خبرگزاری کار ایران

پیش از آغاز لیگ جهانی در اندونزی؛

زنگنه: نگاهم به بازی‌های آسیایی و جهانی آلمان است

asdasd
کد خبر : ۱۷۸۰۶۵

این پتانسیل و توان در تیم کاراته بانوان وجود دارد که حتی هر ۴ فرصتی که در بازی‌های آسیایی در اختیار دارد به طلا تبدیل شود، اما واقعیت این است در المپیک آسیایی همه چیز روی تاتامی مشخص نمی‌شود.

کاپیتان تیم ملی کاراته بانوان گفت: کاراته ایران امروز از پتانسیل بالایی برخوردار است و خوشبختانه کاراته بانوان در این سالها نتایج خوبی در مسابقات رسمی بدست آورده که مطمنئم این روند پیشرفت ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایلنا، ‌ پگاه زنگنه گفت: این پتانسیل و توان در تیم کاراته بانوان وجود دارد که حتی هر ۴ فرصتی که در بازی‌های آسیایی در اختیار دارد به طلا تبدیل شود، اما واقعیت این است در المپیک آسیایی همه چیز روی تاتامی مشخص نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه ۲ سال پیش حقش در لیگ جهانی بیشتر از مدال برنز بوده که به آن دست یافته، در مورد در کاراته وان اندونزی گفت: این رقابت‌ها را به چشم یک دیدار تدارکاتی نگاه می‌کنم و می‌خواهم تکنیک‌هایی جدیدی را در این مسابقات پیاده کنم. هدف اصلی و نگاه من به بازی‌های آسیایی اینچئون و رقابت‌های جهانی آلمان است.

زنگنه در مورد حریفانش گفت: در آسیا ژاپن، قزاقستان، اندونزی و چین حریفان من هستند و در رقابت‌های جهانی هم علاوه بر این حریفان؛ روسیه، اتریش، فرانسه و ترکیه کاراته کاهای قدری دارند.

کاپیتان تیم ملی بانوان کاراته گفت: ۴ سال پیش که در گوانگ‌جو دچار حادثه شدم خیلی‌ها گمان می‌کردند دیگر به میادین باز نخواهم گشت، اما اینطور نشد. با کمک خانواده و به خصوص برادرم توانستم خودم را پیدا کنم. در گوانگ‌جو کاراته‌کای چینی در حالی یه مدال طلا دست یافت که چند ماه قبل در مسابقات بین المللی در هنک کنگ ۷ بر صفر شکستش داده بودم.

زنگنه در پایان گفت: بازیکن کم تجربه‌ای نیستم به گذشته فکر نمی‌کنم اما از تجربیات گذشته درس می‌گیرم و از آن استفاده کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز