خبرگزاری کار ایران

معرفی انواع خدمات خودروبر

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۸۹۷۲

افرادی که ساکن شهر تبریز هستند، می توانند از انواع خدمات خودرو در محل و خودروبرهای فعال در تبریز برخوردار شوند.

چه نوع خدماتی را خودروبر ها انجام می دهند

یکی از خدمات تخصصی که در سالهای اخیر مورد توجه رانندگان خودرو قرار گرفته است، امداد خودرو و خودروبر است. خرابی و خاموش شدن خودرو یکی از اتفاقات تلخی است که ممکن است برای هر فردی پیش آید. در مواقعی که در حال رانندگی به سوی محل خاصی هستید این مشکل بیشتر خود را نشان می دهد. افرادی که در طول مسیر، جاده، خیابان و خارج از منزل دچار خرابی خودرو می شوند، برای رساندن خودرو به تعمیرگاه و تعمیر آن دچار مشکل می شوند.

در این مواقع تنها کافی است که با خودروبر تماس گرفته تا در مدت زمان کوتاهی خودرو را به تعمیرگاه برسانید. افرادی که ساکن شهر تبریز هستند، می توانند از انواع خدمات خودرو در محل و خودروبرهای فعال در تبریز برخوردار شوند. موضوع این است که برخی مجموعه های خودروبر تنها خدمات حمل و نقل ماشین شما به محل تعمیرگاه را انجام نمی دهند. خودروبر تبریز علاوه بر خدمات حمل و نقل خودرو، انواع خدمات تعمیر خودروهای مختلف در محل و یا تعمیرگاه را انجام می دهد. در صورت خرابی خودرو می توانید با خودروبر تماس گرفته و درخواست امداد کنید. خودروبر در حداقل زمان ممکن به محل مورد نظر می رسد.

در این زمان کارشناسان خودرو با بررسی خودرو به عیب یابی می پردازند. در صورتی که خودرو دارای عیب جزیی و قابل رفع در محل باشد، در همان جا قابل رفع است. در مواردی که ایرادات خودرو نیاز به رفع در تعمیرگاه دارد، می توان از خدمات حمل و نقل خودروبر استفاده نمود.

پس از رسیدن خودرو به تعمیرگاه می توان کنترل و بررسی های لازم را انجام داده و نسبت به تعمیر خودرو اقدام نمود. یکی دیگر از مزیت هایی که خودروبر تبریز برای ساکنین شهر تبریز دارد این است که امکان رفع ایرادات جزیی مانند تعویض فیلتر، تعویض روغن، تعویض قطعات کوچک، پنچری لاستیک و نظیر آن امکان پذیر است. در این موارد علاوه بر صرفه جویی زیادی که وقت و هزینه رانندگان می شود می توان از خدمات حرفه ای و تخصصی خودروبر بهره مند شد. در برخی موارد خودرو تنها نیاز به رفع ایراد جزیی دارد. خودروبرهای معمولی که تنها اقدام به حمل و نقل خودرو می نمایند، با رساندن خودرو به تعمیرگاه تنها موجب افزایش هزینه های رانندگان می شوند. در صورتی که با استفاده از خدمات خودرویی تخصصی می توانید از خدمات تعمیر در محل خودرو نیز برخوردار شوید.

خودروبر در چه زمان هایی مناسب است و چه خدماتی عرضه می کند؟

امروزه انواع خدمات از راه دور، خدمات در محل، خدمات آنلاین و غیر حضوری بسته به شرایط و زندگی در شهرهای بزرگ افزایش یافته است. ساکنین شهرهای بزرگی مانند تبریز، به دلیل شلوغی سیستم حمل و نقل عمومی و دوری مسافت به دلیل وسعت شهر، ترجیح می دهند که از خودروی شخصی برای رفت و آمد استفاده کنند. ترافیک روزانه و دشواری رانندگی در تبریز موجب ایجاد مشکلات متعددی برای رانندگان می شود.

خرابی خودرو، خاموش شدن ناگهانی و در برخی موارد تصادف برخی از مواردی است که نیاز به خودروبر وجود دارد. خودروبرهای معمولی که در کنار بزرگراه ها و مکان های متعدد دیده می شوند تنها اقدام به حمل خودرو به اولین تعمیرگاه و یا محل مشتری می نمایند. انواع خودروبر وجود دارند که علاوه بر خدمات حمل و نقل خودرو اقدام به تعمیر در محل نیز می کنند. شما می توانید در صورت نیاز به خودروبر تنها با یک تماس نیاز خود را اعلام نمائید. خودروبر به همراه کارشناس خودرویی در مدت زمان کوتاه در محل حاضر شده و ابتدا به بررسی و چکاپ خودرو خواهند پرداخت.

در صورتی که خودرو با تعمیرات جزیی مانند تعویض فیلتر و روغن، تعویض فیوز، فیلتر بنزین، پنچری خودرو و یا تعویض باطری روشن شود دیگری نیازی به انتقال به تعمیرگاه ندارید.

در این مواقع در وقت و هزینه شما صرفه جویی زیادی می شود. خودروبر تهران در شهرهای بزرگ بسیار مقرون به صرفه است. مسافت های طولانی و ترافیک خیابان ها منجر به اتلاف وقت و هزینه زیادی می شود. از دیگر خدمات تعمیر در محل خودرو می توان به استفاده از دستگاه دیاگ برای تشخیص عیب خودرو نام برد. با این دستگاه در کوتاهترین زمان می توان به رفع عیوب خودرو پرداخت.

امکان تعمیر انواع خودروها و عدم نیاز به مراجعه به تعمیرگاه و صرف زمان زیاد برای تعمیر وجود از دیگر مزایای تعمیر در محل خودرو است. در برخی موارد خودرو تنها با تشخیص به موقع و رفع مشکل می تواند روشن شده و از صدمات بیشتر به قسمتهای مهم و گران قیمت جلوگیری شود.

در مواقعی که سیستم چکاپ خودرو هشدار می دهد، توصیه می شود در محل توقف نموده و طی تماس با خدمات تعمیر در محل، درخواست امداد کنید. در این موارد با بررسی و کنترل خودرو توسط تعمیرکاران حرفه ای می توانید از آسیب های بیشتر به خودرو جلوگیری نمائید. موارد بسیاری دیده شده است که با نادیده گرفتن هشدارهای چراغ هشدار پشت آمپر صدمات جانی و مالی به خودرو و سرنشینان وارد آمده است، لذا رعایت نکات ایمنی در این مواقع توصیه می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز