همه ظرفیتهای بانک توسعه تعاون برای خدمت به هموطنان آماده است

مدیرعامل بانک توسعه تعاون در ادامه بازدیدهای میدانی خود ضمن بازدید از شعبه مستقل مرکزی بر آمادگی همه ظرفیتهای این بانک برای خدمت به هموطنان تاکید کرد.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون؛ امیرهوشنگ عصارزاده گفت: کارکنان نظام بانکی در این شرایط خطیر در کنار سایر خدمتگزاران حداکثر همراهی را با مردم شریف ایران خواهند داشت.
وی با عرض خسته نباشید به همکاران در ارائه خدمات به مردم در شرایط خاص کشور، از آنان خواست تا در این شرایط بیشازپیش در کنار مردم باشند و در کوتاهترین زمان به درخواستها و نیازهای آنان پاسخ دهند.
عصارزاده با بیان اینکه در شرایط کنونی، همدلی و همراهی نظام بانکی با مردم بیشازپیش مورد نیاز کشور است، اعلام کرد: بانک توسعه میتواند بیش از گذشته و با ارائه خدمات مناسب و باکیفیت، همراهی خود را با مردم شریف ایران در گذر از این شرایط حساس نشان دهد.
این مقام ارشد بانکی بر آمادگی صدردصدی واحدهای پشتیبان بانک تاکید کرد و گفت: بخش قابل توجهی از خدمات بانک توسعه تعاون بربستر بانکداری دیجتال در حال ارائه به مشتریان است.
مدیرعامل بانک توسعه تعاون تصریح کرد: اجرای رویههای پدافندغیرعامل باید یکی از اولویتها باشد.
گفتنی است نعمتاله رضایی، رئیس هیئت مدیره وحمید رضا البرزی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون نیز از شعب جمهوری، فردوسی و شهید رجایی بازدید کردند .رضائی ضمن عرض خدا قوت به همکاران گفت: حضور در این شرایط خطیر نشان از فداکاری همکاران و ایراندوستی آنها دارد.
سید باقرفتاحی دیگر عضو هیئت مدیره بانک نیز در بازدید ساختمان وصال اعلام کرد: همکاران بانکی و همکارانمان در بانک توسعه تعاون پیش از این نیز در روزهای حساس همچون دوران کرونا برای پاسخ به نیازهای مردم در خط مقدم حضور داشتهاند.
حمیدرضا البرزی عضو هیئت مدیره بانک توسعه تعاون هم از حضور همکاران در کنار کارکنان دستگاههای خدمترسان گفت: کارکنان نظام بانکی در هر شرایطی برای پاسخ به نیازهای مالی و بانکی شهروندان حضور داشتهاند که این مهم جای تقدیر فراوان دارد.

