خبرگزاری کار ایران

برگزاری جلسه انجمن روابط عمومی ایران با حضور کمال خرازی

جلسه ماهانه انجمن روابط عمومی ایران عصر دیروز(سه شنبه) با حضور کمال خرازی، وزیر امور خارجه دولت هفتم و هشتم و به میزبانی پژوهشکده پولی وبانکی برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی پژوهشکده پولی و بانکی، در ابتدای این مراسم  سید غلام رضا کاظمی دینان رئیس این انجمن روابط عمومی ایران ضمن خیر مقدم به حضار به نقش تاثیر گذار واحد روابط عمومی در سازمان ها اشاره کرد و گفت: بی توجهی به واحد روابط عمومی به ضرر سازمان ها تمام خواهد شد و آن را از حرکت در مسیر پیشرفت دور می کند.

در ادامه این جلسه کمال خرازی، وزیر امور خارجه دولت هفتم و هشتم و استاد تمام دانشگاه روانشناسی دانشگاه تهران در سخنانی با اشاره به نقش ارتباطات و کاردکرد شناختی آن ، گفت: ابزارهای نوینی در سال های اخیر دراختیار بشر به منظور مطالعه ذهن و تصور برداری از ذهن قرار گرفته است.

وی افزود: این فناوری ها از این جهت مهم هستند که می توان به وسیله آنها ذهن انسان ها را خواند و فرآیند ذهن انسان در موقعیت های مختلف را مورد بررسی و مطالعه قرار داد.

عضو هیات امنای پژوهشکده علوم شناختی با اشاره به علم نا هوشیاری در انسان ها، گفت: درصد بالایی از کارکرد مغز انسان در ناهوشیاری اتفاق می افتد و ضروری است از این قابلیت کارکرد مغر انسان زیر آستانه هوشیاری برای گفتمان سازی والقای عقاید درست در فضای رسانه ای کشور بهره برد که تاکنون در ایران کمتر به این مسئله پرداخته شده است.

گفتنی است در این مراسم دکتر ساروخانی، پدر علم جامعه‌شناسی در ارتباطات ایران، دکتر معتمد نژاد از اساتید پیشکسوت رسانه ، دکتر امینی و دکتر منصور ساعی از دیگر اساتید علم ارتباطات، حضور داشتند

 

کد خبر : ۳۹۴۹۷۶