خبرگزاری کار ایران

بازی های نوستالژی کنسول ها | Rom Console Game Download

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۹۱۰۶

تا حالا شده دلت برای بازی های دوران کودکیت تنگ بشه؟

کنسول های نوستالژی مثل میکرو و سگا و بازی های جذابی که داشتن در دهه های 60 و 70 جز پرطرفدارترین سرگرمی های آن دوره شده بود. با پیشرفت تکنولوژی اکنون شما می توانید با نصب یک Emulator بار دیگر بازی ها و رام های این کنسول ها را روی سیستم های عامل های مختلف تجربه کنید.

سایت هگزرام hexrom  یکی از تخصصی ترین سایت های رام و امولاتور های کنسول ها می باشد.

در اینجا به بررسی چند امولاتور و رام پرطرفدار می پردازیم.

دانلود و بررسی بازی  Pokemon Platinum Rom

Pokemon Platinum Rom یک بازی ویدئویی نقش آفرینی در سال 2008 است که توسط Game Freak ساخته شده و توسط کمپانی Pokémon و Nintendo برای کنسول دستی Nintendo DS منتشر شده است. این یک نسخه پیشرفته از Pokémon Diamond and Pearl است و بخشی از نسل چهارم سری بازی های ویدیویی Pokémon می باشد.

بازیکنان یک شخصیت مرد یا زن را کنترل می کنند و با یکی از سه پوکمونی که از پروفسور رووان به آنها داده می شود شروع می کنند. در این سری طلسم بازی گیراتینا نام دارد که نقش اساسی در داستان بازی دارد. فیزیک بازی همانند تمامی سری های پوکمن می باشد و بازیکن در یک محیط بزرگ باید به جستجو و ماجراجویی بپردازد.

از جمله دیگر بازی های جذاب سری پوکمن می‌توان به Gamecube Roms، Pokemon Red Rom، 3DS Roms، Pokemon Fire Red Rom .و… اشاره کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز