خبرگزاری کار ایران

رئیس هیأت مدیره :

شفاف سازی ، از مهم ترین سیاست های راهبردی بیمه دانا در سال 1394 بود

رئیس هیأت مدیره بیمه دانا با مرور عملکرد این شرکت در سال گذشته ، شفاف سازی مالی را گام بسیار مهمی در جهت تحقق سیاست های راهبردی بیمه دانا عنوان کرد .

به گزارش ایلنا ، دکتر رضا جعفری در حمع مدیران مناطق این شرکت ، تعامل ، همدلی و همسوئی کارکنان را به عنوان مهمترین عامل موفقیت سازمانی توصیف کرد واظهار داشت : سال گذشته چندین اتفاق خوب برای بیمه دانا رخ داد که مهمترین آنها ، حرکت به سمت شفاف سازی مالی بود . ما در سال 1394 موفق شدیم با تغییر نگرش در ابعاد کمی وکیفی و با همکاری خوب کارکنان و مدیران زحمت کش این مهم را به بهترین شکل ممکن انجام دهیم .

وی با تشکر از دکتر صادق نایب ریئس هیات مدیره و مدیرعامل جهت انجام این رسالت مهم، اجرای آن را گام تأثیرگذاری برای اتخاذ تصمیم گیری های بعدی دانست و افزود : با شفاف سازی عملکرد بیمه دانا در سال 1394 می توان اذعان کرد اطلاعات فروش و پرداخت خسارت های شرکت به سمت واقعیت حرکت کرده وچشم انداز روشنی در پیش روی این مجموعه برای برنامه ریزی استراتژیک قرار گرفته است .

رئیس هیأت مدیره بیمه دانا ،توسعه کمی و کیفی زیر ساخت ها در تمامی حوزه ها و تغییر نگرش سیستمی را نیزجزء اولویت های هیأت مدیره عنوان کرد  که می بایست در سال گذشته انجام می شد که خوشبختانه در حال حاضر این تغییر نگرش در ارکان مختلف شرکت قابل لمس است و بستری خواهد بود برای پیگیری برنامه ها و مصوبات راهبردی ابلاغی شرکت .

دکتر جعفری ، پرهیز از دامپینگ (نرخ شکنی غیر حرفه ای) را از دیگر موفقیت های بیمه دانا درسال 1394 دانست و ضمن قدردانی از مدیران فنی ، ستادی و اجرایی و شبکه فروش اظهار داشت همان گونه که قبلاً نیز اشاره کردم دامپینگ پدیده خطرناکی است و نباید در صنعت بیمه ظهور یابد که بیمه دانا در این راستا تلاشهای در خور توجهی داشته است .

وی دربخش دیگری از سخنان خود به مهمترین رویدادهایی که در سال جاری قرار است رخ دهد اشاره کرد و گفت : برجام از مهمترین رویدادهایی است که با اجرای آن افق های روشنی پیش روی اقتصاد کشورمان نمایان شده که امیدواریم با برنامه ریزی مناسب و منطقی و شناختن فرصت ها و تهدید ها، گامهای مناسبی درجهت رونق بیشتر بخش بیمه در تأمین امنیت اقتصادی و اجتماعی برداشته شود .

دکتر جعفری در پایان سخنان خود با تأکید مجدد بر همدلی بین سطوح مختلف سازمان و دوری از حاشیه ها ، ابراز امیدواری کرد با نگاه کارمحوری و تعامل مناسب درون سازمانی ، رعایت مقررات و ضوابط بیمه ای ، اجرای سیاستها و مصوبات هیأت مدیره ، موفقیت های بیشتری در انتظار این نهاد مهم اقتصادی باشد .

 

کد خبر : ۳۶۱۳۲۲