تداوم خدمات رسانی بانک توسعه صادرات ایران به مشتریان

فعالیت و خدمات رسانی بانک توسعه صادرات ایران در شرایط فعلی و خاص کشور، بدون هیچ وقفه ای به مشتریان تداوم دارد.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران، با برنامهریزی به عمل آمده تمامی امور این بانک همچون قبل انجام شده و با حضور مدیران و کارکنان در واحدهای ستادی و شعب بانک در سراسر کشور، خدمات عمومی و تخصصی بانک بدون هیچ خللی به مشتریان ارائه میشود. همچنین برنامهریزی لازم در جهت حفظ امنیت و آرامش همکاران و امنیت اطلاعات مشتریان در این شرایط خاص، اتخاذ شده است.
در شرایط خاص فعلی، همکاران نظام بانکی از جمله بانک توسعه صادرات ایران همچنان ایثارگرانه برای ارایه خدمات به مشتریان در محل کار خود حاضر شده اند و حتی جلسات هیات مدیره ، هیات عامل و کمیته اعتباری نیز با هدف ارایه خدمات بی وقفه به مشتریان به صورت منظم برگزار شده است. در عین حال بخش های مختلف بانک نیز در جهت رفاه حال مشتریان با حضور در محل کار به رتق و فتق امور مشغولند.
بر این اساس، دکتر افشین خانی مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران در بازدید از برخی واحدهای عملیاتی این بانک، ضمن تقدیر از همکاران به خاطر حضور فعال در محل کار در شرایط فعلی و خاص کشور بیان داشت : این ایثارگری همکاران واقعا جای تقدیر دارد. ما در نظام بانکی بر این باوریم که ارایه خدمات بانکی به مشتریان نباید لحظه ای قطع شود چون نبض اقتصاد کشور با فعالیت بهینه بانک ها می زند.
وی افزود: بانک توسعه صادرات ایران دوشادوش سایر بانک ها در تمامی شرایط از جمله فضای فعلی ، در کنار مشتریان بوده و تمام تلاش خود را در جهت جلب رضایت حداکثری آنها به کار خواهد بست.
دکتر خانی در این بازدید افزود: بانک توسعه صادرات ایران در مسیر تحول دیجیتال پروژههایی نظیر پیشخوان مجازی، توسعه همراه بانک و راه اندازی کامل طرح بانکداری باز را در دست اجرا دارد که به زودی عملیاتی خواهند شد و صادرکنندگان و مشتریان از ظرفیت های آنها بهره مند می شوند.
یوسف نجدی معاون شعب و بانکداری شرکتی بانک توسعه صادرات ایران نیز در بازدید از شعبه مرکزی ضمن دیدار و گفتگو با همکاران از تلاش و ایثارگری آنها در شرایط فعلی کشور تقدیر کرد.
وی ابراز داشت: حضور موثر و قوی همکاران و ارایه خدمات بی وقفه به مشتریان، زمینه ساز ایجاد آرامش و اعتماد هرچه بیشتر در مشتریان می گردد.