی مزایایی نظیر خرید بی واسطه، قیمت مناسب، صرفه جویی در زمان و امکان مقایسه کیفیت و قیمت اجناس را برای مشتریان به همراه دارد، که سبب استقبال مشتریان از این روش خرید شده است.

https://parchine-co.com/

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز