خبرگزاری کار ایران

رطوبت هوا در تایپه زیاد است؛

شعبانیان: انگیزه زیادی برای رویارویی با حریفان داریم / فعلا مصدوم نداریم

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۴۱۲

مسابقات والیبال قهرمانی جوانان دختر آسیا از چهارشنبه ۲۵ تیرماه آغاز می شود و خوشبختانه تیم ایران در نخستین روز این رقابت ها استراحت دارد.

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان دختر گفت: ۷۰ درصد بازیکنان تیم ملی والیبال نخستین سفر برون مرزی خود را تجربه می کنند و باید آنان را از نظر روحی و روانی برای مسابقات آماده کنیم.

به گزارش ایلنا، میترا شعبانیان افزود: مسابقات والیبال قهرمانی جوانان دختر آسیا از چهارشنبه ۲۵ تیرماه آغاز می شود و خوشبختانه تیم ایران در نخستین روز این رقابت ها استراحت دارد.

وی تصریح کرد: اینکه در روز نخست مسابقات بازی نداریم، فرصتی است تا بازیکنان ایران از نزدیک بازی سری لانکا و چین تایپه که با تیم ایران در یک گروه قرار دارند، مشاهده و آنالیز کنند.

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان دختر درباره سایر تیم های شرکت کننده در این رقابت ها با بیان اینکه بازیکنان تیم های آسیایی از نظر میانگین قدی در شرایط خوبی قرار دارند، افزود: جوان ترین تیم مسابقات ایران است و سایر تیم ها از بازیکنان ۱۹ ساله هم در این رقابت ها استفاده می کنند.

وی افزود: سن کم بازیکنان ما بیانگر این موضوع است که حریفان تجربه بازی بیشتری نسبت به ایران دارند. ملی پوشان ایران از نظر روحیه در شرایط خوبی قرار دارند.

شعبانیان تصریح کرد: امروز صبح استراحت داشتیم و عصر نیز یک تمرین سبک در سالن مسابقات انجام دادیم و فردا سه شنبه نیز ۲ نوبت تمرین در صبح و عصر خواهیم داشت.

وی مشکل دیگر این رقابت ها را رطوبت زیاد هوا در تایپه دانست و گفت: بازیکنان ایران با توجه به پوشش خود کمی اذیت خواهند شد اما انگیزه زیادی برای رویارویی با حریفان دارند.

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان گفت: فعلا مصدوم نداریم و تلاش کادر فنی نیز آماده کردن بازیکنان از نظر ذهنی برای حضور شایسته در رقابت ها است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز